quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iets teveel gekalkt Minsiter de Shciedsrechter.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef El_Matador het volgende:
Colombiaans commentaar: "bijnaam van Axel Witsel is El Carnicero (de slager), hij heeft al twee scheenbenen gebroken".
Klopt dit??
Een minuut later de penalty, uberjinx much?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
FAAL.twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:22:28Thibaut Courtois kan vandaag op 21-jarige leeftijd al voor de 100e keer de nul houden. Ongelofelijk! #belalg reageer retweet
daar hou je wel van hè :pquote:
En Robben geen Hazard, gelukkig.quote:
wij worden nu toch ook wereldkampioen??? 1 goede wedstrijd tegen Spanje en we slaan compleet door in NLquote:
Jij bent mijn bffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed bezig.
Of het tegenovergestelde van Elan doen, of gewoon naar je beste vriendin Zlata1234 luisteren.
Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij worden nu toch ook wereldkampioen??? 1 goede wedstrijd tegen Spanje en we slaan compleet door in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
1 maand geleden was iedereen te spreken over België ja beetje hypocriet nu als dezelfde mensen nu zeggen dat het slecht allemaal gaat. Heb het niet over jou hoor mexicanoquote:
Door dit soort kont vergelijkingen krijg je die scheit die Nederlanders ( o. a ik ) zo vervelend vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Dekatria het volgende:
Ook Spanje verloor een openingswedstrijd met 0-1, niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef El_Matador het volgende:
Colombiaans commentaar: "bijnaam van Axel Witsel is El Carnicero (de slager), hij heeft al twee scheenbenen gebroken".
Klopt dit??
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die Belgen echt nog wel scoren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |