Nee, zo ver ben ik niet, maar ik heb alle spoilers gelezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja weet je wel, wat het einde van boek 3 is
ik denk dat ze geen geld hebben om die verhaallijn uit te voeren. denk dus dat ie niet meer komtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat er een bepaalde scene niet in zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb de boeken ook niet gelezen, maar weet wel dat dat het einde is van boek 3quote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, zo ver ben ik niet, maar ik heb alle spoilers gelezen.
Dat zou wel heel jammer zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze geen geld hebben om die verhaallijn uit te voeren. denk dus dat ie niet meer komt.
zo belangrijk is die verhaallijn niet, denk dat ze hem helemaal weglaten. je zag ook in deze episode dat ze een hele hoop karakters en gebeurtenissen uit de boeken niet hebben gebruikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk gewoon volgend seizoen, kan niet anders.
Hoezo niet zo belangrijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo belangrijk is die verhaallijn niet, denk dat ze hem helemaal weglaten.
fooking hellquote:
Volgend jaar april toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang we nu moeten wachten op het volgende seizoen?
Hmm...ik verwacht dan wel alle boeken uit te hebben, weet ik in ieder geval hoe het verder gaat.quote:
2x de helft!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Welk nieuwe seizoen? Dit was het einde!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ook wel leuk, die captain op het einde gelijk van '' toen Arya die munt liet zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar eh, wat ik toch een beetje cru vond...
Waarom verloste Arya hem niet uit zijn lijden? Hij had slechte dingen gedaan en stond op haar lijst en alles, maar het leek toch echt alsof ze een band hadden opgebouwd samen. Ondanks alles.
Nvmquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?
Nou ik denk dat The Hound het niet zo fijn vond anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef merry77 het volgende:
Dat is nu JUIST de reden dat ze hem niet vermoord of uit zijn lijden helpt.
Ze laat hem leven. Ze hebben respect voor elkaar gekregen.
[..]
ze laat hem leven omdat zijn hem wil laten lijden. he gets no mercy killquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef merry77 het volgende:
Dat is nu JUIST de reden dat ze hem niet vermoord of uit zijn lijden helpt.
Ze laat hem leven. Ze hebben respect voor elkaar gekregen.
[..]
wel opletten dudequote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |