henrivo, doe normaal plsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:22 schreef henrivo het volgende:
Nouja, dan maar pitten. Morgen vroeg weer op
@zeefje: ik spreek je in de bus vast nog wel
Ken ik niequote:
quote:
Ditquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:22 schreef henrivo het volgende:
@zeefje: ik spreek je in de bus vast nog wel
Good for you!quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Good for you!
New kids was maar even leuk.
Je neemt 9/10 keer dezelfde bus als ik? De kans dat ik je daar verder spreek is dan nogal grootquote:
Niet weten wanneer je op moet houden...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:25 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je neemt 9/10 keer dezelfde bus als ik? De kans dat ik je daar verder spreek is dan nogal groot
nee, want je stelt niks voor voor mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:25 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je neemt 9/10 keer dezelfde bus als ik? De kans dat ik je daar verder spreek is dan nogal groot
Het is zo, 1 keer was leuk, maar vaker nou nee.quote:
He is a little pitbullquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet weten wanneer je op moet houden...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, want je stelt niks voor voor mij
dan alleen een usernam
Toen je nog krom m'n bed uit ging zei je wel andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, want je stelt niks voor voor mij
dan alleen een usernam
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
Toen je nog krom m'n bed uit ging zei je wel anders
Mensen worden wijzer met de jaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
Gast serieus.. Ga iemand anders lopen etterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
toen jij nog normaal deedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
Gewoon negeren meis.. Links in de goot laten liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
toen jij nog normaal deed
maar nu jij zon manupaliteve pyschotische lul bent en dus een een ontzettend naar ventje hoeft ik je niet meer
over 12 dagen 19quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hou jong was jij nou ook alweer zeefje?
goed puntquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen worden wijzer met de jaren.
En sommige ook weer niet, die blijven haten op een forum en zich als een creepy stalker gedragen.
Ik doe nooit en te nimmer moeilijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Niks![]()
Niet moeilijk doen nu, ik gaf je vanmiddag nog een compliment over je UI![]()
de complimeten komen niet gemeend over met dat harteloze hart van jou. dat heeft iedereen door.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef henrivo het volgende:
[..]
Niks![]()
Niet moeilijk doen nu, ik gaf je vanmiddag nog een compliment over je UI![]()
oke meesterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon negeren meis.. Links in de goot laten liggen.
Dus in het vervolg niet meer op zulke mafkezen vallen hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
over 12 dagen 19
waarom
[..]
goed punt
Jij was niet manipulatief?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
toen jij nog normaal deed
maar nu jij zon manupaliteve pyschotische lul bent en dus een een ontzettend naar ventje hoeft ik je niet meer
Dude, ik ken je niet maar je maakt geen goede indruk zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef henrivo het volgende:
[..]
les is geleerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus in het vervolg niet meer op zulke mafkezen vallen he
Levenservaringquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus in het vervolg niet meer op zulke mafkezen vallen he
okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vroeg ik me ineens af, niet met n speciale reden.
Ik maak mij niet druk om wat mensen op een forum vinden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude, ik ken je niet maar je maakt geen goede indruk zo.
Let it go...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedere vrouw moet minstens een keer in dr leven een rare stalker achter zich aan hebben gehad, hoort bij het proces van volwassen worden ofzo
Ze is legaal hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vroeg ik me ineens af, niet met n speciale reden.
het heeft dus een redenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, iedere vrouw moet minstens een keer in dr leven een rare stalker achter zich aan hebben gehad, hoort bij het proces van volwassen worden ofzo
Jammer genoeg hou je er altijd mensen bij die het nooit leren.quote:
ik kreeg een kind toen ik 20 wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
oke
Ik had een nieuwe agenda gekocht voor 2014/2015 en stond voor volgend jaar dat ik 20 word.
Ik heb nu wel meer eenmeer het idee dat ik een beetje volwassen moet worden want 20 klinkt toch wel heel oud
de grootquote:
nooit levenervaring leren of?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer genoeg hou je er altijd mensen bij die het nooit leren.
Maar hopelijk geld dat voor zeefje niet dan.
Ik een puppyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg een kind toen ik 20 was
was dat bewust of een werd het een moetjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die op mafkezen en klootzakken blijven vallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
de groot
[..]
nooit levenervaring leren of?
Yep, you live and learnquote:
niet gepland nee, maar wel heel erg gewenstquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
was dat bewust of een werd het een moetje
ohdat ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die op mafkezen en klootzakken blijven vallen.
Die types waarvan iedereen bij voorbaat al weet dat ze nooit zullen veranderen.
Behalve die vrouw die er op valt dan.
Ik een biertjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je ook niet de posts doen die jij doet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:34 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk om wat mensen op een forum vinden eerlijk gezegd
Vrouwen en logisch nadenken, je moet ook geen wonderen verwachten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die op mafkezen en klootzakken blijven vallen.
Die types waarvan iedereen bij voorbaat al weet dat ze nooit zullen veranderen.
Behalve die vrouw die er op valt dan.
mwa, tis ws meer dat je niet weet/snapt dat er ook beter is en dat je ook beter kan krijgen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohdat ja.
de foute hebben het vaak voor de goede verpest en dus blijven ze bij de foute terugkomen omdat ze weten wat ze dan kunnen verwachten
Dat is wel fijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet gepland nee, maar wel heel erg gewenst
jij bent eignlijk ook te oudquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als ik het dan een beetje compenseer?
Dat bepaal ik wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je ook niet de posts doen die jij doet.
ik weet niet hoe oud jij bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wil een triootje met jou, zeef en JB?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
ja ook datquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, tis ws meer dat je niet weet/snapt dat er ook beter is en dat je ook beter kan krijgen...
eensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
En ook al zou dat wel zo zijn dan is het zo.
Het was ook het laatste wat ik erover ga zeggen, aandacht geven is voedingquote:
dat kan hij niet aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil een triootje met jou, zeef en JB?
ik denk dat ik tv ga kijken ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat kan hij niet aan
hij roept altijd hihih en ik ook hihih
jb rent dan gillend weg wrs
Een goede vriendin van me zit nu ook in zo'n fase.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, tis ws meer dat je niet weet/snapt dat er ook beter is en dat je ook beter kan krijgen...
totdat wij klaar zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ik tv ga kijken ofzo
Misschien hebben ze Netflixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat ik tv ga kijken ofzo
nou ja, toen ik een relatie kreeg met ado, was ik stomverbaasd dat hij me wilde, ik snapte niet waarom, hij was veel te goed voor mij enzo... Ik snap het nog steeds niet altijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me zit nu ook in zo'n fase.
Boehoe ik trek alleen maar rare types aan, boehoe.
Uh ja klopt, dat het niks ging worden had ik je van tevoren kunnen zeggen.
" Ik vind nooit een normale man"
Nee muts, omdat je die altijd afwijst.
Vrouwen....
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aandenken. Kinderen zijn haske leuk lief en aardig maar ik wil ze zelf niet
[..]
jij bent eignlijk ook te oud
31quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud jij bent.
het hoeft toch niet bij hem thuisquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
totdat wij klaar zijn
Hij heeft geen tv
Of een kwartetjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je wil een triootje met jou, zeef en JB?
Met wie er nog meer bij dan?quote:
En dat soort dingen snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, toen ik een relatie kreeg met ado, was ik stomverbaasd dat hij me wilde, ik snapte niet waarom, hij was veel te goed voor mij enzo... Ik snap het nog steeds niet altijd
Deel onze bedgeheimen nou nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat kan hij niet aan
hij roept altijd hihih en ik ook hihih
jb rent dan gillend weg wrs
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat soort dingen snap ik dan weer niet.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn?
Maar owee als je zoiets aanhaalt in bepaalde topics...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me zit nu ook in zo'n fase.
Boehoe ik trek alleen maar rare types aan, boehoe.
Uh ja klopt, dat het niks ging worden had ik je van tevoren kunnen zeggen.
" Ik vind nooit een normale man"
Nee muts, omdat je die altijd afwijst.
Vrouwen....
Welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
totdat wij klaar zijn
Hij heeft geen tv
hij was lief en zachtaardig en hield rekening met mij... En ik vond mezelf dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat soort dingen snap ik dan weer niet.
Waarom zou iemand te goed voor je zijn?
Dat weet ik nog inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, toen ik een relatie kreeg met ado, was ik stomverbaasd dat hij me wilde, ik snapte niet waarom, hij was veel te goed voor mij enzo... Ik snap het nog steeds niet altijd
Ligt aan de manier waarop het gezegd wordtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar owee als je zoiets aanhaalt in bepaalde topics...
nee, dat is iets anders als: alle vrouwen vallen op klootzakken, boehoequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hotel ftwquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het hoeft toch niet bij hem thuis
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef Adolecens het volgende:
Nee, da's flauw
Ik vind het ook onzin. Ze verdient juist iemand die goed voor d'r is. Zij is ook erg goed voor anderen![]()
Nou ik denk niet dat je een klootzak moet zijn om de vrouwen te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal een briefje ophangen bij de AH.quote:
Ah, lieverd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef zeefje het volgende:
Ik werd vandaag lieverd genoemd
Volgens mij heb ik dat in totaal nog maar van 2 personen gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |