ik denk dat dat vooral de media was de spelers en coach zijn altijd zeer voorzichtig geweest met hoge verwachtingen uit te sprekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik kan een lach niet onderdrukken na al die onzin dat ze wereldkampioen zouden kunnen worden.
Hockey, faalde okquote:
Neehoor, Blind en Janmaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.
Ik had alleen Brazilie en Belgie. Moet wel lukken. Hoop ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal
Belgie - Algerije
Belgie Algerije
Rusland - Korea
Brazilie - Mexico
Eens, maar dat is maar voor 1 positie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef starla het volgende:
Vonden de Belgische commentatoren het terecht?
Ontken jij hier het bestaan van Jan Maat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij riep meteen penalty.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef starla het volgende:
Vonden de Belgische commentatoren het terecht?
De media en de fans, ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat dat vooral de media was de spelers en coach zijn altijd zeer voorzichtig geweest met hoge verwachtingen uit te spreken
Een 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik had alleen Brazilie en Belgie. Moet wel lukken. Hoop ik.
Rusland, wat had je daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |