Gelegenheidsfanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ben jij ineens voetbalfan
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelegenheidsfan
Nah internationale competities vind ik wel leuk om af en toe te kijken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat "boze neger leest Kuifje in Congo" nog steeds in de OP staat.
daar ging het niet om dus dat weet je niet. Er moest een knoop uit, niet erinquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef 44rdbei het volgende:
Robben kan goed voetballen, maar ik ben beter in veter strikken.
schandalig. Voor straf op sokken verderquote:
Dan nog had hij spanje in het ondergoed gezetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schandalig. Voor straf op sokken verder
sowiesoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan nog had hij spanje in het ondergoed gezet
ah! Ja thnxquote:
No way, nog lang niet slapen!quote:
jij met je sletjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef yats het volgende:
Wat een avond...EchtJammer dat ik er over 5 uur weer uit moet
Weer werken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef yats het volgende:
Sssttt...En ja, ik hou nog steeds van Belgiequote:
Ja, helaasquote:
hey ander sletjequote:
Ik drink er nog wel een berg voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:16 schreef yats het volgende:
dat zeggen ze allemaal. maar ondertussenquote:
Als ik niet gestopt was met drinken had ik nu waarschijnlijk bij twee Belgische vrouwen in bed gelegen en mezelfg morgenochtend vervloekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik drink er nog wel een berg voor je
Vervloeken om 2 Belgische schonen of de drank?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik niet gestopt was met drinken had ik nu waarschijnlijk bij twee Belgische vrouwen in bed gelegen en mezelfg morgenochtend vervloekt.
quote:
een trio boven seks verkiezenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vervloeken om 2 Belgische schonen of de drank?
Dat eerste kan echt niet!
Belgische dames met goesting
Trio's zijn leuk, maar 1 op 1 vind ik leukerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
een trio boven seks verkiezen
kut verkeerde gequote
eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trio's zijn leuk, maar 1 op 1 vind ik leuker
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
mijn ervaring met trios waren goed, maar gaan het nooit winnen boven sommige 1-1 seks
Ik miste aandacht op 1 persoon te richten, en andersom ook. De vrouw haar aandacht was all over the place.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
mijn ervaring met trios waren goed, maar gaan het nooit winnen boven sommige 1-1 seks
Jij hebt liever dat twee vrouwen jou alle aandacht geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik miste aandacht op 1 persoon te richten, en andersom ook. De vrouw haar aandacht was all over the place.
Nee je begrijpt me verkeerd, ik had moeite mijn aandacht te verdelen tussen 2 vrouwen. Ik had het gevoel dat ik de ander tekort zou doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat twee vrouwen jou alle aandacht geven?
Meestal is het -vooral bij vvm- andersom. Man geeft 2 vrouwen alle aandacht. Maar als jij het zo niet wilt kan je dat toch aangeven
oh ja verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me verkeerd, ik had moeite mijn aandacht te verdelen tussen 2 vrouwen. Ik had het gevoel dat ik de ander tekort zou doen
Nee dat niet gelukkig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh ja verkeerd begrepen/
Tja dat kan je natuurlijk ook hebben. Heb je klachten gehad dan
mooiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat niet gelukkig.
Is inmiddels wel al jaren geleden, leuke ervaring
800 mtr verderop merk ik hier niks hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef zeefje het volgende:
OMG er is een feest in het dorp
'' op de zege op spanje'
gvd man
ik neem ook aan dat je vaker 1 op 1 seks hebt gehad en dat er dus ook meer kans is dat daar de beste tussen zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
Nu al moe?quote:
kijk is op peter stam zijn sitequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef henrivo het volgende:
[..]
800 mtr verderop merk ik hier niks hoor
mijn trios waren ook leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat je vaker 1 op 1 seks hebt gehad en dat er dus ook meer kans is dat daar de beste tussen zit.
Ik heb wel n paar heel erg leuke trio's gehad
iewwwwquote:
Ik wil morgen om 8 uur in de gym zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu al moe?
Het is nog niet eens 1 uur
leuk, maar niet voor herhaling vatbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn trios waren ook leuk
maar in dezelfde samenstelling, met dezelfde mensen gaat het niet gebeuren..
Ah ja dan is het logischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
iewwww
[..]
Ik wil morgen om 8 uur in de gym zijn
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk, maar niet voor herhaling vatbaar?
MMV zou ik denk niet nog eens doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
idd. niet met dezelfde mensen
misschien een keer mmv of nogmaald vvm. maar dan met leukere mensen
quote:
lekker is dat jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ja dan is het logisch
Ik heb morgen gelukkig geen tijd om op te staan.
met leukere mensenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
idd. niet met dezelfde mensen
misschien een keer mmv of nogmaald vvm. maar dan met leukere mensen
ja waarbij het libido hoger is, het gezeik minder, en de mensen knapperquote:
ik wel hoor!quote:
Ik en mijn neef vonden hetzelfde meisje lekker en zij wilde ons beide. Dat zoiets nog eens voorkomt zie ik niet gebeuren.quote:
Dus ze vond ze eigenlijk niet aantrekkelijk?quote:
jaaaaaaquote:
das altijd leuk om iets weer opnieuw te proberen. Vaak is de ervaring heel andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel hoor!
In elk geval nog 1 keertjeom te kijken of ik t nu net zo leuk vind als 16 jaar geleden
![]()
knap hoeft niet persé, libido is wel handig en geen gezeik is ook wel fijn jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja waarbij het libido hoger is, het gezeik minder, en de mensen knapper
Jij hebt seks gehad met je neef erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik en mijn neef vonden hetzelfde meisje lekker en zij wilde ons beide. Dat zoiets nog eens voorkomt zie ik niet gebeuren.
[..]
Dus ze vond ze eigenlijk niet aantrekkelijk?
ik vind aantrekkingkracht toch wel belangrijk als ik met iemand seks hebquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
knap hoeft niet persé, libido is wel handig en geen gezeik is ook wel fijn ja
Dat beschouw ik dan maar als complimentquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik vind aantrekkingkracht toch wel belangrijk als ik met iemand seks heb
De echte Robinho heeft zijn belofte nooit ingelostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef Royco1 het volgende:
Wat een wedstrijd he mensen.
Ik had er vertrouwen in en winst voorspeld maar dit had ook ik niet durven dromen.
Ik ga gewoon gelijk krijgen, dit gaat het toernooi van mijn main man Robinho van Persie worden.
heel belangrijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb het niet over vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dat beschouw ik dan maar als compliment
Ik kan me nog zo goed de eerste training herinneren dat ik van Persie bezig zag,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De echte Robinho heeft zijn belofte nooit ingelost![]()
Van Persie is vele malen beter.
Ja in Brazilie nemen we dat allemaal niet zo serieus. Zolang je geen seks hebt met familieleden is het primaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt seks gehad met je neef erbij
niet lekker genoeg om nog een keer te doen. Ik kijk ook naar innerlijk & uitstraling en die zijn nou allebei niet echt je van het(meer)
Ja, is toch wel van belang, anders kan je net zo goed gaan kijken naar verf dat droogtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
maakt het ook wat leuker jaquote:
das niet tzelfde als knap in mijn boekjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat was het niet.quote:
of zak eroverquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja in Brazilie nemen we dat allemaal niet zo serieus. Zolang je geen seks hebt met familieleden is het prima
[..]
Ja, is toch wel van belang, anders kan je net zo goed gaan kijken naar verf dat droogt
op je nachtkastjequote:
Als zijn rendement nou nog even wat hoger was zou hij voor mij bergkamp nummer 2 zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo goed de eerste training herinneren dat ik van Persie bezig zag,
Wat een techniek had die jongen toen al.
Ik was meteen verliefd, no homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |