Ajax heeft er goed aan gedaan om hem te verkopen idd zelfde geld voor Alderwereldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vertonghen kan er echt helemaal niets van. Maar dat was altijd al bekend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef Lothiriel het volgende:
Kutteam overigens wel Algerije... Met 11 man constant achter de bal
Op een penalty?quote:
Een voetbalpooltje waar toch huismoeders, die maar wat ingevuld hebben, de winst pakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker boeiend. Wie het WK wint, dat is niet boeiend.
Dankjewel Vertonghenquote:
België faalnatie bij uitstek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
België
5 wk wedstrijden op rij weet Algerije niet te scoren, maar tegen België wel
Als je dit verliest ben je weg hoor. 2e plek betekent er uit tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Halcon het volgende:
Ach, even de puistenkoppies op Fok wat hoop geven.
ajaxquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vold
[..]
Dankjewel Vertonghen![]()
Spurs![]()
Belgen
Vertonghen![]()
Zeer wijfelendquote:
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ik was eerder dan jij
Ajaxquote:
Servie had op dit WK moeten zijn niet die arrogante vlamingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is iedereen hier tegen belgie ofzo?
Hup belgies.
Nee hoor, ik toch niet. Anders zit ik morgen met 150 chagrijnen opgescheeptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
ditquote:
0-1 voor Algquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
Hoeveel staat het? Ben onderweg naar huis
Dat was een heel ander topic en dus niet rullevant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ik was eerder dan jij
Mwa, ik kan een lach niet onderdrukken na al die onzin dat ze wereldkampioen zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
Toen ik dat zei, werd mij verteld dat er niets beters is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Centrumverdedigers als backs. Fantastisch hoor, wat een vondst.
Oh oh oh, weer zo'n reactie waar je niks mee kanquote:
Nee, hoop wel dat ze winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |