quote:
Ik laat m'n emoties een beetje gaan zie ik welquote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je.hebt
gelijk
stelde
me
wat
aan
![]()
''I'm sorry''quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
een laatste keer nog HOERRRRRRR![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
helaas had tyrion een zwak voor haarquote:
Zij niet voor hem blijkt wel weer, ze wist niet hoe snel ze naar dat mes moest grijpenquote:
Dat vraag ik mij ook af idd, hij leefde toch gewoon in zijn laatste shot?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:33 schreef Poesopstokje het volgende:
En the Hound dan? Die hebben we niet dood gezien.. Waarom is die rood gekleurd?
Ja daaromquote:Op maandag 16 juni 2014 17:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af idd, hij leefde toch gewoon in zijn laatste shot?
Iedereen volgens Khaleesiquote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wie komt er nu allemaal in de Graveyard te liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef Maax het volgende:
Dit heb ik gelezen in een krantenstukje een paar maanden terug, ik heb er een vraag over dus ik stel em even hier. Ik zet het even in een spoiler voor de tere zieltjes.Was ergens in seizoen 2. Angry mob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Geen torrent gebruiken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik bij elk mogelijke torrent van de episode. Hoe kan ik dit oplossen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik bij elk mogelijke torrent van de episode. Hoe kan ik dit oplossen?
Dat was bijna toch? Ik heb het over de daadwerkelijke full monty.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:44 schreef Maax het volgende:
[..]
Dat was bijna toch? Ik heb het over de daadwerkelijke full monty.Die is er nooit geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rape waarnaar ze refereert is echt die angry mob.
Of die keer dat Meryn Trant haar kleren kapot scheurde maar dat zal wel niet.
Zal wel contractueel vast hebben laten leggen dat ze niet bloot hoeftde gezien haar leeftijd."Kill the Braavosi, bring the girl!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |