Ja. Ik vond die van FRA-HON ook mooiquote:
Hij moet niet zoveel lopen...dan zie ik niets!quote:
Vooral die geluidsinstallatie was indrukwekkend.quote:
Hij wil 3-2-5 spelenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor wie moest Lavezzi spelen dan?
En dan morgen Ronaldo nogquote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef OverRated het volgende:
Wordt vast leuk zo. Messi geilers vs Messi haters
Wel handig, de mensen met verstand van voetbal houden van Messi. Kan je mooi filteren wie je serieus moet nemen en wie niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef OverRated het volgende:
Wordt vast leuk zo. Messi geilers vs Messi haters
Hoewel ik Ronaldo beter vind verwacht ik er niet zoveel van. Ik denk toch teveel blessuretoestanden.quote:
Lekker gokkenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 20 ingezet op minimaal 3 goals.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Commentaar van Grueter de Messi fapper
Ik ga voor de BBC![]()
Wel handig, de mensen met verstand van voetbal houden van Messi. Kan je mooi filteren wie je serieus moet nemen en wie niet.quote:
Beter zo, ik speelde altijd rond 30,- op 3 'zekerheidjes', ging een tijdje goed en daarna begonnen de grootste zekerheidjes het te verkloten. Bijv. barca tegen laagvlieger etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
O, maar 3 euro. Doe altijd maar kleine bedragen.
Goed systeem manquote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wel handig, de mensen met verstand van voetbal houden van Messi. Kan je mooi filteren wie je serieus moet nemen en wie niet.
Tot nu toe elk duel minimaal 3 goals en dat kan vanavond bijna niet anders dan dat dat ook gebeurd. Tel Mexico ook mee.quote:
Schijnt dat Grueter op een handdoekje zit tijdens wedstrijden van Messi.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor de BBC![]()
Sowieso.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Schijnt dat Grueter op een handdoekje zit tijdens wedstrijden van Messi.
Ik houd niet van mensen die me niet dicht bij staan. Ik kan van hun voetbal genieten zonder kwijlbekkend erachteraan te hobbelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Raptor1985 het volgende:
Het is gewoon zo. Echte liefhebbers houden van zowel Ronaldo als Messi.
Je ziet het in de quotering. Vandaar de opmerking.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tot nu toe elk duel minimaal 3 goals en dat kan vanavond bijna niet anders dan dat dat ook gebeurd. Tel Mexico ook mee.
BBc gaat ook op messi fappenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor de BBC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |