Natuurlijk, maar je ziet de ironie er toch wel van in?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom lacht iedereen die fysio uit? het is toch gewoon enorm ongelukkig dat hij fout neerkomt bij het springen. kan gebeuren toch

Iniesta en Xavi worden als een van de betere middenvelders ooit gezien. Pirlo hoort daar zeker bij.quote:

Kijk BBC of Sporza dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef TheVulture het volgende:
ok het hamsterdeuntje komt me nu wel mijn strot uit

Beste vermaak is leedvermaak.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom lacht iedereen die fysio uit? het is toch gewoon enorm ongelukkig dat hij fout neerkomt bij het springen. kan gebeuren toch

Ja, kan bij bepaalde mensen verkeerd vallen inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja een beetje lullig van sommige users hier.

hoeveel wordt hetquote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iniesta en Xavi worden als een van de betere middenvelders ooit gezien. Pirlo hoort daar zeker bij.

Ja tuurlijk maar ook beetje triest aan de andere kant. de beste man kan er zelf ook weinig aan doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je ziet de ironie er toch wel van in?

Ik ga niet 2,5 uur slapen vannachtquote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom? Aurier, Kakitani. Prachtspelers.

Dan vertel je het niet, mij best.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mmm zoiets ja.
CIV - Japan ga ik echt niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |