quote:Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef Sokz het volgende:
vraag wbt bran en film/boekDit kun je beter in het andere topic plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
vraag wbt bran en film/boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag wbt bran en film/boekMwah, er is nog een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER SPOILER SPOILER
Ik zeg niks.
Eengelijks. Ik heb vorig najaar s1 gekeken en dit voorjaar s2/3/4. Dus nu bij en moet net als jullie wachten. De boeken lees ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zei het gisteren al; beste ep van het seizoen![]()
Zelfs de scènes met Bran en Dany kon ik waarderen dit keer. Prachtige seizoensafsluiter.
Pas in januari s1/2/3 gekeken, nu moet ik net als jullie ook 10 maanden wachten op het nieuwe seizoen
Verstandigquote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mwah, er is nog een...
SPOILER SPOILER SPOILER
Ik zeg niks.
Mijn god, ga een kinderserie volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Rosario het volgende:
Waarom doodde Tyrion Shae nou?
Snap er geen reet van.
Nouja...spoiler...zou al 4 afleveringen lang geen spoiler meer mogen zijn. Blijkbaar dus niet relevant genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef ToetNL het volgende:
Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
Tja, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja...spoiler...zou al 4 afleveringen lang geen spoiler meer mogen zijn. Blijkbaar dus niet relevant genoeg.
Nouja, ik zou het eigenlijk mogen vertellen, maar goed, doe ik maar niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Tja, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn haha
Oke.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat? Ik mag de beweegredenen van een karakter niet in twijfel trekken?
Zij had hem verraden tijdens het proces en slaapt nu met zijn vader. Genoeg reden toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat? Ik mag de beweegredenen van een karakter niet in twijfel trekken?
Deed zij Tywin?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zij had hem verraden tijdens het proces en slaapt nu met zijn vader. Genoeg reden toch?
Zijn jas hing bij het bed waar zij in sliep. Op zijn jas zat de speld van de Hand.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Dat heb ik echt effe gemist hoor.
En Tyrion zei het ook nog eens tijdens hun gesprekquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zijn jas hing bij het bed waar zij in sliep. Op zijn jas zat de speld van de Hand.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Misschien moet je wat anders gaan volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Ook nog ja. Dat is dus niet ff missenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
En Tyrion zei het ook nog eens tijdens hun gesprek
Tja, er is niks meer voor hem in Kings Landing. Als ze er achter komen dat hij Tyrion heeft vrijgelaten is ie er geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi subtiel detailtje van Varys ook, toen hij de klokken hoorde luiden en daarna tóch met Tyrion meeging.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi subtiel detailtje van Varys ook, toen hij de klokken hoorde luiden en daarna tóch met Tyrion meeging.
Zeker. Heeft Cersei nu de macht van King's Landing in handen? Ze mag dan wel queen regent zijn, Tywin was de gene die de scepter zwaaide.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Tja, er is niks meer voor hem in Kings Landing. Als ze er achter komen dat hij Tyrion heeft vrijgelaten is ie er geweest.
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zeker. Heeft Cersei nu de macht van King's Landing in handen? Ze mag dan wel queen regent zijn, Tywin was de gene die de scepter zwaaide.
Ditquote:
Die gouden van Jaimequote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??
quote:
Cersei en de macht uit handen geven? Not gonna happen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Of gaan de Tyrells iemand naar voren schuiven bij Tommen? Wordt het Cersei zelf? Wie weet?
heb je het niet kunnen regelen middels dit topic?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort de dvd's maar eens ergens opscharrelen, die Blackwater aflevering staat bij mij op nr2 van beste ep's
Haha, Cersei houdt graag de touwtjes in handen ja. Is er niet nog iemand over die ze in haar macht heeft? Ilen Payne ofzo? Of Pycellequote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei en de macht uit handen geven? Not gonna happen.
Ik zie haar er nog voor aan om Tommen zelf te trouwen
Het hielp niet echt dat ze bij tywin in bed lag.quote:
Ik probeer het straks weer, als het wat rustiger is in het topicquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je het niet kunnen regelen middels dit topic?
Pycelle heeft ze al afgeschrevenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Haha, Cersei houdt graag de touwtjes in handen ja. Is er niet nog iemand over die ze in haar macht heeft? Ilen Payne ofzo? Of Pycelle?
moet een nog te introduceren personage worden, zou je zeggen er is niemand die die taak aan kan als ik zo kijk naar de personages, of cersei laat tommen jaime hand benoemen, gaan de lasnnisters nog sneller ten onderquote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??
Kan ook niet, hij is een maester. Tja, dan wordt het wel erg moeilijk voor Cersei!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het straks weer, als het wat rustiger is in het topic
[..]
Pycelle heeft ze al afgeschrevenDat werd wel weer duidelijk in de laatste aflevering.
Jawel hoor, Pycelle zat immers al tijden in de small council. Tot Tyrion hem opsloot en mishandeldequote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Kan ook niet, hij is een maester. Tja, dan wordt het wel erg moeilijk voor Cersei!
daarmee de ondergang van de lannisters verder helpendquote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Pycelle heeft ze al afgeschrevenDat werd wel weer duidelijk in de laatste aflevering.
In de council is wel wat anders dan Hand of the Kingquote:Op maandag 16 juni 2014 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor, Pycelle zat immers al tijden in de small council. Tot Tyrion hem opsloot en mishandelde
Hoe duidelijk wilde je het hebben? Ze zei zelfs zijn naam nog. En iets met My Lion. En ze sliep in zijn bed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Teruggekeken, was wel duidelijk ja. Zat niet op te letten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wilde je het hebben? Ze zei zelfs zijn naam nog. En iets met My Lion. En ze sliep in zijn bed.
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.quote:
Is toch regelmatig in het eerste en tweede seizoen langsgekomen? Of ben ik nou gek? Misschien helpt het dat ik onlangs alles achter elkaar gekeken hebquote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel users weten wie Kevan is.
Ik kan hem me niet meer herinneren uit de serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is toch regelmatig in het eerste en tweede seizoen langsgekomen? Of ben ik nou gek? Misschien helpt het dat ik onlangs alles achter elkaar gekeken heb
-1.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |