boltons zijn stoer op een zieke/rationele manierquote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boltons? Lord Greyjoy? Mellissandre? Cersei? Clegane? Er zijn zat mensen over om te haten.
een andere soort is hetquote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Die "Children" zijn toch niet de kinderen van Craster he?
Haha die jongetjes ja!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Die "Children" zijn toch niet de kinderen van Craster he?
En verrassend aangezien volledig in strijd met het feit dat die kinderen door de White Walkers worden omgevormd tot White Walkers, die de meesters zijn van de zombies die kennelijk de vijand zijn van de Kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha die jongetjes ja!
Dat zou een mooie twist zijn.
En ze wonen allemaal op een eiland waar ze voor eeuwig jong blijven en geleid worden door Rufio!
Hahahaahh jouw UI!!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef Romanus het volgende:
Zo, ik kan weer twee favoriete personages afstrepen![]()
Zit nu te kijken, ga ik huilen?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:12 schreef Romanus het volgende:
Zo, ik kan weer twee favoriete personages afstrepen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij droomde dikwijls van een raaf. Toen kwamen Jojen en die chick en die zouden hem wel even naar de raaf begeleiden.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik blijft erbij dat Jaime wat harder had moeten duwen wbt Bran.
We zijn nu 4 seizoenen verder, en wat zijn we opgeschoten met Bran en z'n verhaallijn?
Wie wil de moeite nemen om even een samenvatting te maken?
Het ging zo snel.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Erg he. Hij zag er zowaar groen van....
Je snapt hem niet he....quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het ging zo snel.
En dat Children of the Forest figuur gooit er nog een bom op zodat hij niet een wight wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Ik ook...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds een beetje aan't rouwen om Oberyn
Fixed.quote:
Ga ik iets aan doen!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Fixed.
Vind je UI trouwens wel kut nu. In 't begin was t leuk, maar nu is het het enige spastisch flikkerende ding op de hele pagina.
Ik ben er ook nog steeds niet over heen. Dat was het beste moment van heel GoT. Zo goed geregisseerd, zo veel spanning, zo een acteerwerk, zo een twist, en zo erg.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds een beetje aan't rouwen om Oberyn
RU-Fi-OOOOOOOOquote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha die jongetjes ja!
Dat zou een mooie twist zijn.
En ze wonen allemaal op een eiland waar ze voor eeuwig jong blijven en geleid worden door Rufio!
32 seconden laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |