Bedoel je deze?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef Trollscience het volgende:
wat is die 'suburbs'-film van arcade fire kut trouwens
Voetbal > Muziek?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:58 schreef Kerftminister het volgende:
Muziek komt hier ff op de tweede plaats in deze met sport overladen tijden.
WK Voetbal, NBA Finals, UFC etc.
Time fliesquote:Op zondag 15 juni 2014 18:14 schreef cafca het volgende:
Deze TT is al geweest:
MUZ / Lift Your Indie Fists (Indie Central V)
Edit: ik bedenk me ineens dat dat alweer bijna 10 jaar geleden is!
die vind ik leuk, dat zijn scenes van de film. Maar de film zelf, 'scenes from the suburbs', is erg matig. Vond alleen de korte dialoog van Win als politieagent met de hoofdpersoon wel leuk.quote:
Alleen tijdens het WK en wedstrijden van Feyenoord, voor de rest volg ik het amper.quote:
Zelfs bij het WK val ik soms in slaap.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alleen tijdens het WK en wedstrijden van Feyenoord, voor de rest volg ik het amper.
Hmm, ik ken de hele film niet eens, zet 'm op m'n lijstje.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die vind ik leuk, dat zijn scenes van de film. Maar de film zelf, 'scenes from the suburbs', is erg matig. Vond alleen de korte dialoog van Win als politieagent met de hoofdpersoon wel leuk.
Vind je het gewoon saai? Of ligt dat aan de tijden dat de wedstrijden zijn? Ik denk dat er weinig nederlanders naar bijvoorbeeld Ivoorkust - Japan hebben gekeken vannacht om 3u.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:49 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Zelfs bij het WK val ik soms in slaap.
Niet kijken een optie?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ja, nou, vrijdag viel ik niet in slaap omdat er veel gebeurde. Maar ik kan me nog herinneren van het EK dat ik zo ontzettend vaak in slaap ben gevallen (ik kijk alleen als Nederland speelt).
Volgens mij sinds eind vorige week pasquote:Op zondag 15 juni 2014 20:51 schreef kciR het volgende:
Wow, ik zit nu pas voor het eerst in een flinke tijd op mn laptop op fok. Zie dat alle usernamen oranje zijn (is vast al een tijd).
Dat is even gek..
hier alvast een gif-setjequote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef neohu het volgende:
[..]
Hmm, ik ken de hele film niet eens, zet 'm op m'n lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2014 22:14:45 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |