Dankjewel Vertonghenquote:
België faalnatie bij uitstek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
België
5 wk wedstrijden op rij weet Algerije niet te scoren, maar tegen België wel
Als je dit verliest ben je weg hoor. 2e plek betekent er uit tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Halcon het volgende:
Ach, even de puistenkoppies op Fok wat hoop geven.
ajaxquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vold
[..]
Dankjewel Vertonghen![]()
Spurs![]()
Belgen
Vertonghen![]()
Zeer wijfelendquote:
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ik was eerder dan jij
Ajaxquote:
Servie had op dit WK moeten zijn niet die arrogante vlamingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is iedereen hier tegen belgie ofzo?
Hup belgies.
Nee hoor, ik toch niet. Anders zit ik morgen met 150 chagrijnen opgescheeptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
ditquote:
0-1 voor Algquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
Hoeveel staat het? Ben onderweg naar huis
Dat was een heel ander topic en dus niet rullevant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ik was eerder dan jij
Mwa, ik kan een lach niet onderdrukken na al die onzin dat ze wereldkampioen zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
Toen ik dat zei, werd mij verteld dat er niets beters is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Centrumverdedigers als backs. Fantastisch hoor, wat een vondst.
Oh oh oh, weer zo'n reactie waar je niks mee kanquote:
Nee, hoop wel dat ze winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
Het is nog ruim 1 uur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zei al dat ze zouden bezwijken onder de druk.
Duitsland speelde ook met 4 CV's achteraan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Centrumverdedigers als backs. Fantastisch hoor, wat een vondst.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat een dombo ook die vertongen
Nee Eindhovenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef xzaz het volgende:
Ik ben geen voetbalkenner maar heeft die Belg niet in Amsterdam gespeeld?
Vanden Borre leeft nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Maar in heel Belgjesland zijn er dus geen backs te vinden?
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Maar in heel Belgjesland zijn er dus geen backs te vinden?
WK curling?quote:
ik als belg heb op Algerije ingezetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
Ja leuk hoor Belgjes, ik had ingezet op jullie winst. Kuttekoppen.
De onzin die jij uitkraamt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh oh oh, weer zo'n reactie waar je niks mee kan
Wat is er zo grappig?
ik denk dat dat vooral de media was de spelers en coach zijn altijd zeer voorzichtig geweest met hoge verwachtingen uit te sprekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik kan een lach niet onderdrukken na al die onzin dat ze wereldkampioen zouden kunnen worden.
Hockey, faalde okquote:
Neehoor, Blind en Janmaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.
Ik had alleen Brazilie en Belgie. Moet wel lukken. Hoop ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal
Belgie - Algerije
Belgie Algerije
Rusland - Korea
Brazilie - Mexico
Eens, maar dat is maar voor 1 positie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef starla het volgende:
Vonden de Belgische commentatoren het terecht?
Ontken jij hier het bestaan van Jan Maat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij riep meteen penalty.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef starla het volgende:
Vonden de Belgische commentatoren het terecht?
De media en de fans, ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat dat vooral de media was de spelers en coach zijn altijd zeer voorzichtig geweest met hoge verwachtingen uit te spreken
Een 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik had alleen Brazilie en Belgie. Moet wel lukken. Hoop ik.
Rusland, wat had je daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |