SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
deelsquote:Op maandag 16 juni 2014 16:02 schreef ToetNL het volgende:
Jezus, maakte je nu zoveel posts op het eind dat je deze kon openen??
Omdat zij hem verraden had?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Rosario het volgende:
Waarom doodde Tyrion Shae nou?
Snap er geen reet van.
Ze vroeg eerst of ze naar de Wall kon? Dus deze vraag is toch normaal.quote:
Omdat zij Tyrion keihard verneukt heeftquote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Rosario het volgende:
Snap er geen reet van.
want HOERRRRRRRRRquote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Rosario het volgende:
Snap er geen reet van.
iddquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat zij Tyrion keihard geneukt heeft
zo ver zij weet is haar enige levende famililied jon on the wallquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ze vroeg eerst of ze naar de Wall kon? Dus deze vraag is toch normaal.
En de kapitein zegt Valar Dohaeris, All Men Must Serve. De Bravoosi doen wat Arya vraagt.
dat zeg ik toch... "tywin... my lion..."quote:
why?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
En mocht ik het ooit in mijn hoofd halen om iemand neer te schieten.. dan doe ik dat terwijl die gene zit te schijten
Dat dacht Oscar Pistorius wsch ookquote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
En mocht ik het ooit in mijn hoofd halen om iemand neer te schieten.. dan doe ik dat terwijl die gene zit te schijten
Hihiquote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat dacht Oscar Pistorius wsch ook
zag er best genant uit eigquote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het er echt fucking baas uit zag haha!
Ja maar wie zegt dat die boot naar Braavos vaart. De kapitein zei dat ook, maar daarna nadat hij zei Valar Dohaeris (alle mannen moetrn dienen) is echt niet duidelijk waar ze gaan varen, Wall of Braavos. Tenzij je boeken gelezen hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo ver zij weet is haar enige levende famililied jon on the wall
de kapitein zegt dat hij naar huis dus naar bravos gaat...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:10 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat die boot naar Braavos vaart. De kapitein zei dat ook, maar daarna nadat hij zei Valar Dohaeris is echt niet duidelijk waar ze gaan varen, Wall of Braavos. Tenzij je boeken gelezen hebt.
Voordat ze die munt geeft en hij alles voor haar wilt doenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
de kapitein zegt dat hij naar huis dus naar bravos gaat...
Juist maar daarna geeft ze de munt van Jaqen. En daarna zegt hij All Men Must Serve. (Valar Dohaeris). Dan lijkt me dat ze doen wat diegene zegt die de munt gaf.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
de kapitein zegt dat hij naar huis dus naar bravos gaat...
Ik ben dus niet de enige die dat hoopte! Ik had nog hoop toen Brienne Arya ineens zagquote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Blistering het volgende:
* Blistering hoopte zo op een weerzien tussen de Stark zusjes
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Juist maar daarna geeft ze de munt van Jaqen. En daarna zegt hij All Men Must Serve. (Valar Dohaeris). Dan lijkt me dat ze doen wat diegene zegt die de munt gaf.
valar morghulis en als antwoord valar dohaeris is een groet in bravosi, is geen boodschap ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Juist maar daarna geeft ze de munt van Jaqen. En daarna zegt hij All Men Must Serve. (Valar Dohaeris). Dan lijkt me dat ze doen wat diegene zegt die de munt gaf.
Vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja omdat ze boos was..
Ze hadden het toch gewoon uit kunnen praten.
Haha oké, als ze Jaqen weer moest vinden, dus naar Braavos.quote:
Arya kent Brianne niet. Volgens de Hound leek ze op iemand van de Lannisters. Logisch dat ze haar niet vertrouwde.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie alleen even niet waarom Arya Jaqen nodig heeft. M.i. had ze beter met Briënne mee kunnen gaan, om elders een nieuw bestaan op te bouwen.
Wel jammer dat ze the Hound geen waardige dood heeft gegeven, heeft toch goed voor haar gezorgd zou je zo zeggen.
arya was kapitaal voor hem, hij deed het geen moment uit liefde imoquote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef Gezicht het volgende:
Wel jammer dat ze the Hound geen waardige dood heeft gegeven, heeft toch goed voor haar gezorgd zou je zo zeggen.
Jojenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Slayage het volgende:
de weerspiegeling van de granaat in zijn ogendaarnaast 5 fucking stabs in the chest? waarom zo bruut???
jezelf opofferen for the greater good is altijd bewonderenswaardig
![]()
[ link | afbeelding ]
Bovendien heeft ze een zwaard gekregen van Jaime Lannister.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arya kent Brianne niet. Volgens de Hound leek ze op iemand van de Lannisters. Logisch dat ze haar niet vertrouwde.
Verder kent ze weinig mensen. Bijna iedereen die ze kende, is dood. Als ze niet naar Jon kan, dan maar naar Jaqen.
Niemand weet het want oorspronkelijk komen ze elkaar niet eens tegen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Misschien neemt Arya het Brienne wel kwalijk dat haar moeder dood is
Roep ook maar wat
Naar Tarth of zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Jojen![]()
Toen Brienne Arya opeens zag dacht ik precies wat the Hound zei. Waar de fuck wil je haar heen brengen dan?
Dat wou ze ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef ZodiaX het volgende:
Vraag me af waarom Arya naar het noorden gaat, op zoek naar Jon Snow?
Was een karakter zonder persoonlijkheid. Hij was er slechts voor de expositie.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef Khaleesi het volgende:
Ik voelde helemaal niks toen Jojen dood ging.....
Volgens mij Meera ook niet.....
Breaking Bad is altijd een aanrader, Lost is ook erg leuk, al moet je daar wel voor "open staan" om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Neejman het volgende:
is de 10 maand al voorbij? iemand suggesties om een andere bazenserie te gaan kijken?
Ik wil het niet eens weten...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe komt die aan granaten vraag ik me af
Dat zijn geen granaten. Het is magie.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe komt die aan granaten vraag ik me af
Had ze haar toch gewoon kunnen dwingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Daar gaat Arya ook echt mee akkoord
ze zat te huilenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef Khaleesi het volgende:
Ik voelde helemaal niks toen Jojen dood ging.....
Volgens mij Meera ook niet.....
Christus. Onleesbaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo. Wow.. Echt.. wow..
Continue buikpijn en kippenvel![]()
Mooie emotionele scènes met Cersei en Jaime/Tywin![]()
Cersei hoeft zich nu geen zorgen meer te maken over de uithuwelijking met LorasBen benieuwd of ze haar relatie met Jaime nu openbaar gaat gooien of niet, nu Tywin er niet meer is.
Stannis! Held!Dat zag er flink stoer uit
Samen met z'n rechterhand zo aan komen hobbelen. Schattig dat Jon Ygritte speciaal in het noorden verbrand heeft
(Ook al; Ygritte
)
JaimeJaime&Tyrion
Mooie scènes met Tywin op z'n privy
Niet helemaal volgens het boek, maar goed genoeg. Eindelijk gerechtigheid voor Tyrion
Ook wat betreft Shae
Vuile hoer
Zijn ''I'm sorry
'' ook na de tijd
![]()
Ik schrok me de tering van die skeletten uit de Bran scèneIk vond ze helemaal niet zo ''nep'' overkomen hoor. Jammer van Jojen, had hij zichzelf nou ge-greensight dat hij er aan zou gaan? Arm kereltje..
Ik blijf het alsnog allemaal erg vaag vinden, die ''children'' en de drie-ogige kraai of wat het ook mag zijn. We zijn er nu met 4 seizoenen nog niet veel mee opgeschoten. Al vond ik het toch wel een stoere scène![]()
Dany en dr jezus-complexDat mens kan echt niet regeren.. Ik had te doen met die slaaf
Die was in 1 klap alles kwijt, omdat Dany maar had bedacht dat het allemaal even anders moest in het belang van hem en de andere slaven.
Dat kleine verkoolde meisjeHet opsluiten van de twee lieve draakjes
![]()
En wat een gevecht tussen the Hound en BrienneWTF hey! Dat ging er raar aan toe
Ik geef Arya groot gelijk dat ze niet met Brienne is meegegaan, alleen jammer dat ze the Hound de gift of mercy niet heeft gegeven
Hij is toch best goed voor haar geweest..
Geen boerderijtje voor het meisje en dr puppy![]()
En als laatste; nog even een dikke vettevoor het op slot gaan van het topic vanmiddag. Jezus christus mensen, dat ging raar vanmiddag. Stelletje kutten met jullie spoilers.
Zo
nee die was al zo mooi afgesloten de voor laatste ep, "shall we go?"quote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef Gezicht het volgende:
Ik word een beetje depressief zo van de OP met al dat rood.
Ik miste Littlefinger en Sansa wel trouwens, had daar wel een scene verwacht zo in de laatste episode.
Je.quote:
Brienne en The Hound gevecht vond ik wel veelste te lang durenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo. Wow.. Echt.. wow..
Continue buikpijn en kippenvel![]()
Mooie emotionele scènes met Cersei en Jaime/Tywin![]()
Cersei hoeft zich nu geen zorgen meer te maken over de uithuwelijking met LorasBen benieuwd of ze haar relatie met Jaime nu openbaar gaat gooien of niet, nu Tywin er niet meer is.
Stannis! Held!Dat zag er flink stoer uit
Samen met z'n rechterhand zo aan komen hobbelen. Schattig dat Jon Ygritte speciaal in het noorden verbrand heeft
(Ook al; Ygritte
)
JaimeJaime&Tyrion
Mooie scènes met Tywin op z'n privy
Niet helemaal volgens het boek, maar goed genoeg. Eindelijk gerechtigheid voor Tyrion
Ook wat betreft Shae
Vuile hoer
Zijn ''I'm sorry
'' ook na de tijd
![]()
Ik schrok me de tering van die skeletten uit de Bran scèneIk vond ze helemaal niet zo ''nep'' overkomen hoor. Jammer van Jojen, had hij zichzelf nou ge-greensight dat hij er aan zou gaan? Arm kereltje..
Ik blijf het alsnog allemaal erg vaag vinden, die ''children'' en de drie-ogige kraai of wat het ook mag zijn. We zijn er nu met 4 seizoenen nog niet veel mee opgeschoten. Al vond ik het toch wel een stoere scène![]()
Dany en dr jezus-complexDat mens kan echt niet regeren.. Ik had te doen met die slaaf
Die was in 1 klap alles kwijt, omdat Dany maar had bedacht dat het allemaal even anders moest in het belang van hem en de andere slaven.
Dat kleine verkoolde meisjeHet opsluiten van de twee lieve draakjes
![]()
En wat een gevecht tussen the Hound en BrienneWTF hey! Dat ging er raar aan toe
Ik geef Arya groot gelijk dat ze niet met Brienne is meegegaan, alleen jammer dat ze the Hound de gift of mercy niet heeft gegeven
Hij is toch best goed voor haar geweest..
Geen boerderijtje voor het meisje en dr puppy![]()
En als laatste; nog even een dikke vettevoor het op slot gaan van het topic vanmiddag. Jezus christus mensen, dat ging raar vanmiddag. Stelletje kutten met jullie spoilers.
Zo
spatiequote:
was het beste gevecht van dit seizoen denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Brienne en The Hound gevecht vond ik wel veelste te lang duren
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef muzas het volgende:
Ik moet bij die opa in de boom echt onwijs aan de efteling denken
[ afbeelding ]
verrek!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef muzas het volgende:
Ik moet bij die opa in de boom echt onwijs aan de efteling denken
[ afbeelding ]
denk ik nietquote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
was het beste gevecht van dit seizoen denk ik
welke dan?quote:
breaking bad maar eens kijken dan thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Breaking Bad is altijd een aanrader, Lost is ook erg leuk, al moet je daar wel voor "open staan" om het zo maar te zeggen.
breaking bad sowiesoquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Neejman het volgende:
[..]
breaking bad maar eens kijken dan thanks!
op de 1 of andere manier verwacht ik dat hij volgend seizoen er weer bij is (zou het niet erg vinden)quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo, weer een hoop characters afgeslacht. De enige die we zullen missen is The Hound denk ik
Tywinquote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo, weer een hoop characters afgeslacht. De enige die we zullen missen is The Hound denk ik
Nee. Ik zat al tijden te wachten tot hij dood ging, want daar wordt alles namelijk enorm interessant van. Meer dan hij toevoegde in mijn ogen.quote:
Jep. Heerlijk rauwe emoties en dirty fighting. Uitstekend gefilmdquote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
was het beste gevecht van dit seizoen denk ik
tyrion vs shae!!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke dan?
vond em beter dan the hound oberyn trouwens, dat was meer een kat speelt met muis spelletje en eindigend met een kapitale flater
en dan die blikquote:i don't need saving
are you gonna die?
i'll last longer then you
misschien zat er een maester achter een rots verstopt, you never know man!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
verdomme, nu is deze serie meteen met 30% gaafheid gedaald dat the hound nu (wss) dood is.![]()
tywin...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gelukkig is Stannis er nog.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
verdomme, nu is deze serie meteen met 30% gaafheid gedaald dat the hound nu (wss) dood is.![]()
quote:
Ik laat m'n emoties een beetje gaan zie ik welquote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je.hebt
gelijk
stelde
me
wat
aan
![]()
''I'm sorry''quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
een laatste keer nog HOERRRRRRR![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
helaas had tyrion een zwak voor haarquote:
Zij niet voor hem blijkt wel weer, ze wist niet hoe snel ze naar dat mes moest grijpenquote:
Dat vraag ik mij ook af idd, hij leefde toch gewoon in zijn laatste shot?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:33 schreef Poesopstokje het volgende:
En the Hound dan? Die hebben we niet dood gezien.. Waarom is die rood gekleurd?
Ja daaromquote:Op maandag 16 juni 2014 17:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af idd, hij leefde toch gewoon in zijn laatste shot?
Iedereen volgens Khaleesiquote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wie komt er nu allemaal in de Graveyard te liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef Maax het volgende:
Dit heb ik gelezen in een krantenstukje een paar maanden terug, ik heb er een vraag over dus ik stel em even hier. Ik zet het even in een spoiler voor de tere zieltjes.Was ergens in seizoen 2. Angry mob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Geen torrent gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik bij elk mogelijke torrent van de episode. Hoe kan ik dit oplossen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik bij elk mogelijke torrent van de episode. Hoe kan ik dit oplossen?
Dat was bijna toch? Ik heb het over de daadwerkelijke full monty.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:44 schreef Maax het volgende:
[..]
Dat was bijna toch? Ik heb het over de daadwerkelijke full monty.Die is er nooit geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rape waarnaar ze refereert is echt die angry mob.
Of die keer dat Meryn Trant haar kleren kapot scheurde maar dat zal wel niet.
Zal wel contractueel vast hebben laten leggen dat ze niet bloot hoeftde gezien haar leeftijd."Kill the Braavosi, bring the girl!"
de dingen die er aan zitten te komen worden er langzaam ingewrevenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben wel een beetje bang dat het verhaal van Bran straks over the top wordt als redder van Westeros ofzo met magische krachten om de White Walkers te verslaan ofzo. Zelfde voor een gemuteerde Mountain.
Dat zou juist vet zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben wel een beetje bang dat het verhaal van Bran straks over the top wordt als redder van Westeros ofzo met magische krachten om de White Walkers te verslaan ofzo. Zelfde voor een gemuteerde Mountain.
Moet wel een beetje realistisch blijven. Mythische wezens en magie ok, maar zo'n kreupele van 15 die de wereld ineens gaat redden gaat me net iets te ver.quote:
Iedereen die hier loopt te schreeuwen dat Bran Drogon wel even overwargtquote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Moet wel een beetje realistisch blijven. Mythische wezens en magie ok, maar zo'n kreupele van 15 die de wereld ineens gaat redden gaat me net iets te ver.
Dat gaat ook niet gebeuren denk ik, denk echter wel dat Bran nog een significante rol gaat krijgen in komende seizoenen, in tegenstelling tot nuquote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Moet wel een beetje realistisch blijven. Mythische wezens en magie ok, maar zo'n kreupele van 15 die de wereld ineens gaat redden gaat me net iets te ver.
Drogon?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Iedereen die hier loopt te schreeuwen dat Bran Drogon wel even overwargt
Ik zie het nog gebeuren ook
Hoe the fuck komen mensen erbij dat hij die gewargd heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat boze zwarte draakje van Dany.
Dat was echt heel goed geacteerd van Dance. Die paniek in zijn ogen terwijl hij zich van de domme probeert te houdenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:52 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kijk de episode nog.
Echt hilarisch hoe Tywin niet wil weten dat Jaime en Cersei echt gebald hebben.
zeik niet man, hij moet nog hele steden uitmoorden...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:00 schreef Skillstorm het volgende:
Tyfus Drogo.Gewoon een kind vermoord.
Nee, zo nietquote:Op maandag 16 juni 2014 17:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe the fuck komen mensen erbij dat hij die gewargd heeft?En net alsof 'ie dan een onschuldig driejarig meisje zou gaan roosteren.
Bran.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Slayage het volgende:
nu joffrey en shae dood zijn gegaan dit seizoen. wie moet ik nu haten?
eindelijk man, children of the forrestquote:
Boltons? Lord Greyjoy? Mellissandre? Cersei? Clegane? Er zijn zat mensen over om te haten.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Slayage het volgende:
nu joffrey en shae dood zijn gegaan dit seizoen. wie moet ik nu haten?
Ja, maar hoe......quote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
eindelijk man, children of the forrestvroeg me al af wanneer ze genitroduceerd zouden worden
quote:
dat zal wel "in de boeken beter zijn verteld" maar ik vond dit best gedaanquote:
Arya is de enige die respect verdiend.quote:
boltons zijn stoer op een zieke/rationele manierquote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boltons? Lord Greyjoy? Mellissandre? Cersei? Clegane? Er zijn zat mensen over om te haten.
een andere soort is hetquote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Die "Children" zijn toch niet de kinderen van Craster he?
Haha die jongetjes ja!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Die "Children" zijn toch niet de kinderen van Craster he?
En verrassend aangezien volledig in strijd met het feit dat die kinderen door de White Walkers worden omgevormd tot White Walkers, die de meesters zijn van de zombies die kennelijk de vijand zijn van de Kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha die jongetjes ja!
Dat zou een mooie twist zijn.
En ze wonen allemaal op een eiland waar ze voor eeuwig jong blijven en geleid worden door Rufio!
Hahahaahh jouw UI!!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef Romanus het volgende:
Zo, ik kan weer twee favoriete personages afstrepen![]()
Zit nu te kijken, ga ik huilen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef Romanus het volgende:
Zo, ik kan weer twee favoriete personages afstrepen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij droomde dikwijls van een raaf. Toen kwamen Jojen en die chick en die zouden hem wel even naar de raaf begeleiden.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik blijft erbij dat Jaime wat harder had moeten duwen wbt Bran.
We zijn nu 4 seizoenen verder, en wat zijn we opgeschoten met Bran en z'n verhaallijn?
Wie wil de moeite nemen om even een samenvatting te maken?
Het ging zo snel.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Erg he. Hij zag er zowaar groen van....
Je snapt hem niet he....quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het ging zo snel.
En dat Children of the Forest figuur gooit er nog een bom op zodat hij niet een wight wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Ik ook...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds een beetje aan't rouwen om Oberyn
Fixed.quote:
Ga ik iets aan doen!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Fixed.
Vind je UI trouwens wel kut nu. In 't begin was t leuk, maar nu is het het enige spastisch flikkerende ding op de hele pagina.
Ik ben er ook nog steeds niet over heen. Dat was het beste moment van heel GoT. Zo goed geregisseerd, zo veel spanning, zo een acteerwerk, zo een twist, en zo erg.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
RU-Fi-OOOOOOOOquote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha die jongetjes ja!
Dat zou een mooie twist zijn.
En ze wonen allemaal op een eiland waar ze voor eeuwig jong blijven en geleid worden door Rufio!
32 seconden laterquote:
toch wel een beetjequote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
wat dan?quote:
Nog verder dan Greensight???quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jaaaa, Greenseeing, maar goed, ik wilde verder kijken.
MIsschien was het geen nuttige kill meer? Of ze wilde hem juist laten lijden, hij had geen nut meer voor haar.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar eh, wat ik toch een beetje cru vond...
Waarom verloste Arya hem niet uit zijn lijden? Hij had slechte dingen gedaan en stond op haar lijst en alles, maar het leek toch echt alsof ze een band hadden opgebouwd samen. Ondanks alles.
omdat arya een psycho killer bitch is gewordenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom verloste Arya hem niet uit zijn lijden? Hij had slechte dingen gedaan en stond op haar lijst en alles, maar het leek toch echt alsof ze een band hadden opgebouwd samen. Ondanks alles.
Hij moest van Carice. Hij had daar een rol te spelen volgens hun god. En hij moordt ze niet uit hè, we weten niet wat er met de wildlings gebeurt.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:34 schreef Mss het volgende:
Misschien dat ik nou een hele stomme vraag stel. Maar wat was het nut van Stannis om beyond the wall te gaan? Zijn leger uitbreiden? Want hij speelt the Lannisters alleen maar in de hand door de Wildlings te gaan uitmoorden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:34 schreef Mss het volgende:
Misschien dat ik nou een hele stomme vraag stel. Maar wat was het nut van Stannis om beyond the wall te gaan? Zijn leger uitbreiden? Want hij speelt the Lannisters alleen maar in de hand door de Wildlings te gaan uitmoorden.
The feelsquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dany was wel weer super saai, al vond ik het opsluiten van de CGI draakjes toch wel erg triest.
Tywin's dood vond ik toch niet zo erg.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef ToetNL het volgende:
[..]
The feelsIk vond sowieso dat er veel emotioneel beladen momenten waren deze episode. Rains of Castamere bij de dood van Tywin was zo goed om te horen
Nee, maar de muziek erbij maakte het erg bevredigend. Dat is ook emotiequote:Op maandag 16 juni 2014 18:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tywin's dood vond ik toch niet zo erg.
Still rowing......quote:
Eheh. Ik was blij bij Shae, kutwijf. Weer een pornoactresse minder die denkt dat ze een super actrice isquote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Nee, maar de muziek erbij maakte het erg bevredigend. Dat is ook emotie
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef Baszh het volgende:
Littlefinger had het er laatst nog over hoe Lords dood kunnen gaan terwijl ze zitten te schijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef Sokz het volgende:
vraag wbt bran en film/boekDit kun je beter in het andere topic plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
vraag wbt bran en film/boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag wbt bran en film/boekMwah, er is nog een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER SPOILER SPOILER
Ik zeg niks.
Eengelijks. Ik heb vorig najaar s1 gekeken en dit voorjaar s2/3/4. Dus nu bij en moet net als jullie wachten. De boeken lees ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zei het gisteren al; beste ep van het seizoen![]()
Zelfs de scènes met Bran en Dany kon ik waarderen dit keer. Prachtige seizoensafsluiter.
Pas in januari s1/2/3 gekeken, nu moet ik net als jullie ook 10 maanden wachten op het nieuwe seizoen
Verstandigquote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mwah, er is nog een...
SPOILER SPOILER SPOILER
Ik zeg niks.
Mijn god, ga een kinderserie volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Rosario het volgende:
Snap er geen reet van.
Nouja...spoiler...zou al 4 afleveringen lang geen spoiler meer mogen zijn. Blijkbaar dus niet relevant genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef ToetNL het volgende:
Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
Tja, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja...spoiler...zou al 4 afleveringen lang geen spoiler meer mogen zijn. Blijkbaar dus niet relevant genoeg.
Nouja, ik zou het eigenlijk mogen vertellen, maar goed, doe ik maar niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Tja, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn haha
Oke.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat? Ik mag de beweegredenen van een karakter niet in twijfel trekken?
Zij had hem verraden tijdens het proces en slaapt nu met zijn vader. Genoeg reden toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat? Ik mag de beweegredenen van een karakter niet in twijfel trekken?
Deed zij Tywin?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zij had hem verraden tijdens het proces en slaapt nu met zijn vader. Genoeg reden toch?
Zijn jas hing bij het bed waar zij in sliep. Op zijn jas zat de speld van de Hand.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Dat heb ik echt effe gemist hoor.
En Tyrion zei het ook nog eens tijdens hun gesprekquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zijn jas hing bij het bed waar zij in sliep. Op zijn jas zat de speld van de Hand.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Misschien moet je wat anders gaan volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Ook nog ja. Dat is dus niet ff missenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
En Tyrion zei het ook nog eens tijdens hun gesprek
Tja, er is niks meer voor hem in Kings Landing. Als ze er achter komen dat hij Tyrion heeft vrijgelaten is ie er geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi subtiel detailtje van Varys ook, toen hij de klokken hoorde luiden en daarna tóch met Tyrion meeging.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi subtiel detailtje van Varys ook, toen hij de klokken hoorde luiden en daarna tóch met Tyrion meeging.
Zeker. Heeft Cersei nu de macht van King's Landing in handen? Ze mag dan wel queen regent zijn, Tywin was de gene die de scepter zwaaide.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Tja, er is niks meer voor hem in Kings Landing. Als ze er achter komen dat hij Tyrion heeft vrijgelaten is ie er geweest.
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zeker. Heeft Cersei nu de macht van King's Landing in handen? Ze mag dan wel queen regent zijn, Tywin was de gene die de scepter zwaaide.
Ditquote:
Die gouden van Jaimequote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??
quote:
Cersei en de macht uit handen geven? Not gonna happen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Of gaan de Tyrells iemand naar voren schuiven bij Tommen? Wordt het Cersei zelf? Wie weet?
heb je het niet kunnen regelen middels dit topic?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort de dvd's maar eens ergens opscharrelen, die Blackwater aflevering staat bij mij op nr2 van beste ep's
Haha, Cersei houdt graag de touwtjes in handen ja. Is er niet nog iemand over die ze in haar macht heeft? Ilen Payne ofzo? Of Pycellequote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei en de macht uit handen geven? Not gonna happen.
Ik zie haar er nog voor aan om Tommen zelf te trouwen
Het hielp niet echt dat ze bij tywin in bed lag.quote:
Ik probeer het straks weer, als het wat rustiger is in het topicquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je het niet kunnen regelen middels dit topic?
Pycelle heeft ze al afgeschrevenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Haha, Cersei houdt graag de touwtjes in handen ja. Is er niet nog iemand over die ze in haar macht heeft? Ilen Payne ofzo? Of Pycelle?
moet een nog te introduceren personage worden, zou je zeggen er is niemand die die taak aan kan als ik zo kijk naar de personages, of cersei laat tommen jaime hand benoemen, gaan de lasnnisters nog sneller ten onderquote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??
Kan ook niet, hij is een maester. Tja, dan wordt het wel erg moeilijk voor Cersei!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het straks weer, als het wat rustiger is in het topic
[..]
Pycelle heeft ze al afgeschrevenDat werd wel weer duidelijk in de laatste aflevering.
Jawel hoor, Pycelle zat immers al tijden in de small council. Tot Tyrion hem opsloot en mishandeldequote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Kan ook niet, hij is een maester. Tja, dan wordt het wel erg moeilijk voor Cersei!
daarmee de ondergang van de lannisters verder helpendquote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Pycelle heeft ze al afgeschrevenDat werd wel weer duidelijk in de laatste aflevering.
In de council is wel wat anders dan Hand of the Kingquote:Op maandag 16 juni 2014 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor, Pycelle zat immers al tijden in de small council. Tot Tyrion hem opsloot en mishandelde
Hoe duidelijk wilde je het hebben? Ze zei zelfs zijn naam nog. En iets met My Lion. En ze sliep in zijn bed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Teruggekeken, was wel duidelijk ja. Zat niet op te letten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wilde je het hebben? Ze zei zelfs zijn naam nog. En iets met My Lion. En ze sliep in zijn bed.
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.quote:
Is toch regelmatig in het eerste en tweede seizoen langsgekomen? Of ben ik nou gek? Misschien helpt het dat ik onlangs alles achter elkaar gekeken hebquote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel users weten wie Kevan is.
Ik kan hem me niet meer herinneren uit de serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is toch regelmatig in het eerste en tweede seizoen langsgekomen? Of ben ik nou gek? Misschien helpt het dat ik onlangs alles achter elkaar gekeken heb
-1.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.
Dan ben ik gewoon een aandachtiger kijker, ben ik bangquote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan hem me niet meer herinneren uit de serie.
Ik kan me Lancel nauwelijks herinneren
wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.
Het gaat er niet om wat Tommen wil, het gaat er om wat Cersei wil.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie Kevan Lannister geen Hand worden hoor. Ik vraag me sowieso wel af of Tommen zelf nog wel een Lannister als Hand wil hebben.
Jij ook, kijk straks maar onder je bed. Mijn penor walker die op je wachtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Gezicht het volgende:
Stannis zou zich toch behoorlijk vergissen in de White Walkers denk ik hoor, zelfs als 'ie ze met z'n 1000 paarden tegekomt.
Cersei gaf toch al aan niets meer om de naam Lannister te geven of wel? Zal haar ook niet veel uitmaken of het iemand uit de familie is of niet dan, zolang zij en Tommen maar veilig zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Tommen wil, het gaat er om wat Cersei wil.
Nu Tywin dood is heeft iedereen het op hen gemunt nu, de Lannisters staan zwak. Ze heeft iemand nodig die ze volledig vertrouwt en dat zijn er niet veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cersei gaf toch al aan niets meer om de naam Lannister te geven of wel? Zal haar ook niet veel uitmaken of het iemand uit de familie is of niet dan, zolang zij en Tommen maar veilig zijn.
eerst een alliantie met the wildlings, dan een alliantie met zijn neef bran en de kennis en kunde van the children of the forrest and were good to goquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Gezicht het volgende:
Stannis zou zich toch behoorlijk vergissen in de White Walkers denk ik hoor, zelfs als 'ie ze met z'n 1000 paarden tegekomt.
Ben toch wel benieuwd wat ze met haar geliefde Jaime gaat doen als ze er achter komt dat ie Tyrion mee heeft helpen ontsnappen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef ToetNL het volgende:
Nu Tywin dood is heeft iedereen het op hen gemunt nu, de Lannisters staan zwak. Ze heeft iemand nodig die ze volledig vertrouwt en dat zijn er niet veel.
ik denk dat er weinig 'macht' voor haar overblijft om Überhaupt iets te doen..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat ze met haar geliefde Jaime gaat doen als ze er achter komt dat ie Tyrion mee heeft helpen ontsnappen.
Tommen is koning, zij heeft dus indirect zeker wel macht.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'macht' voor haar overblijft om Überhaupt iets te doen..
Een moeder met kind is zo aan de kant gezet, zeker als iedereen wel zo'n beetje weet dat Tommen geen echte troonopvolger is, maar om Tywin tevreden te houden op de troon is gekwakt. De Tyrells zullen King's Landing wel over gaan nemen schat ik zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef ToetNL het volgende:
Tommen is koning, zij heeft dus indirect zeker wel macht.
lekker boeiend. zag er vet uit!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, kei leuke aflevering. Wel heel anders dan het boek. Maar dat maakt het ook weer leuker voor boekenlezers!
Ik snap alleen niet dat GRRM of de makers van deze show niet het historisch besef hebben dat je met cavalerie in de bossen helemaal niets uitricht. paarden komen dan niet op volle snelheid en zijn een makkelijke prooi voor speervechters. DIt is meermalen bewezen in historische gevechten waar cavalerieeenheden in de bossen werden afgeslacht. Een gemiste kans!
Welke dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat er een bepaalde scene niet in zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja weet je wel, wat het einde van boek 3 isquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welke dan?
EDIT: Oh, weet het al denk ik.
Nee, zo ver ben ik niet, maar ik heb alle spoilers gelezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja weet je wel, wat het einde van boek 3 is
ik denk dat ze geen geld hebben om die verhaallijn uit te voeren. denk dus dat ie niet meer komtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat er een bepaalde scene niet in zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb de boeken ook niet gelezen, maar weet wel dat dat het einde is van boek 3quote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, zo ver ben ik niet, maar ik heb alle spoilers gelezen.
Dat zou wel heel jammer zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze geen geld hebben om die verhaallijn uit te voeren. denk dus dat ie niet meer komt.
zo belangrijk is die verhaallijn niet, denk dat ze hem helemaal weglaten. je zag ook in deze episode dat ze een hele hoop karakters en gebeurtenissen uit de boeken niet hebben gebruikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk gewoon volgend seizoen, kan niet anders.
Hoezo niet zo belangrijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo belangrijk is die verhaallijn niet, denk dat ze hem helemaal weglaten.
fooking hellquote:
Volgend jaar april toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang we nu moeten wachten op het volgende seizoen?
Hmm...ik verwacht dan wel alle boeken uit te hebben, weet ik in ieder geval hoe het verder gaat.quote:
2x de helft!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Welk nieuwe seizoen? Dit was het einde!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ook wel leuk, die captain op het einde gelijk van '' toen Arya die munt liet zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Nvmquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?
Nou ik denk dat The Hound het niet zo fijn vond anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef merry77 het volgende:
Dat is nu JUIST de reden dat ze hem niet vermoord of uit zijn lijden helpt.
Ze laat hem leven. Ze hebben respect voor elkaar gekregen.
[..]
ze laat hem leven omdat zijn hem wil laten lijden. he gets no mercy killquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef merry77 het volgende:
Dat is nu JUIST de reden dat ze hem niet vermoord of uit zijn lijden helpt.
Ze laat hem leven. Ze hebben respect voor elkaar gekregen.
[..]
wel opletten dudequote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |