eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trio's zijn leuk, maar 1 op 1 vind ik leuker
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
mijn ervaring met trios waren goed, maar gaan het nooit winnen boven sommige 1-1 seks
Ik miste aandacht op 1 persoon te richten, en andersom ook. De vrouw haar aandacht was all over the place.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
mijn ervaring met trios waren goed, maar gaan het nooit winnen boven sommige 1-1 seks
Jij hebt liever dat twee vrouwen jou alle aandacht geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik miste aandacht op 1 persoon te richten, en andersom ook. De vrouw haar aandacht was all over the place.
Nee je begrijpt me verkeerd, ik had moeite mijn aandacht te verdelen tussen 2 vrouwen. Ik had het gevoel dat ik de ander tekort zou doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat twee vrouwen jou alle aandacht geven?
Meestal is het -vooral bij vvm- andersom. Man geeft 2 vrouwen alle aandacht. Maar als jij het zo niet wilt kan je dat toch aangeven
oh ja verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me verkeerd, ik had moeite mijn aandacht te verdelen tussen 2 vrouwen. Ik had het gevoel dat ik de ander tekort zou doen
Nee dat niet gelukkig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh ja verkeerd begrepen/
Tja dat kan je natuurlijk ook hebben. Heb je klachten gehad dan
mooiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat niet gelukkig.
Is inmiddels wel al jaren geleden, leuke ervaring
800 mtr verderop merk ik hier niks hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef zeefje het volgende:
OMG er is een feest in het dorp
'' op de zege op spanje'
gvd man
ik neem ook aan dat je vaker 1 op 1 seks hebt gehad en dat er dus ook meer kans is dat daar de beste tussen zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens
Nu al moe?quote:
kijk is op peter stam zijn sitequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef henrivo het volgende:
[..]
800 mtr verderop merk ik hier niks hoor
mijn trios waren ook leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik neem ook aan dat je vaker 1 op 1 seks hebt gehad en dat er dus ook meer kans is dat daar de beste tussen zit.
Ik heb wel n paar heel erg leuke trio's gehad
iewwwwquote:
Ik wil morgen om 8 uur in de gym zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu al moe?
Het is nog niet eens 1 uur
leuk, maar niet voor herhaling vatbaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn trios waren ook leuk
maar in dezelfde samenstelling, met dezelfde mensen gaat het niet gebeuren..
Ah ja dan is het logischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
iewwww
[..]
Ik wil morgen om 8 uur in de gym zijn
iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk, maar niet voor herhaling vatbaar?
MMV zou ik denk niet nog eens doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
idd. niet met dezelfde mensen
misschien een keer mmv of nogmaald vvm. maar dan met leukere mensen
quote:
lekker is dat jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ja dan is het logisch
Ik heb morgen gelukkig geen tijd om op te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |