Zeker. Heeft Cersei nu de macht van King's Landing in handen? Ze mag dan wel queen regent zijn, Tywin was de gene die de scepter zwaaide.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Tja, er is niks meer voor hem in Kings Landing. Als ze er achter komen dat hij Tyrion heeft vrijgelaten is ie er geweest.
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zeker. Heeft Cersei nu de macht van King's Landing in handen? Ze mag dan wel queen regent zijn, Tywin was de gene die de scepter zwaaide.
Ditquote:
Die gouden van Jaimequote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??
quote:
Cersei en de macht uit handen geven? Not gonna happen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Of gaan de Tyrells iemand naar voren schuiven bij Tommen? Wordt het Cersei zelf? Wie weet?
heb je het niet kunnen regelen middels dit topic?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort de dvd's maar eens ergens opscharrelen, die Blackwater aflevering staat bij mij op nr2 van beste ep's
Haha, Cersei houdt graag de touwtjes in handen ja. Is er niet nog iemand over die ze in haar macht heeft? Ilen Payne ofzo? Of Pycellequote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei en de macht uit handen geven? Not gonna happen.
Ik zie haar er nog voor aan om Tommen zelf te trouwen
Het hielp niet echt dat ze bij tywin in bed lag.quote:
Ik probeer het straks weer, als het wat rustiger is in het topicquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je het niet kunnen regelen middels dit topic?
Pycelle heeft ze al afgeschrevenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Haha, Cersei houdt graag de touwtjes in handen ja. Is er niet nog iemand over die ze in haar macht heeft? Ilen Payne ofzo? Of Pycelle?
moet een nog te introduceren personage worden, zou je zeggen er is niemand die die taak aan kan als ik zo kijk naar de personages, of cersei laat tommen jaime hand benoemen, gaan de lasnnisters nog sneller ten onderquote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, er moet natuurlijk een nieuwe Hand komen. Wie gaat dat worden??
Kan ook niet, hij is een maester. Tja, dan wordt het wel erg moeilijk voor Cersei!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het straks weer, als het wat rustiger is in het topic
[..]
Pycelle heeft ze al afgeschrevenDat werd wel weer duidelijk in de laatste aflevering.
Jawel hoor, Pycelle zat immers al tijden in de small council. Tot Tyrion hem opsloot en mishandeldequote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Kan ook niet, hij is een maester. Tja, dan wordt het wel erg moeilijk voor Cersei!
daarmee de ondergang van de lannisters verder helpendquote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Pycelle heeft ze al afgeschrevenDat werd wel weer duidelijk in de laatste aflevering.
In de council is wel wat anders dan Hand of the Kingquote:Op maandag 16 juni 2014 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor, Pycelle zat immers al tijden in de small council. Tot Tyrion hem opsloot en mishandelde
Hoe duidelijk wilde je het hebben? Ze zei zelfs zijn naam nog. En iets met My Lion. En ze sliep in zijn bed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed zij Tywin?
Dat heb ik echt effe gemist hoor.
Teruggekeken, was wel duidelijk ja. Zat niet op te letten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wilde je het hebben? Ze zei zelfs zijn naam nog. En iets met My Lion. En ze sliep in zijn bed.
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.quote:
Is toch regelmatig in het eerste en tweede seizoen langsgekomen? Of ben ik nou gek? Misschien helpt het dat ik onlangs alles achter elkaar gekeken hebquote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel users weten wie Kevan is.
Ik kan hem me niet meer herinneren uit de serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is toch regelmatig in het eerste en tweede seizoen langsgekomen? Of ben ik nou gek? Misschien helpt het dat ik onlangs alles achter elkaar gekeken heb
-1.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |