Heeft hij de andere wedstrijden ook voorspeld en ging dat ook goed?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:55 schreef Ikke. het volgende:
Zal die weer gelijk hebben, ik denk van wel: 3-0
[ afbeelding ]
Tévez doet niet eens mee dus we gaan JUICHEN!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef inZanity het volgende:
Benieuwd hoe hard Argentinië, en dan met name dat overschatte ventje voorin, dit toernooi weer gaat falen.
Daarom. Tevez niet meenemen en Messi wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Tévez doet niet eens mee dus we gaan JUICHEN!
Messi, Di María, Higuaín, Agüero
Laten we het hopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef inZanity het volgende:
Benieuwd hoe hard Argentinië, en dan met name dat overschatte ventje voorin, dit toernooi weer gaat falen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:55 schreef Ikke. het volgende:
Zal die weer gelijk hebben, ik denk van wel: 3-0
[ afbeelding ]
Lijkt mij een ploeg die moet oppassen voor de omschakeling. Verdedigend lijken ze mij kwetsbaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
Een van de wedstrijden waar ik het meest naar uit kijk. Argentinië zie ze echt wereldkampioen worden.
Maar hun aanvalquote:Op zondag 15 juni 2014 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lijkt mij een ploeg die moet oppassen voor de omschakeling. Verdedigend lijken ze mij kwetsbaar.
Aan creativiteit geen gebrek, maar die vier verdedigen natuurlijk niet mee. En ben benieuwd of Mascherano die afstanden aan kan op het middenveld..quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hun aanval![]()
Nederland heeft dan Robben en Van Persie. Hun Messi, Aquero, Di Marria en Hiquain.
Eens. De beste aanval van alle teams op het WK ,zonder twijfel.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hun aanval![]()
Nederland heeft dan Robben en Van Persie. Hun Messi, Aquero, Di Marria en Hiquain.
Langer vanwege voor- en nabeschouwing.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef Nober het volgende:
Langer vanwege voor- en nabeschouwing.
23:30 BBC1.
Neequote:
Hij gaat ze naar de titel schieten.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hard gaat falen. Of wie weet schoppen ze hem wel uit de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |