Dan ben ik gewoon een aandachtiger kijker, ben ik bangquote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan hem me niet meer herinneren uit de serie.
Ik kan me Lancel nauwelijks herinneren
wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens tellen hoeveel kijkers weten wie Kevan is.
Het gaat er niet om wat Tommen wil, het gaat er om wat Cersei wil.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie Kevan Lannister geen Hand worden hoor. Ik vraag me sowieso wel af of Tommen zelf nog wel een Lannister als Hand wil hebben.
Jij ook, kijk straks maar onder je bed. Mijn penor walker die op je wachtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Gezicht het volgende:
Stannis zou zich toch behoorlijk vergissen in de White Walkers denk ik hoor, zelfs als 'ie ze met z'n 1000 paarden tegekomt.
Cersei gaf toch al aan niets meer om de naam Lannister te geven of wel? Zal haar ook niet veel uitmaken of het iemand uit de familie is of niet dan, zolang zij en Tommen maar veilig zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Tommen wil, het gaat er om wat Cersei wil.
Nu Tywin dood is heeft iedereen het op hen gemunt nu, de Lannisters staan zwak. Ze heeft iemand nodig die ze volledig vertrouwt en dat zijn er niet veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cersei gaf toch al aan niets meer om de naam Lannister te geven of wel? Zal haar ook niet veel uitmaken of het iemand uit de familie is of niet dan, zolang zij en Tommen maar veilig zijn.
eerst een alliantie met the wildlings, dan een alliantie met zijn neef bran en de kennis en kunde van the children of the forrest and were good to goquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Gezicht het volgende:
Stannis zou zich toch behoorlijk vergissen in de White Walkers denk ik hoor, zelfs als 'ie ze met z'n 1000 paarden tegekomt.
Ben toch wel benieuwd wat ze met haar geliefde Jaime gaat doen als ze er achter komt dat ie Tyrion mee heeft helpen ontsnappen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef ToetNL het volgende:
Nu Tywin dood is heeft iedereen het op hen gemunt nu, de Lannisters staan zwak. Ze heeft iemand nodig die ze volledig vertrouwt en dat zijn er niet veel.
ik denk dat er weinig 'macht' voor haar overblijft om Überhaupt iets te doen..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat ze met haar geliefde Jaime gaat doen als ze er achter komt dat ie Tyrion mee heeft helpen ontsnappen.
Tommen is koning, zij heeft dus indirect zeker wel macht.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'macht' voor haar overblijft om Überhaupt iets te doen..
Een moeder met kind is zo aan de kant gezet, zeker als iedereen wel zo'n beetje weet dat Tommen geen echte troonopvolger is, maar om Tywin tevreden te houden op de troon is gekwakt. De Tyrells zullen King's Landing wel over gaan nemen schat ik zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:46 schreef ToetNL het volgende:
Tommen is koning, zij heeft dus indirect zeker wel macht.
lekker boeiend. zag er vet uit!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, kei leuke aflevering. Wel heel anders dan het boek. Maar dat maakt het ook weer leuker voor boekenlezers!
Ik snap alleen niet dat GRRM of de makers van deze show niet het historisch besef hebben dat je met cavalerie in de bossen helemaal niets uitricht. paarden komen dan niet op volle snelheid en zijn een makkelijke prooi voor speervechters. DIt is meermalen bewezen in historische gevechten waar cavalerieeenheden in de bossen werden afgeslacht. Een gemiste kans!
Welke dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat er een bepaalde scene niet in zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja weet je wel, wat het einde van boek 3 isquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welke dan?
EDIT: Oh, weet het al denk ik.
Nee, zo ver ben ik niet, maar ik heb alle spoilers gelezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja weet je wel, wat het einde van boek 3 is
ik denk dat ze geen geld hebben om die verhaallijn uit te voeren. denk dus dat ie niet meer komtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat er een bepaalde scene niet in zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb de boeken ook niet gelezen, maar weet wel dat dat het einde is van boek 3quote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, zo ver ben ik niet, maar ik heb alle spoilers gelezen.
Dat zou wel heel jammer zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze geen geld hebben om die verhaallijn uit te voeren. denk dus dat ie niet meer komt.
zo belangrijk is die verhaallijn niet, denk dat ze hem helemaal weglaten. je zag ook in deze episode dat ze een hele hoop karakters en gebeurtenissen uit de boeken niet hebben gebruikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk gewoon volgend seizoen, kan niet anders.
Hoezo niet zo belangrijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo belangrijk is die verhaallijn niet, denk dat ze hem helemaal weglaten.
fooking hellquote:
Volgend jaar april toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang we nu moeten wachten op het volgende seizoen?
Hmm...ik verwacht dan wel alle boeken uit te hebben, weet ik in ieder geval hoe het verder gaat.quote:
2x de helft!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Welk nieuwe seizoen? Dit was het einde!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef DW457 het volgende:
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ook wel leuk, die captain op het einde gelijk van '' toen Arya die munt liet zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar eh, wat ik toch een beetje cru vond...
Waarom verloste Arya hem niet uit zijn lijden? Hij had slechte dingen gedaan en stond op haar lijst en alles, maar het leek toch echt alsof ze een band hadden opgebouwd samen. Ondanks alles.
Nvmquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?
Nou ik denk dat The Hound het niet zo fijn vond anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef merry77 het volgende:
Dat is nu JUIST de reden dat ze hem niet vermoord of uit zijn lijden helpt.
Ze laat hem leven. Ze hebben respect voor elkaar gekregen.
[..]
ze laat hem leven omdat zijn hem wil laten lijden. he gets no mercy killquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef merry77 het volgende:
Dat is nu JUIST de reden dat ze hem niet vermoord of uit zijn lijden helpt.
Ze laat hem leven. Ze hebben respect voor elkaar gekregen.
[..]
wel opletten dudequote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom deed hij dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan die munt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |