Gelegenheidsfanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ben jij ineens voetbalfan
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelegenheidsfan
Nah internationale competities vind ik wel leuk om af en toe te kijken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat "boze neger leest Kuifje in Congo" nog steeds in de OP staat.
daar ging het niet om dus dat weet je niet. Er moest een knoop uit, niet erinquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef 44rdbei het volgende:
Robben kan goed voetballen, maar ik ben beter in veter strikken.
schandalig. Voor straf op sokken verderquote:
Dan nog had hij spanje in het ondergoed gezetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schandalig. Voor straf op sokken verder
sowiesoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan nog had hij spanje in het ondergoed gezet
ah! Ja thnxquote:
No way, nog lang niet slapen!quote:
jij met je sletjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef yats het volgende:
Wat een avond...EchtJammer dat ik er over 5 uur weer uit moet
Weer werken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef yats het volgende:
Sssttt...En ja, ik hou nog steeds van Belgiequote:
Ja, helaasquote:
hey ander sletjequote:
Ik drink er nog wel een berg voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef yats het volgende:
dat zeggen ze allemaal. maar ondertussenquote:
Als ik niet gestopt was met drinken had ik nu waarschijnlijk bij twee Belgische vrouwen in bed gelegen en mezelfg morgenochtend vervloekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik drink er nog wel een berg voor je
Vervloeken om 2 Belgische schonen of de drank?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik niet gestopt was met drinken had ik nu waarschijnlijk bij twee Belgische vrouwen in bed gelegen en mezelfg morgenochtend vervloekt.
quote:
een trio boven seks verkiezenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vervloeken om 2 Belgische schonen of de drank?
Dat eerste kan echt niet!
Belgische dames met goesting
Trio's zijn leuk, maar 1 op 1 vind ik leukerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
een trio boven seks verkiezen
kut verkeerde gequote
eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trio's zijn leuk, maar 1 op 1 vind ik leuker
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
mijn ervaring met trios waren goed, maar gaan het nooit winnen boven sommige 1-1 seks
Ik miste aandacht op 1 persoon te richten, en andersom ook. De vrouw haar aandacht was all over the place.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
mijn ervaring met trios waren goed, maar gaan het nooit winnen boven sommige 1-1 seks
Jij hebt liever dat twee vrouwen jou alle aandacht geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik miste aandacht op 1 persoon te richten, en andersom ook. De vrouw haar aandacht was all over the place.
Nee je begrijpt me verkeerd, ik had moeite mijn aandacht te verdelen tussen 2 vrouwen. Ik had het gevoel dat ik de ander tekort zou doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat twee vrouwen jou alle aandacht geven?
Meestal is het -vooral bij vvm- andersom. Man geeft 2 vrouwen alle aandacht. Maar als jij het zo niet wilt kan je dat toch aangeven
oh ja verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me verkeerd, ik had moeite mijn aandacht te verdelen tussen 2 vrouwen. Ik had het gevoel dat ik de ander tekort zou doen
Nee dat niet gelukkig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh ja verkeerd begrepen/
Tja dat kan je natuurlijk ook hebben. Heb je klachten gehad dan
mooiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat niet gelukkig.
Is inmiddels wel al jaren geleden, leuke ervaring
800 mtr verderop merk ik hier niks hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef zeefje het volgende:
OMG er is een feest in het dorp
'' op de zege op spanje'
gvd man
ik neem ook aan dat je vaker 1 op 1 seks hebt gehad en dat er dus ook meer kans is dat daar de beste tussen zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
Nu al moe?quote:
kijk is op peter stam zijn sitequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef henrivo het volgende:
[..]
800 mtr verderop merk ik hier niks hoor
mijn trios waren ook leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat je vaker 1 op 1 seks hebt gehad en dat er dus ook meer kans is dat daar de beste tussen zit.
Ik heb wel n paar heel erg leuke trio's gehad
iewwwwquote:
Ik wil morgen om 8 uur in de gym zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu al moe?
Het is nog niet eens 1 uur
leuk, maar niet voor herhaling vatbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn trios waren ook leuk
maar in dezelfde samenstelling, met dezelfde mensen gaat het niet gebeuren..
Ah ja dan is het logischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
iewwww
[..]
Ik wil morgen om 8 uur in de gym zijn
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk, maar niet voor herhaling vatbaar?
MMV zou ik denk niet nog eens doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
idd. niet met dezelfde mensen
misschien een keer mmv of nogmaald vvm. maar dan met leukere mensen
quote:
lekker is dat jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ja dan is het logisch
Ik heb morgen gelukkig geen tijd om op te staan.
met leukere mensenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
idd. niet met dezelfde mensen
misschien een keer mmv of nogmaald vvm. maar dan met leukere mensen
ja waarbij het libido hoger is, het gezeik minder, en de mensen knapperquote:
ik wel hoor!quote:
Ik en mijn neef vonden hetzelfde meisje lekker en zij wilde ons beide. Dat zoiets nog eens voorkomt zie ik niet gebeuren.quote:
Dus ze vond ze eigenlijk niet aantrekkelijk?quote:
jaaaaaaquote:
das altijd leuk om iets weer opnieuw te proberen. Vaak is de ervaring heel andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel hoor!
In elk geval nog 1 keertjeom te kijken of ik t nu net zo leuk vind als 16 jaar geleden
![]()
knap hoeft niet persé, libido is wel handig en geen gezeik is ook wel fijn jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja waarbij het libido hoger is, het gezeik minder, en de mensen knapper
Jij hebt seks gehad met je neef erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik en mijn neef vonden hetzelfde meisje lekker en zij wilde ons beide. Dat zoiets nog eens voorkomt zie ik niet gebeuren.
[..]
Dus ze vond ze eigenlijk niet aantrekkelijk?
ik vind aantrekkingkracht toch wel belangrijk als ik met iemand seks hebquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
knap hoeft niet persé, libido is wel handig en geen gezeik is ook wel fijn ja
Dat beschouw ik dan maar als complimentquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik vind aantrekkingkracht toch wel belangrijk als ik met iemand seks heb
De echte Robinho heeft zijn belofte nooit ingelostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef Royco1 het volgende:
Wat een wedstrijd he mensen.
Ik had er vertrouwen in en winst voorspeld maar dit had ook ik niet durven dromen.
Ik ga gewoon gelijk krijgen, dit gaat het toernooi van mijn main man Robinho van Persie worden.
heel belangrijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb het niet over vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dat beschouw ik dan maar als compliment
Ik kan me nog zo goed de eerste training herinneren dat ik van Persie bezig zag,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De echte Robinho heeft zijn belofte nooit ingelost![]()
Van Persie is vele malen beter.
Ja in Brazilie nemen we dat allemaal niet zo serieus. Zolang je geen seks hebt met familieleden is het primaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt seks gehad met je neef erbij
niet lekker genoeg om nog een keer te doen. Ik kijk ook naar innerlijk & uitstraling en die zijn nou allebei niet echt je van het(meer)
Ja, is toch wel van belang, anders kan je net zo goed gaan kijken naar verf dat droogtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
maakt het ook wat leuker jaquote:
das niet tzelfde als knap in mijn boekjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat was het niet.quote:
of zak eroverquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja in Brazilie nemen we dat allemaal niet zo serieus. Zolang je geen seks hebt met familieleden is het prima
[..]
Ja, is toch wel van belang, anders kan je net zo goed gaan kijken naar verf dat droogt
op je nachtkastjequote:
Als zijn rendement nou nog even wat hoger was zou hij voor mij bergkamp nummer 2 zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo goed de eerste training herinneren dat ik van Persie bezig zag,
Wat een techniek had die jongen toen al.
Ik was meteen verliefd, no homo
een neef is geen familie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja in Brazilie nemen we dat allemaal niet zo serieus. Zolang je geen seks hebt met familieleden is het prima
[..]
Ja, is toch wel van belang, anders kan je net zo goed gaan kijken naar verf dat droogt
dat kanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das niet tzelfde als knap in mijn boekje
seksquote:
nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nee daar ligt nog iets anders van jou
Is al sinds 25 jaar mijn beste vriend en we zijn heel vrij opgevoed. Dus wij zitten er niet meequote:
Zak erover principe werkte toen ik 16 was, nu stukken minderquote:
Mijn neef en ik hebben geen sex met elkaar gehad, alleen met het meisje.quote:
Je neef is toch familiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is al sinds 25 jaar mijn beste vriend en we zijn heel vrij opgevoed. Dus wij zitten er niet mee
[..]
Zak erover principe werkte toen ik 16 was, nu stukken minder
je hebt zijn stijfje gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn neef en ik hebben geen sex met elkaar gehad, alleen met het meisje.
Kreeg woensdag ineens van n vriendin en n kennisje te horen dat Ado zo'n mooie man isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat kan
Vaak komt de aantrekkingkracht door de mate van aantrekkelijkheid. wat vaak als knap bestempeld word.
ik heb zijn foto hier gezien en dat vond ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kreeg woensdag ineens van n vriendin en n kennisje te horen dat Ado zo'n mooie man is
Topscorer nl elftal dus dan zit het met je rendement wel goed he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als zijn rendement nou nog even wat hoger was zou hij voor mij bergkamp nummer 2 zijn.
mwah, dan krijg je imo een beetje van die homofobe trio's. Ook niks voor mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn neef en ik hebben geen sex met elkaar gehad, alleen met het meisje.
Big deal, we zaten op voetbal samen, we zagen wel meer van elkaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
je hebt zijn stijfje gezien.
nu heb ik een mi van de pik van mijn neef
Mij maakt t ook niet uit wat anderen doen, maar t lijkt mij persoonlijk niksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is al sinds 25 jaar mijn beste vriend en we zijn heel vrij opgevoed. Dus wij zitten er niet mee
[..]
Zak erover principe werkte toen ik 16 was, nu stukken minder
ik zie daar geen probleem in hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je neef is toch familie
maar dan nog met je beste vriend een trio doen
jij likt dan nog liever zijn sterretje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mwah, dan krijg je imo een beetje van die homofobe trio's. Ook niks voor mij
beste vriend is niks mee. Gewoon eerlijk en alles delen. Dat doen vriendenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je neef is toch familie
Meer dat bergkamp een legende is en ik denk dat hij die kans niet meer heeft omdat hij arsenal verliet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Topscorer nl elftal dus dan zit het met je rendement wel goed he.
Het is gewoon dat hij ongemerkt heel veel werk verzet wat vaak niet opvalt.
En dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je neef is toch familie
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kreeg woensdag ineens van n vriendin en n kennisje te horen dat Ado zo'n mooie man is
Dank jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb zijn foto hier gezien en dat vond ik ook
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Big deal, we zaten op voetbal samen, we zagen wel meer van elkaar.
pikken vergelijken door de streepjes op de muurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Big deal, we zaten op voetbal samen, we zagen wel meer van elkaar.
het lijkt mij wel ehm apart.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie daar geen probleem in hoor.
To each his ownquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mwah, dan krijg je imo een beetje van die homofobe trio's. Ook niks voor mij
Welke? Die meid met dezelfde voornaam als huppelmuts?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
pikken vergelijken door de streepjes op de muur
[..]
het lijkt mij wel ehm apart.
mja ik heb er ook wel eens over gefanatseerd. Mijn beste vriendin is best hot en wilde ook wel vvm met haar doen. Ze weet van niks, en als ze er wel wat vanaf zou weten zou zij mij een slet vinden
dat is dan weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij likt dan nog liever zijn sterretje.
Ach, een slet zijn we zo goed als allemaal toch wel. Tenminste de meeste denk ik zoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
pikken vergelijken door de streepjes op de muur
[..]
het lijkt mij wel ehm apart.
mja ik heb er ook wel eens over gefanatseerd. Mijn beste vriendin is best hot en wilde ook wel vvm met haar doen. Ze weet van niks, en als ze er wel wat vanaf zou weten zou zij mij een slet vinden
Zeker niet naar brazilie gaan met carnaval!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zou hier dus echt een no-go zijn vrienden en familie e.d.
Kan alleen maar gezeik van komen.
Dat blijf ik de grootste bullshit ooit vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer dat bergkamp een legende is en ik denk dat hij die kans niet meer heeft omdat hij arsenal verliet.
wie is dat ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef henrivo het volgende:
[..]
Welke? Die meid met dezelfde voornaam als huppelmuts?
ja idd nooit meer normaal met vrienden omgaan zonder aan de seks te denkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zou hier dus echt een no-go zijn vrienden en familie e.d.
Kan alleen maar gezeik van komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat is dan weer het andere uiterste
Hier in de omgeving niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, een slet zijn we zo goed als allemaal toch wel. Tenminste de meeste denk ik zo
En nu is hij beloont met het meest crappy MU elftal in 25 jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat blijf ik de grootste bullshit ooit vinden.
Hij heeft gewoon de juiste keuze gemaakt.
En hij is jarenlang loyaal geweest aan Arsenal.
Maar uiteindelijk wil je ook weleens voor de prijzen meespelen he, face it, Arsenal is tegenwoordig gewoon vergelijkbaar met Twente, Az in NL en als dan Ajax komt voor je dan gaan de meeste gewoon, al zou het salaris precies hetzelfde zijn.
Wat heeft Brazilië daar mee te maken dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker niet naar brazilie gaan met carnaval!
wedstrijdje wie het het beste kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind net zussen ofzo wel onbegrijpelijk, daar zou ikecht niet aan moeten denken.
Bij ons zouden we er dan denk ik ook nog een wedstrijdje van maken ofzo
Is dat niet erg saai?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier in de omgeving niet.
je neukt altijd binnen de deur, in bed, met het licht uit. maar niet alleen met je vrouw.
geen last vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
wie is dat ?
[..]
ja idd nooit meer normaal met vrienden omgaan zonder aan de seks te denken.
Wacht de transferperiode maar af.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En nu is hij beloont met het meest crappy MU elftal in 25 jaar
Dat niet eens zozeer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja idd nooit meer normaal met vrienden omgaan zonder aan de seks te denken
Dat weet ik niet. ze beleven blijkbaar genoeg. aan incestquote:
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstellequote:
In brazilie met carnaval gaat iedereen met iedeeen van bil. Of je nou vrienden bent of niet. Zijn beide in dezelfde gedachte dan staat er niks in de weg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heeft Brazilië daar mee te maken dan?
het is dat het jouw zusje is, anders zou ik ervoor gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets ja.
Wel leuk voor de man op zich
geen idee over wie je het hebtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef henrivo het volgende:
[..]
Die chick uit je klas/van je school geloof ik die je es liet zien hier. Iets met tetters enzo
hahaha ja, mag hij dan de uitslag vertellen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets ja.
Wel leuk voor de man op zich
Daar is vast wel een sekssite voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil het nog wel eens met een geile knappe tweeling doen
We zullen zienquote:
Dat vind ik nou sick, dat nooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. ze beleven blijkbaar genoeg. aan incest
gebeurd hier genoeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Dat vind ik nou sick, dat nooit.
Jawel man, gewoon doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstelle
ik zou dat miss wel doen. Zij het dat Ado haar echt helemaal niet aantrekkelijk vindtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstelle
Naja, uiteindelijk is nee natuurlijk gewoon nee hoe graag zo'n vrouw nou ook wil neukenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In brazilie met carnaval gaat iedereen met iedeeen van bil. Of je nou vrienden bent of niet. Zijn beide in dezelfde gedachte dan staat er niks in de weg.
Zelfs huwelijken worden met carnaval voor een week stop gezet zodat beide kunnen naaien wie ze willen.
En veel "foute" babytjes als resultaat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
zijn sletjes maar dan achter gesloten dueren
veel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En veel "foute" babytjes als resultaat?
Mooi he al die streng gelovige dorpenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef zeefje het volgende:
hahaha ja, mag hij dan de uitslag vertellen?
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, uiteindelijk is nee natuurlijk gewoon nee hoe graag zo'n vrouw nou ook wil neuken
heerlijk. ze voelen zich zo goed en zo cristelijk ende braafquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi he al die streng gelovige dorpen
Welkom in ons dorpjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel.
ik ken al 4 meisjes(17/18 jr) die moetjes zijn.
trouwen omdat zwanger van vader, wat iedereen weet, maar niemand erkent
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel.
ik ken al 4 meisjes(17/18 jr) die moetjes zijn.
trouwen omdat zwanger van vader, wat iedereen weet, maar niemand erkent
bible belt is itquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het zwarte kousen gebied van NL?
hierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef zeefje het volgende:
waar is de grootmeester faxie eigenlijk gebleven?
We hebben een kenner hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het zwarte kousen gebied van NL?
Nee, dat dan weer nietquote:
Wie?? Waar je vanavond was?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou dat miss wel doen. Zij het dat Ado haar echt helemaal niet aantrekkelijk vindt
niet zo moeilijk als het over icest en moetjes gaat hequote:
Best apart, Brazilie is het grootste katholieke land van de wereld, maar het wordt absoluut niet serieus genomenquote:
Ik las het woord "faxie" er niet bijquote:
ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wees er trots op
Maar serieus, ben jij ook geboren hier?
ik heb het ook niet over het katholieke geloofquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Best apart, Brazilie is het grootste katholieke land van de wereld, maar het wordt absoluut niet serieus genomen
En dan een relatief kleine gemeenschap is zo streng
ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
[..]
Wie?? Waar je vanavond was?
wat dan welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las het woord "faxie" er niet bij
wat is part deux hahahahaquote:
Where did it go wrongquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja.
heel trots op dit prachtige reine dorp
[..]
Ja sorry, ik ben van geen enkele religie dus ik scheer ze vaak allemaal over 1 kamquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja.
heel trots op dit prachtige reine dorp
[..]
ik heb het ook niet over het katholieke geloof
sletjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
Deel 2 in het engels/fransquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat dan wel
[..]
wat is part deux hahahaha
in de tijd toen de refos hier kwamen.quote:
snap ik ook wel. is eigenlijk een pot nat. allemaal onzin ende hypocrietheid. maar katholieken zijn vaag niet zo mega streng wb seksualiteitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben van geen enkele religie dus ik scheer ze vaak allemaal over 1 kam
ja, metgodverdomme hun eigen kinderen vanaf 5quote:
okequote:
Ow, dat klinkt dan weer minder passend bij mijn MIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja, metgodverdomme hun eigen kinderen vanaf 5
[..]
oke
Ach, ik ben heel blij dat mijn ouders mij lieten kiezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
in de tijd toen de refos hier kwamen.
en mijn ouders hier kwamen wonen
[..]
snap ik ook wel. is eigenlijk een pot nat. allemaal onzin ende hypocrietheid. maar katholieken zijn vaag niet zo mega streng wb seksualiteit
logisch welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt dan weer minder passend bij mijn MI
nee, ik geef je hier al genoeg aandacht die je niet verdiend hebt.quote:
Nou denk ik aan dat new kids sletje die zwanger is en een zoontje heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt dan weer minder passend bij mijn MI
Wie?!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou denk ik aan dat new kids sletje die zwanger is en een zoontje heeft
henrivo, doe normaal plsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:22 schreef henrivo het volgende:
Nouja, dan maar pitten. Morgen vroeg weer op
@zeefje: ik spreek je in de bus vast nog wel
Ken ik niequote:
quote:
Ditquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:22 schreef henrivo het volgende:
@zeefje: ik spreek je in de bus vast nog wel
Good for you!quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Good for you!
New kids was maar even leuk.
Je neemt 9/10 keer dezelfde bus als ik? De kans dat ik je daar verder spreek is dan nogal grootquote:
Niet weten wanneer je op moet houden...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:25 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je neemt 9/10 keer dezelfde bus als ik? De kans dat ik je daar verder spreek is dan nogal groot
nee, want je stelt niks voor voor mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:25 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je neemt 9/10 keer dezelfde bus als ik? De kans dat ik je daar verder spreek is dan nogal groot
Het is zo, 1 keer was leuk, maar vaker nou nee.quote:
He is a little pitbullquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet weten wanneer je op moet houden...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, want je stelt niks voor voor mij
dan alleen een usernam
Toen je nog krom m'n bed uit ging zei je wel andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, want je stelt niks voor voor mij
dan alleen een usernam
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
Toen je nog krom m'n bed uit ging zei je wel anders
Mensen worden wijzer met de jaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
Gast serieus.. Ga iemand anders lopen etterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
toen jij nog normaal deedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
Gewoon negeren meis.. Links in de goot laten liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
toen jij nog normaal deed
maar nu jij zon manupaliteve pyschotische lul bent en dus een een ontzettend naar ventje hoeft ik je niet meer
over 12 dagen 19quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hou jong was jij nou ook alweer zeefje?
goed puntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen worden wijzer met de jaren.
En sommige ook weer niet, die blijven haten op een forum en zich als een creepy stalker gedragen.
Ik doe nooit en te nimmer moeilijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Niks![]()
Niet moeilijk doen nu, ik gaf je vanmiddag nog een compliment over je UI![]()
de complimeten komen niet gemeend over met dat harteloze hart van jou. dat heeft iedereen door.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Niks![]()
Niet moeilijk doen nu, ik gaf je vanmiddag nog een compliment over je UI![]()
oke meesterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon negeren meis.. Links in de goot laten liggen.
Dus in het vervolg niet meer op zulke mafkezen vallen hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
over 12 dagen 19
waarom
[..]
goed punt
Jij was niet manipulatief?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
toen jij nog normaal deed
maar nu jij zon manupaliteve pyschotische lul bent en dus een een ontzettend naar ventje hoeft ik je niet meer
Dude, ik ken je niet maar je maakt geen goede indruk zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
les is geleerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus in het vervolg niet meer op zulke mafkezen vallen he
Levenservaringquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus in het vervolg niet meer op zulke mafkezen vallen he
okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vroeg ik me ineens af, niet met n speciale reden.
Ik maak mij niet druk om wat mensen op een forum vinden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, ik ken je niet maar je maakt geen goede indruk zo.
Let it go...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedere vrouw moet minstens een keer in dr leven een rare stalker achter zich aan hebben gehad, hoort bij het proces van volwassen worden ofzo
Ze is legaal hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vroeg ik me ineens af, niet met n speciale reden.
het heeft dus een redenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedere vrouw moet minstens een keer in dr leven een rare stalker achter zich aan hebben gehad, hoort bij het proces van volwassen worden ofzo
Jammer genoeg hou je er altijd mensen bij die het nooit leren.quote:
ik kreeg een kind toen ik 20 wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke
Ik had een nieuwe agenda gekocht voor 2014/2015 en stond voor volgend jaar dat ik 20 word.
Ik heb nu wel meer eenmeer het idee dat ik een beetje volwassen moet worden want 20 klinkt toch wel heel oud
de grootquote:
nooit levenervaring leren of?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer genoeg hou je er altijd mensen bij die het nooit leren.
Maar hopelijk geld dat voor zeefje niet dan.
Ik een puppyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg een kind toen ik 20 was
was dat bewust of een werd het een moetjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die op mafkezen en klootzakken blijven vallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
de groot
[..]
nooit levenervaring leren of?
Yep, you live and learnquote:
niet gepland nee, maar wel heel erg gewenstquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
was dat bewust of een werd het een moetje
ohdat ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die op mafkezen en klootzakken blijven vallen.
Die types waarvan iedereen bij voorbaat al weet dat ze nooit zullen veranderen.
Behalve die vrouw die er op valt dan.
Ik een biertjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je ook niet de posts doen die jij doet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk om wat mensen op een forum vinden eerlijk gezegd
Vrouwen en logisch nadenken, je moet ook geen wonderen verwachten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die op mafkezen en klootzakken blijven vallen.
Die types waarvan iedereen bij voorbaat al weet dat ze nooit zullen veranderen.
Behalve die vrouw die er op valt dan.
mwa, tis ws meer dat je niet weet/snapt dat er ook beter is en dat je ook beter kan krijgen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohdat ja.
de foute hebben het vaak voor de goede verpest en dus blijven ze bij de foute terugkomen omdat ze weten wat ze dan kunnen verwachten
Dat is wel fijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet gepland nee, maar wel heel erg gewenst
jij bent eignlijk ook te oudquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als ik het dan een beetje compenseer?
Dat bepaal ik wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je ook niet de posts doen die jij doet.
ik weet niet hoe oud jij bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wil een triootje met jou, zeef en JB?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
ja ook datquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, tis ws meer dat je niet weet/snapt dat er ook beter is en dat je ook beter kan krijgen...
eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
En ook al zou dat wel zo zijn dan is het zo.
Het was ook het laatste wat ik erover ga zeggen, aandacht geven is voedingquote:
dat kan hij niet aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil een triootje met jou, zeef en JB?
ik denk dat ik tv ga kijken ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat kan hij niet aan
hij roept altijd hihih en ik ook hihih
jb rent dan gillend weg wrs
Een goede vriendin van me zit nu ook in zo'n fase.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, tis ws meer dat je niet weet/snapt dat er ook beter is en dat je ook beter kan krijgen...
totdat wij klaar zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ik tv ga kijken ofzo
Misschien hebben ze Netflixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ik tv ga kijken ofzo
nou ja, toen ik een relatie kreeg met ado, was ik stomverbaasd dat hij me wilde, ik snapte niet waarom, hij was veel te goed voor mij enzo... Ik snap het nog steeds niet altijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me zit nu ook in zo'n fase.
Boehoe ik trek alleen maar rare types aan, boehoe.
Uh ja klopt, dat het niks ging worden had ik je van tevoren kunnen zeggen.
" Ik vind nooit een normale man"
Nee muts, omdat je die altijd afwijst.
Vrouwen....
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aandenken. Kinderen zijn haske leuk lief en aardig maar ik wil ze zelf niet
[..]
jij bent eignlijk ook te oud
31quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud jij bent.
het hoeft toch niet bij hem thuisquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
totdat wij klaar zijn
Hij heeft geen tv
Of een kwartetjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil een triootje met jou, zeef en JB?
Met wie er nog meer bij dan?quote:
En dat soort dingen snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, toen ik een relatie kreeg met ado, was ik stomverbaasd dat hij me wilde, ik snapte niet waarom, hij was veel te goed voor mij enzo... Ik snap het nog steeds niet altijd
Deel onze bedgeheimen nou nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat kan hij niet aan
hij roept altijd hihih en ik ook hihih
jb rent dan gillend weg wrs
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat soort dingen snap ik dan weer niet.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn?
Maar owee als je zoiets aanhaalt in bepaalde topics...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me zit nu ook in zo'n fase.
Boehoe ik trek alleen maar rare types aan, boehoe.
Uh ja klopt, dat het niks ging worden had ik je van tevoren kunnen zeggen.
" Ik vind nooit een normale man"
Nee muts, omdat je die altijd afwijst.
Vrouwen....
Welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
totdat wij klaar zijn
Hij heeft geen tv
hij was lief en zachtaardig en hield rekening met mij... En ik vond mezelf dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat soort dingen snap ik dan weer niet.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn?
Dat weet ik nog inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, toen ik een relatie kreeg met ado, was ik stomverbaasd dat hij me wilde, ik snapte niet waarom, hij was veel te goed voor mij enzo... Ik snap het nog steeds niet altijd
Ligt aan de manier waarop het gezegd wordtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar owee als je zoiets aanhaalt in bepaalde topics...
nee, dat is iets anders als: alle vrouwen vallen op klootzakken, boehoequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hotel ftwquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het hoeft toch niet bij hem thuis
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef Adolecens het volgende:
Nee, da's flauw
Ik vind het ook onzin. Ze verdient juist iemand die goed voor d'r is. Zij is ook erg goed voor anderen![]()
Nou ik denk niet dat je een klootzak moet zijn om de vrouwen te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal een briefje ophangen bij de AH.quote:
Ah, lieverd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef zeefje het volgende:
Ik werd vandaag lieverd genoemd
Volgens mij heb ik dat in totaal nog maar van 2 personen gehoord
Je onzekerheid ontsiert je soms wat. Maar goed, uiteindelijk komt dat ergens vandaan en dat verzacht het weerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
En ik vind mezelf nóg te moeilijk soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |