geen verrassingquote:
messi messi messi messi messi messiquote:
Zo hoog zou ik niet durven inzetten. Doe meestal een beetje op de dingen met een wat hogere quotering. Zoals NL winnen, en nu Dzeko scoren. Kan best oplopen met een beetje geluk.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Beter zo, ik speelde altijd rond 30,- op 3 'zekerheidjes', ging een tijdje goed en daarna begonnen de grootste zekerheidjes het te verkloten. Bijv. barca tegen laagvlieger etc.
maar ik zie Dzeko wel scoren eigenlijk, bij corners/vrije trappen is ie sterk.
Pak de kaart er een bij.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Spelen ze dit in Buenos Aires ofzo ? Wat een massa Argentijnen
Kwijlbekkend achter iemand aan lopen is sowieso debiel, dat ben ik met je eens. Maar er zijn dus mensen die serieus beweren dat Messi of Ronaldo er niks van kunnen, Dan moet je je gewoon na laten kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die me niet dicht bij staan. Ik kan van hun voetbal genieten zonder kwijlbekkend erachteraan te hobbelen.
Moet kunnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef alors het volgende:
Die nummer 16 die gewoon kauwgom kauwt tijdens het volkslied
Die van die wereldgoal in 2006?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef IbanMayo het volgende:
Wtf Maxi staat er gewoon nog steeds in bij Argentinie
OOOOHHAOOAAHHHOOOOO MESSSSIIIIII!!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
hoeveel keer gaat Grueter messi zeggen in 90 min?
ik zeg 5400 keer
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wtf dat tenue van bosnie? gewoon een jack
450quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Anonymousz het volgende:
hoeveel keer gaat Grueter messi zeggen in 90 min?
ik zeg 5400 keer
Een echte Van Gelder is dat.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wtf dat tenue van bosnie? gewoon een jack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |