Heeft hij de andere wedstrijden ook voorspeld en ging dat ook goed?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:55 schreef Ikke. het volgende:
Zal die weer gelijk hebben, ik denk van wel: 3-0
[ afbeelding ]
Tévez doet niet eens mee dus we gaan JUICHEN!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef inZanity het volgende:
Benieuwd hoe hard Argentinië, en dan met name dat overschatte ventje voorin, dit toernooi weer gaat falen.
Daarom. Tevez niet meenemen en Messi wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Tévez doet niet eens mee dus we gaan JUICHEN!
Messi, Di María, Higuaín, Agüero
Laten we het hopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef inZanity het volgende:
Benieuwd hoe hard Argentinië, en dan met name dat overschatte ventje voorin, dit toernooi weer gaat falen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:55 schreef Ikke. het volgende:
Zal die weer gelijk hebben, ik denk van wel: 3-0
[ afbeelding ]
Lijkt mij een ploeg die moet oppassen voor de omschakeling. Verdedigend lijken ze mij kwetsbaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
Een van de wedstrijden waar ik het meest naar uit kijk. Argentinië zie ze echt wereldkampioen worden.
Maar hun aanvalquote:Op zondag 15 juni 2014 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lijkt mij een ploeg die moet oppassen voor de omschakeling. Verdedigend lijken ze mij kwetsbaar.
Aan creativiteit geen gebrek, maar die vier verdedigen natuurlijk niet mee. En ben benieuwd of Mascherano die afstanden aan kan op het middenveld..quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hun aanval![]()
Nederland heeft dan Robben en Van Persie. Hun Messi, Aquero, Di Marria en Hiquain.
Eens. De beste aanval van alle teams op het WK ,zonder twijfel.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hun aanval![]()
Nederland heeft dan Robben en Van Persie. Hun Messi, Aquero, Di Marria en Hiquain.
Langer vanwege voor- en nabeschouwing.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef Nober het volgende:
Langer vanwege voor- en nabeschouwing.
23:30 BBC1.
Neequote:
Hij gaat ze naar de titel schieten.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hard gaat falen. Of wie weet schoppen ze hem wel uit de wedstrijd.
messi is geen godquote:
Valt ook wel mee. City, Inter en Benfica spelen ze.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het verbaast me niet als Bosnie gaat stunten, defensie van Argentinie is vrij slecht. Wel denk ik dat Messi gaat shinen, misschien niet deze wedstrijd maar wel dit toernooi.
Want die 100 euro hebben ze echt hard nodigquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Wilskracht het volgende:
Hup Bosnie en de speler die Messi uit het toernooi schopt krijgt 100 euro.
Het gaat ook om de eer.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Want die 100 euro hebben ze echt hard nodig
Straks wordt hij echt de wedstrijd uit geschopt en heb ik een ton beloofd.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Want die 100 euro hebben ze echt hard nodig
Dan komt een peleton Bosniers dat vannacht bij jou ophalen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Straks wordt hij echt de wedstrijd uit geschopt en heb ik een ton beloofd.
Als je maar wint.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, het is erg eervol om iemand de wedstrijd uit te schoppen.
twitter:VI_nl twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:09:52De XI van Argentinië: Romero; Zabaleta, Garay, Fernandez, Campagnaro, Rojo; Maxi Rodriguez, Mascherano, Di Maria; Messi, Aguero. #argbos reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:09:58De XI van Bosnië-Herzegovina: Begovic; Mujdza, Spahic, Bicakcic, Kolasinac; Besic, Pjanic; Hajrovic, Misimovic, Lulic; Dzeko. #argbos reageer retweet
Ze spelen als Nederland, maar dan met betere spelers op bijna elke positiequote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie speelt met 5 verdedigers straks
Die NOS gozer had een lichtblauw shirt aan en werd overal op straat uitgefloten omdat ze dachten dat hij voor Argentinië was.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Brazil zal wel voor Bosnie juichen denk?
Maar toch zijn er veel die messi vereren, zoals die lookalike ronaldinho, daarom vroeg ik 't me af.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die NOS gozer had een lichtblauw shirt aan en werd overal op straat uitgefloten omdat ze dachten dat hij voor Argentinië was.Dus dat is een ja denk ik.
Gewoon alles kijken johquote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik ook
Als het boeiend is blijf ik wel kijken denk ik
Neen, want Messiquote:Op zondag 15 juni 2014 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
kunnen ze niet over andere spelers praten?
ik hoor alleen maar messi
Doen er nog andere spelers mee dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
Zijn ze dit jaar weer allemaal op de fiets?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Aardige spelers hoor; Dzeko, Pjanic, Haris, Ibisevic,
Vraag me af hoeveel mensen speciaal voor messi zijn gekomen, hoop geen lege stoeltjes te zien straks.quote:
Nogal logischquote:Op zondag 15 juni 2014 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
Ja. Ik vond die van FRA-HON ook mooiquote:
Hij moet niet zoveel lopen...dan zie ik niets!quote:
Vooral die geluidsinstallatie was indrukwekkend.quote:
Hij wil 3-2-5 spelenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor wie moest Lavezzi spelen dan?
En dan morgen Ronaldo nogquote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef OverRated het volgende:
Wordt vast leuk zo. Messi geilers vs Messi haters
Wel handig, de mensen met verstand van voetbal houden van Messi. Kan je mooi filteren wie je serieus moet nemen en wie niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef OverRated het volgende:
Wordt vast leuk zo. Messi geilers vs Messi haters
Hoewel ik Ronaldo beter vind verwacht ik er niet zoveel van. Ik denk toch teveel blessuretoestanden.quote:
Lekker gokkenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 20 ingezet op minimaal 3 goals.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Commentaar van Grueter de Messi fapper
Ik ga voor de BBC![]()
Wel handig, de mensen met verstand van voetbal houden van Messi. Kan je mooi filteren wie je serieus moet nemen en wie niet.quote:
Beter zo, ik speelde altijd rond 30,- op 3 'zekerheidjes', ging een tijdje goed en daarna begonnen de grootste zekerheidjes het te verkloten. Bijv. barca tegen laagvlieger etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
O, maar 3 euro. Doe altijd maar kleine bedragen.
Goed systeem manquote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wel handig, de mensen met verstand van voetbal houden van Messi. Kan je mooi filteren wie je serieus moet nemen en wie niet.
Tot nu toe elk duel minimaal 3 goals en dat kan vanavond bijna niet anders dan dat dat ook gebeurd. Tel Mexico ook mee.quote:
Schijnt dat Grueter op een handdoekje zit tijdens wedstrijden van Messi.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor de BBC![]()
Sowieso.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Schijnt dat Grueter op een handdoekje zit tijdens wedstrijden van Messi.
Ik houd niet van mensen die me niet dicht bij staan. Ik kan van hun voetbal genieten zonder kwijlbekkend erachteraan te hobbelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Raptor1985 het volgende:
Het is gewoon zo. Echte liefhebbers houden van zowel Ronaldo als Messi.
Je ziet het in de quotering. Vandaar de opmerking.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tot nu toe elk duel minimaal 3 goals en dat kan vanavond bijna niet anders dan dat dat ook gebeurd. Tel Mexico ook mee.
BBc gaat ook op messi fappenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor de BBC![]()
geen verrassingquote:
messi messi messi messi messi messiquote:
Zo hoog zou ik niet durven inzetten. Doe meestal een beetje op de dingen met een wat hogere quotering. Zoals NL winnen, en nu Dzeko scoren. Kan best oplopen met een beetje geluk.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Beter zo, ik speelde altijd rond 30,- op 3 'zekerheidjes', ging een tijdje goed en daarna begonnen de grootste zekerheidjes het te verkloten. Bijv. barca tegen laagvlieger etc.
maar ik zie Dzeko wel scoren eigenlijk, bij corners/vrije trappen is ie sterk.
Pak de kaart er een bij.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Spelen ze dit in Buenos Aires ofzo ? Wat een massa Argentijnen
Kwijlbekkend achter iemand aan lopen is sowieso debiel, dat ben ik met je eens. Maar er zijn dus mensen die serieus beweren dat Messi of Ronaldo er niks van kunnen, Dan moet je je gewoon na laten kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die me niet dicht bij staan. Ik kan van hun voetbal genieten zonder kwijlbekkend erachteraan te hobbelen.
Moet kunnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef alors het volgende:
Die nummer 16 die gewoon kauwgom kauwt tijdens het volkslied
Die van die wereldgoal in 2006?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef IbanMayo het volgende:
Wtf Maxi staat er gewoon nog steeds in bij Argentinie
OOOOHHAOOAAHHHOOOOO MESSSSIIIIII!!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
hoeveel keer gaat Grueter messi zeggen in 90 min?
ik zeg 5400 keer
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wtf dat tenue van bosnie? gewoon een jack
450quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
ik zeg 5400 keer
Een echte Van Gelder is dat.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zeg 9 miljard keer.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
ik zeg 5400 keer
Ongelooflijk inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef IbanMayo het volgende:
Wtf Maxi staat er gewoon nog steeds in bij Argentinie
Ik ga voor de 2-1 wederom nergens op gebaseerd.quote:
Iemand zou er eens een supercut van moeten maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
ik zeg 5400 keer
Gifje?quote:
Jij bent écht dom vriend.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nu ja , ik vind dit toch indrukwekkend hoor. Tussen Rio en het dichtste puntje van Argentinië ligt toch nog vlot 1000 km en tis nu ook weer niet dat de meeste Argentijnen zo goed bij kas zitten om daar naartoe te gaan ...quote:
Alé manneke.quote:
yehquote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Onnoman het volgende:
bosnie voor het eerst ooit in een WK iemand?
Ik ook, vanaf nuquote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga het behouden hoeveel keer Grueter messi gaat zeggen
Beter maak je daar een drinking game van. XDquote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga het behouden hoeveel keer Grueter messi gaat zeggen
BBC1 is niet in HD bij Ziggoquote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor de BBC![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Beter maak je daar een drinking game van. XD
Higuain was geblesseerd en di Maria stond er toch gewoon in?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
dan heb je spelers als lavezzi, higuain, di maria etc. en stel je ze niet op omdat je met 5 verdedigers speelt
Higuain geblesseerdquote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
dan heb je spelers als lavezzi, higuain, di maria etc. en stel je ze niet op omdat je met 5 verdedigers speelt
AZ was wel kampioen niet op z'n minst door Romero.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
Romero
Rojo
Rodriguez
Mascherano
Kunnen er geen kut van, rest is prima
Mihajlovic. Harde baas.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Raptor1985 het volgende:
Puur qua voetbal toch wel zonde dat Joegoslavië niet meer bestaat.
Bij CanalDigitaal wel gelukkig. Iets van 30 BBC zenders en ze zenden meestal allemaal hetzelfde uitquote:
Oh, alsnog Lavezzi.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Higuain was geblesseerd en di Maria stond er toch gewoon in?
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Belgische commentator :
"U heeft er goed aan gedaan om wakker te blijven. Ook als u morgen een examen ofzo zou hebben. Er zijn belangrijker dingen in het leven."
XDquote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Belgische commentator :
"U heeft er goed aan gedaan om wakker te blijven. Ook als u morgen een examen ofzo zou hebben. Er zijn belangrijker dingen in het leven."
Gelukkig hebben we de gifjes nogquote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie hebben de tongzoen van Carlo en Johan gemist
Examen kan volgend jaar ook wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Belgische commentator :
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Belgische commentator :
En nog 0x Lukokiquote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef Anonymousz het volgende:
na 2 min ik heb 1x de naam messi gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |