Wij zijn veel beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut itlianen engeland zijn killlerrrrrrrrs maken goa zo

bron?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik las net ergens beide enkels gebroken

Wat heeft 'ie in godsnaam gedaan dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]

Dat lijkt me echt kutquote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]

Hij ging JUICHENquote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie in godsnaam gedaan dan?

Is ook weer overdreven inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan beter idd. Maar dat 'huiskamer gevoel' bij de NOS werkt ook niet echt vind ik

Jeetje, wat slechtquote:

Vreselijk idd.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Delirio het volgende:
dat effect met spelers in de studio mogen ze weglaten

Genieten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef k3vil het volgende:
Pirlo is wel een prachtspeler om te zien spelen he?

quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]

quote:Op zondag 15 juni 2014 00:53 schreef Drankster het volgende:
''Blessurebehandeling bij Engeland. Het is lang onduidelijk om wie het gaat, totdat blijkt dat een van de fysiotherapeut geblesseerd is geraakt bij het juichen. De ongelukkige fysio wordt afgevoerd op een brancard.''![]()

Dat doet onze Lowie dan wat beterquote:

Het was deze namiddag in Palermo warmer dan nu in Manaus in elk geval ...quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal wel mee? In Italië voetballen ze ook regelmatig met zulke temperaturen neem ik aan.

de NOS heeft aandelen Pirlo, schijnt.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef k3vil het volgende:
Pirlo is wel een prachtspeler om te zien spelen he?

Pellequote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
pirlo beste italiaanse voetballer ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |