Het was deze namiddag in Palermo warmer dan nu in Manaus in elk geval ...quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal wel mee? In Italië voetballen ze ook regelmatig met zulke temperaturen neem ik aan.
de NOS heeft aandelen Pirlo, schijnt.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef k3vil het volgende:
Pirlo is wel een prachtspeler om te zien spelen he?
Pellequote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
pirlo beste italiaanse voetballer ooit?
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar wel met een stuk drogere lucht. 35 graden in Italie trek ik oneindig beter dan 25 in de Filippijnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal wel mee? In Italië voetballen ze ook regelmatig met zulke temperaturen neem ik aan.
sowiesoquote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mmm zoiets ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zondagochtend werken?
De hentaimannetjes van Japan hebben je steun nodig
De ironie meneer, de ironie.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom lacht iedereen die fysio uit? het is toch gewoon enorm ongelukkig dat hij fout neerkomt bij het springen. kan gebeuren toch
Het is zo ironisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef E-Dubble het volgende:
Waarom lacht iedereen die fysio uit? het is toch gewoon enorm ongelukkig dat hij fout neerkomt bij het springen. kan gebeuren toch
Waarom? Aurier, Kakitani. Prachtspelers.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mmm zoiets ja.
CIV - Japan ga ik echt niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |