Jawel man, gewoon doen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstelle
ik zou dat miss wel doen. Zij het dat Ado haar echt helemaal niet aantrekkelijk vindtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
kijk ik heb ook wel een friend with benefit. gaat ook prima maar ik kan het met mijn beste vriendin niet echt voorstelle
Naja, uiteindelijk is nee natuurlijk gewoon nee hoe graag zo'n vrouw nou ook wil neukenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In brazilie met carnaval gaat iedereen met iedeeen van bil. Of je nou vrienden bent of niet. Zijn beide in dezelfde gedachte dan staat er niks in de weg.
Zelfs huwelijken worden met carnaval voor een week stop gezet zodat beide kunnen naaien wie ze willen.
En veel "foute" babytjes als resultaat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
zijn sletjes maar dan achter gesloten dueren
veel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En veel "foute" babytjes als resultaat?
Mooi he al die streng gelovige dorpenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef zeefje het volgende:
hahaha ja, mag hij dan de uitslag vertellen?
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, uiteindelijk is nee natuurlijk gewoon nee hoe graag zo'n vrouw nou ook wil neuken
heerlijk. ze voelen zich zo goed en zo cristelijk ende braafquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi he al die streng gelovige dorpen
Welkom in ons dorpjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel.
ik ken al 4 meisjes(17/18 jr) die moetjes zijn.
trouwen omdat zwanger van vader, wat iedereen weet, maar niemand erkent
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
veel.
ik ken al 4 meisjes(17/18 jr) die moetjes zijn.
trouwen omdat zwanger van vader, wat iedereen weet, maar niemand erkent
bible belt is itquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het zwarte kousen gebied van NL?
hierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef zeefje het volgende:
waar is de grootmeester faxie eigenlijk gebleven?
We hebben een kenner hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Het zwarte kousen gebied van NL?
Nee, dat dan weer nietquote:
Wie?? Waar je vanavond was?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou dat miss wel doen. Zij het dat Ado haar echt helemaal niet aantrekkelijk vindt
niet zo moeilijk als het over icest en moetjes gaat hequote:
Best apart, Brazilie is het grootste katholieke land van de wereld, maar het wordt absoluut niet serieus genomenquote:
Ik las het woord "faxie" er niet bijquote:
ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wees er trots op
Maar serieus, ben jij ook geboren hier?
ik heb het ook niet over het katholieke geloofquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Best apart, Brazilie is het grootste katholieke land van de wereld, maar het wordt absoluut niet serieus genomen
En dan een relatief kleine gemeenschap is zo streng
ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
[..]
Wie?? Waar je vanavond was?
wat dan welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las het woord "faxie" er niet bij
wat is part deux hahahahaquote:
Where did it go wrongquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja.
heel trots op dit prachtige reine dorp
[..]
Ja sorry, ik ben van geen enkele religie dus ik scheer ze vaak allemaal over 1 kamquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja.
heel trots op dit prachtige reine dorp
[..]
ik heb het ook niet over het katholieke geloof
sletjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebeurd hier genoeg.
Deel 2 in het engels/fransquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat dan wel
[..]
wat is part deux hahahaha
in de tijd toen de refos hier kwamen.quote:
snap ik ook wel. is eigenlijk een pot nat. allemaal onzin ende hypocrietheid. maar katholieken zijn vaag niet zo mega streng wb seksualiteitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben van geen enkele religie dus ik scheer ze vaak allemaal over 1 kam
ja, metgodverdomme hun eigen kinderen vanaf 5quote:
okequote:
Ow, dat klinkt dan weer minder passend bij mijn MIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja, metgodverdomme hun eigen kinderen vanaf 5
[..]
oke
Ach, ik ben heel blij dat mijn ouders mij lieten kiezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
in de tijd toen de refos hier kwamen.
en mijn ouders hier kwamen wonen
[..]
snap ik ook wel. is eigenlijk een pot nat. allemaal onzin ende hypocrietheid. maar katholieken zijn vaag niet zo mega streng wb seksualiteit
logisch welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt dan weer minder passend bij mijn MI
nee, ik geef je hier al genoeg aandacht die je niet verdiend hebt.quote:
Nou denk ik aan dat new kids sletje die zwanger is en een zoontje heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt dan weer minder passend bij mijn MI
Wie?!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou denk ik aan dat new kids sletje die zwanger is en een zoontje heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |