quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:49 schreef gekkewiebel het volgende:
Gister bij de 117.5kg deadlift de eeltbult bij m'n linkerpink opengehaald, heel stuk vel ligt nu open. Dacht eerst van "wow, hardcore" toen ik bloed aan de barbell zag, maar nu het een nacht later nog steeds compleet open ligt ben ik bang dat het wel even nodig heeft om te herstellen
Iemand nog eelttips? Enige wat ik weet is dat je het regelmatig weg moet halen, ik krab(te) het altijd weg, soms na het douchen, maar als ik zo wat knijp op die plekken is het wel gevoelig dus helemaal ideaal lijkt me dit niet..
Jullie enig idee hoe ik meer van dit soort taferelen kan voorkomen?
Het zal wel aan mij liggen, maar zijn manier voelt totaal niet stevig. Dan maar eelt.quote:
Het gaat dan ook niet om een hook grip.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Maar bij dit filmpje doet hij ook geen hook grip voor.
Ah ok, dat dacht ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om een hook grip.
Ga je nu ook voetballen Yuri?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag trouwens dat het Nederlands elftal ook de Triggerpoint foam roller gebruikt tijdens hun trainingen.
Goeie vid. Wel zonde dat hij tegenwoordig crossfit isquote:
Dat was tussen 2006 en 2009, dit is een oude video.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel zonde dat hij tegenwoordig crossfit is
Waar loopt de bar bij jou dan? Midden van de handpalm?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar zijn manier voelt totaal niet stevig. Dan maar eelt.
Nee geen onzin, ik snap die hele squat meme ook niet. Of al die vrouwen die een squat challenge gaan doen en denken na een paar maanden een ziek ronde kont te hebben als Jen Selter (met haar implants).quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef MrGuma het volgende:
http://fitzonderfabels.nl(...)-mooie-ronde-billen/
YOU'LL LIED TO ME!
Of is dit artikel onzin? =)
Acquire currency.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
zwaar deadliften
farmer's walks
zware overhead presses met lockouts
disregard shrugs
Nice, ik heb ook de oranje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag trouwens dat het Nederlands elftal ook de Triggerpoint foam roller gebruikt tijdens hun trainingen.
Een groot deel van de vrouwen zou al een betere kont krijgen door wat buik- en heupvet te verliezen. Door een smalle taille lijkt het achterwerk direct een stuk groter. En het vet op de kont lijkt sowieso vaak pas als laatste te gaan bij vrouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee geen onzin, ik snap die hele squat meme ook niet. Of al die vrouwen die een squat challenge gaan doen en denken na een paar maanden een ziek ronde kont te hebben als Jen Selter (met haar implants).
Maarja squatten helpt natuurlijk wel iets en vrouwen zijn iig bezig in de gym.
Wat een vent, eerst vertellen dat hyperextensie de voornaamste functie is van de gluteus om vervolgens aan te komen kakken met 3 oefeningen waarbij geen enkele gebruik maakt van de hyperextensiequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef MrGuma het volgende:
http://fitzonderfabels.nl(...)-mooie-ronde-billen/
YOU'LL LIED TO ME!
Of is dit artikel onzin? =)
duur spulquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nu mijn creatinepoeder op is ben ik op zoek naar iets meer. Oftewel, nog wel de creatine (5gram) maar ook wat andere zaken zoals eiwitten en dergelijke.
Ik kwam deze tegen:
http://www.bodyenfitshop.(...)snutrition/cocktail/
Is dat wat? Sport nu vier keer per week en vanwege mijn lichaamstype moet ik flink bunkeren.
Maar dat heeft toch geen creatine? Vond dat wel fijn spul tbh.quote:
Yeah. Nu moet ik ook zeggen dat het meevalt hoeveel pijn het doet omdat ik altijd de powerlift stang gebruik, maar wanneer ik de olympische stang gebruik dan doet het op een gegeven moment wel pijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat was tussen 2006 en 2009, dit is een oude video.
[..]
Waar loopt de bar bij jou dan? Midden van de handpalm?
Baas.quote:
Dus ik kan beide beter apart kopen dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef 16meter het volgende:
creatine monohydraat kun je apart kopen
het nut van die toegevoegde vitaminen en mineralen ontgaat me ook
Beter gewoon Perfect Protein halen (whey+casseine). Plus multivitamine, vitamine d(5000ie om de dag) en creatinemonohydraat.quote:
quote:
Super, vijlen en invetten dus! ga z.s.m. zo'n vijl scoren. Stiekem ook blij om te zien dat ik me niet aanstel en dat vijlen blijkbaar gewoon moet (en moet kunnen..).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar zijn manier voelt totaal niet stevig. Dan maar eelt.
Heeft iig niks met zuurstofgebrek te maken, hij gaat gewoon out, door die klap op zijn achterhoofd.quote:
Of zou het toch komen door het afknellen van de arterie carotis, waardoor de hersenen een gebrek hebben aan zuurstofrijk bloed?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heeft iig niks met zuurstofgebrek te maken, hij gaat gewoon out, door die klap op zijn achterhoofd.
kan ook, die 2 aders lopen aan de zijkant van de nek en komen daar net van vandaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Of zou het toch komen door het afknellen van de arterie carotis, waardoor de hersenen een gebrek hebben aan zuurstofrijk bloed?
Dus dan kan het wel met zuurstofgebrek te maken hebben door de afknelling van de bloedvoorziening welke zuurstof levert aan de hersenen. Daardoor kan je binnen enkele seconden bewusteloos raken wat hier dus waarschijnlijk gebeurd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan ook, die 2 aders lopen aan de zijkant van de nek en komen daar net van vandaan.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef squatbro het volgende:
[..]
Als ik zo goed kijk is het een combinatie van stikken en een stapje naar achteren omdat hij denkt te gaan stikken. Dat stapje naar achteren zorgt ervoor dat zijn zwaartepunt te ver naar achteren gaat wat voor een draaibeweging zal zorgen.
Big Lenny is toch die dwaas uit de JG video's? Wist niet dat hij ook echt sterk was vroeger, dacht is zo'n gast met alleen mooie verhalen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen straps, geen belt, geen legdrive, pure strength @ 2:35.![]()
quote:
Zie het nu ook ja, keek op mijn mobiel.quote:
Had ik ook een tijdje ja. Gebruik nu 2 kussens om m'n hoofd wat hoger neer te kunnen leggen en sindsdien weinig last meer van gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:59 schreef stinkie het volgende:
Fuckzooi. Blijkbaar verkeer gelegen vanacht en nu links een stijven / pijnlijke nek. Trekt door naar trap. Ging net voorzichtig trainen, maar daar ben ik maar snel mee gestopt.
Laatste tijd wel vaker last van
Inb4 old-fart
eens proberen. Ik slaap idd met een heel dun kussentje. Zo maar een extra pakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Had ik ook een tijdje ja. Gebruik nu 2 kussens om m'n hoofd wat hoger neer te kunnen leggen en sindsdien weinig last meer van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |