nouquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:47 schreef S0nic het volgende:
man man man wat een heerlijke wedstrijden allemaal
Die bal die op de lat ging was ook lekker, vol op de'n pantoffelquote:Op zondag 15 juni 2014 00:47 schreef Zorro het volgende:
Daar was bijna v Persie als mooiste goal een concurrent rijker.
Nou allemaal...quote:Op zondag 15 juni 2014 00:47 schreef S0nic het volgende:
erg leuk wk tot nu toequote:Op zondag 15 juni 2014 00:47 schreef S0nic het volgende:
Gewoon werke for da cheld!quote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef BlueMage het volgende:
Bij weather underground is de vochtigheidsgraad erbij gerekend trouwens dus die 28 C voelt als 31 C vanwege de 70 % luchtvochtigheid.
Niet gezien idd, da's altijd een goed tekenquote:
Stappen is overratedquote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef Delirio het volgende:
wie gaat er nou stappen met dit op de tv!!
Is goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef alors het volgende:
Tweede helft ga ik in bedje kijken, ik moet morgen weer vroeg
Succes.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef alors het volgende:
Nu moet je Ivoorkust - Japan missenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef alors het volgende:
fok = godquote:
Kusje voor het slapengaanquote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik post nog wel wat, ik ga op mijn laptop kijken
Dat valt toch allemaal wel mee? In Italië voetballen ze ook regelmatig met zulke temperaturen neem ik aan.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef BlueMage het volgende:
Bij weather underground is de vochtigheidsgraad erbij gerekend trouwens dus die 28 C voelt als 31 C vanwege de 70 % luchtvochtigheid.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Rust. Tijd om met mijn ballen en paal te spelen
bedankt hansquote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ga je weer ufc kijken ja ?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Met je bitterballen en frikandellen spelen ipv opetenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb een analyse van Gatusso en Maldini.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:51 schreef OverRated het volgende:
BBC is wel lekker hoor. In plaats van die vervelende luiaard reclame luister ik gewoon naar een analyse van Henry
on the left hand sidequote:Op zondag 15 juni 2014 00:51 schreef OverRated het volgende:
BBC is wel lekker hoor. In plaats van die vervelende luiaard reclame luister ik gewoon naar een analyse van Henry
Welke zender?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb een analyse van Gatusso en Maldini.
Deze vrouw.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:52 schreef Anonymousz het volgende:
WK 2014 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WK 2010
dit.quote:
snap de opwinding ook niet echtquote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal wel mee? In Italië voetballen ze ook regelmatig met zulke temperaturen neem ik aan.
Dit iddquote:Op zondag 15 juni 2014 00:51 schreef OverRated het volgende:
kut itlianen engeland zijn killlerrrrrrrrs maken goa zoquote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef hafcfan het volgende:
Moeten wel 1e worden. Wil geen Colombia hebben met dat publiek.
Zondagochtend werken?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef alors het volgende:
Wij zijn veel beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut itlianen engeland zijn killlerrrrrrrrs maken goa zo
bron?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik las net ergens beide enkels gebroken
Wat heeft 'ie in godsnaam gedaan dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kutquote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij ging JUICHENquote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie in godsnaam gedaan dan?
Is ook weer overdreven inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan beter idd. Maar dat 'huiskamer gevoel' bij de NOS werkt ook niet echt vind ik
Jeetje, wat slechtquote:
Vreselijk idd.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Delirio het volgende:
dat effect met spelers in de studio mogen ze weglaten
Genieten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef k3vil het volgende:
Pirlo is wel een prachtspeler om te zien spelen he?
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef Drankster het volgende:
''Blessurebehandeling bij Engeland. Het is lang onduidelijk om wie het gaat, totdat blijkt dat een van de fysiotherapeut geblesseerd is geraakt bij het juichen. De ongelukkige fysio wordt afgevoerd op een brancard.''![]()
Dat doet onze Lowie dan wat beterquote:
Het was deze namiddag in Palermo warmer dan nu in Manaus in elk geval ...quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal wel mee? In Italië voetballen ze ook regelmatig met zulke temperaturen neem ik aan.
de NOS heeft aandelen Pirlo, schijnt.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef k3vil het volgende:
Pirlo is wel een prachtspeler om te zien spelen he?
Pellequote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
pirlo beste italiaanse voetballer ooit?
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar wel met een stuk drogere lucht. 35 graden in Italie trek ik oneindig beter dan 25 in de Filippijnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mmm zoiets ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zondagochtend werken?
De hentaimannetjes van Japan hebben je steun nodig
De ironie meneer, de ironie.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom lacht iedereen die fysio uit? het is toch gewoon enorm ongelukkig dat hij fout neerkomt bij het springen. kan gebeuren toch
Het is zo ironisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom lacht iedereen die fysio uit? het is toch gewoon enorm ongelukkig dat hij fout neerkomt bij het springen. kan gebeuren toch
Waarom? Aurier, Kakitani. Prachtspelers.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mmm zoiets ja.
CIV - Japan ga ik echt niet kijken
Matig van je alorsquote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mmm zoiets ja.
Nee joh dat was hij niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja.
Een van de betere middenvelders ooit.
Ja een beetje lullig van sommige users hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Mijns inziens wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riveraquote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neppertquote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mmm zoiets ja.
Honda?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom? Aurier, Kakitani. Prachtspelers.
sowiesoquote:
Natuurlijk, maar je ziet de ironie er toch wel van in?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Iniesta en Xavi worden als een van de betere middenvelders ooit gezien. Pirlo hoort daar zeker bij.quote:
Kijk BBC of Sporza dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef TheVulture het volgende:
ok het hamsterdeuntje komt me nu wel mijn strot uit
Beste vermaak is leedvermaak.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Ja, kan bij bepaalde mensen verkeerd vallen inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja een beetje lullig van sommige users hier.
hoeveel wordt hetquote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iniesta en Xavi worden als een van de betere middenvelders ooit gezien. Pirlo hoort daar zeker bij.
Ja tuurlijk maar ook beetje triest aan de andere kant. de beste man kan er zelf ook weinig aan doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je ziet de ironie er toch wel van in?
Ik ga niet 2,5 uur slapen vannachtquote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom? Aurier, Kakitani. Prachtspelers.
Dan vertel je het niet, mij best.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mmm zoiets ja.
Die wil ik nog zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
is die film van Nike trouwens een beetje goed? dat die voetballers gekloond worden
en jij loopt makkelijk het veld af met bijvoorbeeld een gescheurde kruisband? het kan hoor maar de boel is niet echt stabiel meerquote:
Twee spelers worden als EEN van de betere gezien? ik weet dat ze vaak samen genoemd worden, maar dat ze zo close zijn...quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iniesta en Xavi worden als een van de betere middenvelders ooit gezien. Pirlo hoort daar zeker bij.
Jaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
is die film van Nike trouwens een beetje goed? dat die voetballers gekloond worden
Ben geen fan, ik ken je niet?quote:
Dit. BBC is toch wel een betere keuze.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Replicat het volgende:
De Franse halfbroer Humberto Tan [Henry] is echt 'a breath of fresh air' om als niet (native) Engelsman zulk degelijk commentaar te geven.
Hinken natuurlijk mafkees.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef gijsman het volgende:
[..]
en jij loopt makkelijk het veld af met bijvoorbeeld een gescheurde kruisband? het kan hoor maar de boel is niet echt stabiel meer
Mij niet kennenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben geen fan, ik ken je niet?
Stel je ff voor 14.gif
Engeland had toch ook 2 grote kansen. Naast die laatste 2 minuten was Engeland beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Let maar op. Jullie hadden vies mazzel met die bal van de lijn en het schot op de paal.
Retard spottedquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mij niet kennen
De beroempste user van FOK!Paul
op paul fappenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
We love you Paul we do
Oh Paul let us fuck you!
We love you Paul we doquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
We love you Paul we do
Oh Paul let us fuck you!
Casillas had duidelijk naar Vermeer gekeken als voorbereiding op de wedstrijd tegen Oranje.quote:
Hahaha Specshavers je doet een lettertje erbij en dan staat er scherenquote:
Gisteren hadden wij het vies foutquote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 1-1 staan.
Maar er zullen nog wel wat goals vallen denk ik. 2-2.
Heb het gevoel dat wij jullie een beetje lieten spelen. Maar 1-1 is prima voor beide.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Engeland had toch ook 2 grote kansen. Naast die laatste 2 minuten was Engeland beter.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahaha Specshavers je doet een lettertje erbij en dan staat er scheren
Zelfverheerlijking, ik zie het al. De Mao van deze tijd!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mij niet kennen
De beroempste user van FOK!Paul
jezus lijkt op pirloquote:Op zondag 15 juni 2014 01:03 schreef k3vil het volgende:
Pirlo ziet er uit als Jezus. Hij dacht zeker de braziliaanse fans op zijn hand te krijgen daarmee.
Alleen als je geen echte vent bent.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:02 schreef gijsman het volgende:
[..]
bij zoveel pijn denk je wel aan wat anders dan hinken.. mafkees
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:03 schreef Confetti het volgende:
Italië is veel beter joh. Die Engelsen kunnen weer geen bal vasthouden.
Henderson en Gerrard echt drama
Zei hij dat echt net?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:04 schreef --3S-- het volgende:
"You ever got away with a handball Thierry?"
"No, never"
Hij bedoelde handjob.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:03 schreef OverRated het volgende:
"Did you ever get away with a handball Thierry?"
Best wel he.quote:
Morgen laatste episode van het seizoen al weerquote:
Vind hem een beetje een links-intellectuele uitstraling hebben.. alleen de pijp ontbreekt nogquote:Op zondag 15 juni 2014 01:03 schreef k3vil het volgende:
Pirlo ziet er uit als Jezus. Hij dacht zeker de braziliaanse fans op zijn hand te krijgen daarmee.
dan 2 jaar geledenquote:
Moet nog beginnen aan seizoen 4quote:Op zondag 15 juni 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Morgen laatste episode van het seizoen al weer
4 jaar geleden, die keeperquote:
Dan weer ellendig lang wachten.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik moet seizoen1 nog afmaken.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef k3vil het volgende:
[..]
Mijns inziens wel.Ik vind jouw UI leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel zin inquote:Op zondag 15 juni 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die pot tegen Duitsland 4 jaar geleden was, afgezien van die afschuwelijke arbitrale misser, echtquote:
Balotelli ziet er uit alsof hij uit het bos naast het stadion vandaan komt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet seizoen1 nog afmaken.
Tijd dat Balotelli er een end aan maakt/
Stiefquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is eigenlijk de meest recente Engelsman in de Eredivisie?
Een van de beste potten van dat WKquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die pot tegen Duitsland 4 jaar geleden was, afgezien van die afschuwelijke arbitrale misser, echt
Die spits van necquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat geen Schot?quote:
Die dude bij NECquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Higdonquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Higquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die Engelsen kunnen wel goed van afstand schieten
zaten een paar goede pegels tussenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nope, Liverpool zegt Wikiquote:
Elke zaterdag en zondag, bij MOTD, valt dat mij weer altijd op ja. Geweldige goals van afstand.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
echt hè, jammer dat het zo verneukt werd door het afkeuren van dat doelpuntquote:Op zondag 15 juni 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste potten van dat WK
Micheal Ball van PSV toen schiet me als eerste te binnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |