Jawel man, gewoon doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstelle
ik zou dat miss wel doen. Zij het dat Ado haar echt helemaal niet aantrekkelijk vindtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstelle
Naja, uiteindelijk is nee natuurlijk gewoon nee hoe graag zo'n vrouw nou ook wil neukenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In brazilie met carnaval gaat iedereen met iedeeen van bil. Of je nou vrienden bent of niet. Zijn beide in dezelfde gedachte dan staat er niks in de weg.
Zelfs huwelijken worden met carnaval voor een week stop gezet zodat beide kunnen naaien wie ze willen.
En veel "foute" babytjes als resultaat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
zijn sletjes maar dan achter gesloten dueren
veel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En veel "foute" babytjes als resultaat?
Mooi he al die streng gelovige dorpenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
zijn sletjes maar dan achter gesloten dueren
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef zeefje het volgende:
hahaha ja, mag hij dan de uitslag vertellen?
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, uiteindelijk is nee natuurlijk gewoon nee hoe graag zo'n vrouw nou ook wil neuken
heerlijk. ze voelen zich zo goed en zo cristelijk ende braafquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi he al die streng gelovige dorpen
Welkom in ons dorpjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel.
ik ken al 4 meisjes(17/18 jr) die moetjes zijn.
trouwen omdat zwanger van vader, wat iedereen weet, maar niemand erkent
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel.
ik ken al 4 meisjes(17/18 jr) die moetjes zijn.
trouwen omdat zwanger van vader, wat iedereen weet, maar niemand erkent
bible belt is itquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het zwarte kousen gebied van NL?
hierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef zeefje het volgende:
waar is de grootmeester faxie eigenlijk gebleven?
We hebben een kenner hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het zwarte kousen gebied van NL?
Nee, dat dan weer nietquote:
Wie?? Waar je vanavond was?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou dat miss wel doen. Zij het dat Ado haar echt helemaal niet aantrekkelijk vindt
niet zo moeilijk als het over icest en moetjes gaat hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |