Die wil ik nog zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
is die film van Nike trouwens een beetje goed? dat die voetballers gekloond worden
en jij loopt makkelijk het veld af met bijvoorbeeld een gescheurde kruisband? het kan hoor maar de boel is niet echt stabiel meerquote:
Twee spelers worden als EEN van de betere gezien? ik weet dat ze vaak samen genoemd worden, maar dat ze zo close zijn...quote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iniesta en Xavi worden als een van de betere middenvelders ooit gezien. Pirlo hoort daar zeker bij.
Jaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
is die film van Nike trouwens een beetje goed? dat die voetballers gekloond worden
Ben geen fan, ik ken je niet?quote:
Dit. BBC is toch wel een betere keuze.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Replicat het volgende:
De Franse halfbroer Humberto Tan [Henry] is echt 'a breath of fresh air' om als niet (native) Engelsman zulk degelijk commentaar te geven.
Hinken natuurlijk mafkees.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef gijsman het volgende:
[..]
en jij loopt makkelijk het veld af met bijvoorbeeld een gescheurde kruisband? het kan hoor maar de boel is niet echt stabiel meer
Mij niet kennenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben geen fan, ik ken je niet?
Stel je ff voor 14.gif
Engeland had toch ook 2 grote kansen. Naast die laatste 2 minuten was Engeland beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Let maar op. Jullie hadden vies mazzel met die bal van de lijn en het schot op de paal.
Retard spottedquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mij niet kennen
De beroempste user van FOK!Paul
op paul fappenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
We love you Paul we do
Oh Paul let us fuck you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |