quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die Belgen echt nog wel scoren...HahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie
Risico wedstrijdje inderdaad. Brazilie en Belgie had ik wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zie Rusland minder snel/makkelijk winnen dan Brazilie (of Belgie)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die Belgen echt nog wel scoren...Jij verdient echt je hele leven tegenwind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oorlog?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wordt nog 5-1 voor de Belgen.![]()
Kom op mensen wel de Belgen blijven steunen, de Belgen van vandaag zijn namelijk uw landgenoten van morgen.
NL - chili is volgende week maandag en niet a.s zaterdag rolandgodquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef KingRoland het volgende:
bijna heel VBL optimistisch over België en dan nu dit
moet je is wat vaker buiten komen en je onder de mensen gegeven ipv te zitten meuren in je zolderkamerquote:
Arm kontjequote:
oke Fritsquote:
Duidelijke taal!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je is wat vaker buiten komen en je onder de mensen gegeven ipv te zitten meuren in je zolderkamer
Nja, ik had ze wel iets beter verwacht dan dit. Ik had niet verwacht dat ze geweldig zouden zijn, maar wel laatste 8quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:32 schreef KingRoland het volgende:
een maand ge
[..]
1 maand geleden was iedereen te spreken over België ja beetje hypocriet nu als dezelfde mensen nu zeggen dat het slecht allemaal gaat. Heb het niet over jou hoor mexicano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |