een neef is geen familie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja in Brazilie nemen we dat allemaal niet zo serieus. Zolang je geen seks hebt met familieleden is het prima
[..]
Ja, is toch wel van belang, anders kan je net zo goed gaan kijken naar verf dat droogt
dat kanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das niet tzelfde als knap in mijn boekje
seksquote:
nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nee daar ligt nog iets anders van jou
Is al sinds 25 jaar mijn beste vriend en we zijn heel vrij opgevoed. Dus wij zitten er niet meequote:
Zak erover principe werkte toen ik 16 was, nu stukken minderquote:
Mijn neef en ik hebben geen sex met elkaar gehad, alleen met het meisje.quote:
Je neef is toch familiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is al sinds 25 jaar mijn beste vriend en we zijn heel vrij opgevoed. Dus wij zitten er niet mee
[..]
Zak erover principe werkte toen ik 16 was, nu stukken minder
je hebt zijn stijfje gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn neef en ik hebben geen sex met elkaar gehad, alleen met het meisje.
Kreeg woensdag ineens van n vriendin en n kennisje te horen dat Ado zo'n mooie man isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat kan
Vaak komt de aantrekkingkracht door de mate van aantrekkelijkheid. wat vaak als knap bestempeld word.
ik heb zijn foto hier gezien en dat vond ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kreeg woensdag ineens van n vriendin en n kennisje te horen dat Ado zo'n mooie man is
Topscorer nl elftal dus dan zit het met je rendement wel goed he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als zijn rendement nou nog even wat hoger was zou hij voor mij bergkamp nummer 2 zijn.
mwah, dan krijg je imo een beetje van die homofobe trio's. Ook niks voor mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn neef en ik hebben geen sex met elkaar gehad, alleen met het meisje.
Big deal, we zaten op voetbal samen, we zagen wel meer van elkaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
je hebt zijn stijfje gezien.
nu heb ik een mi van de pik van mijn neef
Mij maakt t ook niet uit wat anderen doen, maar t lijkt mij persoonlijk niksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is al sinds 25 jaar mijn beste vriend en we zijn heel vrij opgevoed. Dus wij zitten er niet mee
[..]
Zak erover principe werkte toen ik 16 was, nu stukken minder
ik zie daar geen probleem in hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je neef is toch familie
maar dan nog met je beste vriend een trio doen
jij likt dan nog liever zijn sterretje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mwah, dan krijg je imo een beetje van die homofobe trio's. Ook niks voor mij
beste vriend is niks mee. Gewoon eerlijk en alles delen. Dat doen vriendenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je neef is toch familie
Meer dat bergkamp een legende is en ik denk dat hij die kans niet meer heeft omdat hij arsenal verliet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Topscorer nl elftal dus dan zit het met je rendement wel goed he.
Het is gewoon dat hij ongemerkt heel veel werk verzet wat vaak niet opvalt.
En dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je neef is toch familie
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kreeg woensdag ineens van n vriendin en n kennisje te horen dat Ado zo'n mooie man is
Dank jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb zijn foto hier gezien en dat vond ik ook
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Big deal, we zaten op voetbal samen, we zagen wel meer van elkaar.
pikken vergelijken door de streepjes op de muurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Big deal, we zaten op voetbal samen, we zagen wel meer van elkaar.
het lijkt mij wel ehm apart.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie daar geen probleem in hoor.
To each his ownquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mwah, dan krijg je imo een beetje van die homofobe trio's. Ook niks voor mij
Welke? Die meid met dezelfde voornaam als huppelmuts?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
pikken vergelijken door de streepjes op de muur
[..]
het lijkt mij wel ehm apart.
mja ik heb er ook wel eens over gefanatseerd. Mijn beste vriendin is best hot en wilde ook wel vvm met haar doen. Ze weet van niks, en als ze er wel wat vanaf zou weten zou zij mij een slet vinden
dat is dan weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij likt dan nog liever zijn sterretje.
Ach, een slet zijn we zo goed als allemaal toch wel. Tenminste de meeste denk ik zoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
pikken vergelijken door de streepjes op de muur
[..]
het lijkt mij wel ehm apart.
mja ik heb er ook wel eens over gefanatseerd. Mijn beste vriendin is best hot en wilde ook wel vvm met haar doen. Ze weet van niks, en als ze er wel wat vanaf zou weten zou zij mij een slet vinden
Zeker niet naar brazilie gaan met carnaval!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zou hier dus echt een no-go zijn vrienden en familie e.d.
Kan alleen maar gezeik van komen.
Dat blijf ik de grootste bullshit ooit vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer dat bergkamp een legende is en ik denk dat hij die kans niet meer heeft omdat hij arsenal verliet.
wie is dat ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef henrivo het volgende:
[..]
Welke? Die meid met dezelfde voornaam als huppelmuts?
ja idd nooit meer normaal met vrienden omgaan zonder aan de seks te denkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zou hier dus echt een no-go zijn vrienden en familie e.d.
Kan alleen maar gezeik van komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat is dan weer het andere uiterste
Hier in de omgeving niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, een slet zijn we zo goed als allemaal toch wel. Tenminste de meeste denk ik zo
En nu is hij beloont met het meest crappy MU elftal in 25 jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat blijf ik de grootste bullshit ooit vinden.
Hij heeft gewoon de juiste keuze gemaakt.
En hij is jarenlang loyaal geweest aan Arsenal.
Maar uiteindelijk wil je ook weleens voor de prijzen meespelen he, face it, Arsenal is tegenwoordig gewoon vergelijkbaar met Twente, Az in NL en als dan Ajax komt voor je dan gaan de meeste gewoon, al zou het salaris precies hetzelfde zijn.
Wat heeft Brazilië daar mee te maken dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker niet naar brazilie gaan met carnaval!
wedstrijdje wie het het beste kan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind net zussen ofzo wel onbegrijpelijk, daar zou ikecht niet aan moeten denken.
Bij ons zouden we er dan denk ik ook nog een wedstrijdje van maken ofzo
Is dat niet erg saai?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier in de omgeving niet.
je neukt altijd binnen de deur, in bed, met het licht uit. maar niet alleen met je vrouw.
geen last vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
wie is dat ?
[..]
ja idd nooit meer normaal met vrienden omgaan zonder aan de seks te denken.
Wacht de transferperiode maar af.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En nu is hij beloont met het meest crappy MU elftal in 25 jaar
Dat niet eens zozeer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja idd nooit meer normaal met vrienden omgaan zonder aan de seks te denken
Dat weet ik niet. ze beleven blijkbaar genoeg. aan incestquote:
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstellequote:
In brazilie met carnaval gaat iedereen met iedeeen van bil. Of je nou vrienden bent of niet. Zijn beide in dezelfde gedachte dan staat er niks in de weg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heeft Brazilië daar mee te maken dan?
het is dat het jouw zusje is, anders zou ik ervoor gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets ja.
Wel leuk voor de man op zich
geen idee over wie je het hebtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef henrivo het volgende:
[..]
Die chick uit je klas/van je school geloof ik die je es liet zien hier. Iets met tetters enzo
hahaha ja, mag hij dan de uitslag vertellen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets ja.
Wel leuk voor de man op zich
Daar is vast wel een sekssite voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik wil het nog wel eens met een geile knappe tweeling doen
We zullen zienquote:
Dat vind ik nou sick, dat nooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. ze beleven blijkbaar genoeg. aan incest
gebeurd hier genoeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Dat vind ik nou sick, dat nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |