Dit. BBC is toch wel een betere keuze.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Replicat het volgende:
De Franse halfbroer Humberto Tan [Henry] is echt 'a breath of fresh air' om als niet (native) Engelsman zulk degelijk commentaar te geven.
Hinken natuurlijk mafkees.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef gijsman het volgende:
[..]
en jij loopt makkelijk het veld af met bijvoorbeeld een gescheurde kruisband? het kan hoor maar de boel is niet echt stabiel meer
Mij niet kennenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben geen fan, ik ken je niet?
Stel je ff voor 14.gif
Engeland had toch ook 2 grote kansen. Naast die laatste 2 minuten was Engeland beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Let maar op. Jullie hadden vies mazzel met die bal van de lijn en het schot op de paal.
Retard spottedquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mij niet kennen
De beroempste user van FOK!Paul
op paul fappenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
We love you Paul we do
Oh Paul let us fuck you!
We love you Paul we doquote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Nober het volgende:
We love you Paul we do
Oh Paul let us fuck you!
Casillas had duidelijk naar Vermeer gekeken als voorbereiding op de wedstrijd tegen Oranje.quote:
Hahaha Specshavers je doet een lettertje erbij en dan staat er scherenquote:
Gisteren hadden wij het vies foutquote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 1-1 staan.
Maar er zullen nog wel wat goals vallen denk ik. 2-2.
Heb het gevoel dat wij jullie een beetje lieten spelen. Maar 1-1 is prima voor beide.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Engeland had toch ook 2 grote kansen. Naast die laatste 2 minuten was Engeland beter.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahaha Specshavers je doet een lettertje erbij en dan staat er scheren
Zelfverheerlijking, ik zie het al. De Mao van deze tijd!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mij niet kennen
De beroempste user van FOK!Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |