Ja dat was dus het probleem bij WK 2010, die kankerscheids die de vele overtredingen van spanje maar niet zagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef Chai het volgende:
En dan beginnen met zo'n onterechte penalty.Sws die kankerscheids die voor elke liggende Spanjaard floot, maar toch met 5-1 winnen
Instant orgasm
Allemaal de schuld van de scheidsrechter!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was dus het probleem bij WK 2010, die kankerscheids die de vele overtredingen van spanje maar niet zagviel wel mee nu
Ha, id~quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de scheidsrechter!
Hey Frank, je bent ook tijdelijke voetbalfan nu?quote:
Neuh, volg altijd voetbal hoor. Maar ik heb de gelegenheid aangegrepen om eens creatief te doen. Anders heb ik alleen Sinterklaas en Kerst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey Frank, je bent ook tijdelijke voetbalfan nu?
Ik deed soms met Pasen konijnenoren op mijn UI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, volg altijd voetbal hoor. Maar ik heb de gelegenheid aangegrepen om eens creatief te doen. Anders heb ik alleen Sinterklaas en Kerst.
Een van je olijke buien waren dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik deed soms met Pasen konijnenoren op mijn UI.
Maar verder alles goed hier? Best uitgestorven denk ik?
Dat merk ik vaker. Kom ik kijken en ligt het helemaal stil, beetje jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van je olijke buien waren dat.
KLB an sich is nog even druk als altijd, alleen wat andere namen natuurlijk prominent in de topics. De SC is op bepaalde momenten wat stiller heb ik het idee.
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat merk ik vaker. Kom ik kijken en ligt het helemaal stil, beetje jammer.
Dat heb ik gezien, zonde. Af en toe wil wel weer eens SC'en en is er niemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.
SC's sluiten we hoor. Maar een nachtbagger niet altijd. Als sommige lieden intensief willen SC'en, vooral doordeweeks en vaak in gewone topics, dan pluk ik een zooi hierheen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja Frank derbin nette poging hoor
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen plaats voor ons?
Waaronder ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SC's sluiten we hoor. Maar een nachtbagger niet altijd. Als sommige lieden intensief willen SC'en, vooral doordeweeks en vaak in gewone topics, dan pluk ik een zooi hierheen.
Kus op je boosquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?
Nou ik zie het vaak genoeg gebeuren dat jijzelf of Mortie eerst 3 topics meeposten in andere topics en dan ineens bij post #264 van het 4e topic naar de SC verwijzen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SC's sluiten we hoor. Maar een nachtbagger niet altijd. Als sommige lieden intensief willen SC'en, vooral doordeweeks en vaak in gewone topics, dan pluk ik een zooi hierheen.
Dat ben ik toen niet geweest, dat was Lithia geloof ik.quote:
Nee. Ik moest toen van jou hier naartoe want het liep uit de hand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ben ik toen niet geweest, dat was Lithia geloof ik.
pfffftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik zie het vaak genoeg gebeuren dat jijzelf of Mortie eerst 3 topics meeposten in andere topics en dan ineens bij post #264 van het 4e topic naar de SC verwijzen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik zie het vaak genoeg gebeuren dat jijzelf of Mortie eerst 3 topics meeposten in andere topics en dan ineens bij post #264 van het 4e topic naar de SC verwijzen.
Wat een frustratie, wow.quote:
We doen ook onze best modus. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh, dan word ik dementquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee. Ik moest toen van jou hier naartoe want het liep uit de hand.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook niet niks natuurlijkquote:
Vast omdat hij ergens een punt heeft en niemand dat begrijpt.quote:
Hier hetzelfde. Toedelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Goede actie wel dit, de lol is er wel van af. Weltrusten.
Ditquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Goede actie wel dit, de lol is er wel van af. Weltrusten.
Je moet dit zien als de Night's Watch hier Modus. Dus vaak schoppen we hier volk heen. Jij mag de maester zijn als je wil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik trek je uitnodiging bij deze weer in. Het was fijn (nou ja) dat je ff langs kwam en nu opgedonderd aub.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We doen ook onze best modus. Meer kan ik er niet van maken.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik trek je uitnodiging bij deze weer in. Het was fijn (nou ja) dat je ff langs kwam en nu opgedonderd aub.
Hou je bek, kut autist, begin een whatsapp groep ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik trek je uitnodiging bij deze weer in. Het was fijn (nou ja) dat je ff langs kwam en nu opgedonderd aub.
Whatsapp chatgroepjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hou je bek, kut autist, begin een whatsapp groep ofzo.
Kijk, dit enthousiasme maakt je een snoepje.quote:
Diegene die je uitnodiging intrekt, kan je niet lezen of zo?quote:
Dat is niet aan jou a sahbi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Diegene die je uitnodiging intrekt, kan je niet lezen of zo?
Anders msn of Skype ofzoquote:
Intrekking geannuleerd door IDH.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Diegene die je uitnodiging intrekt, kan je niet lezen of zo?
Nou, dan niet.quote:
One love toch.quote:
Truste.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, ik ben moe, ik ga er van tussen. Truste!
Gedraag je eens niet als een beta en zeg beter voor je kk neusquote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een beta en zeg beter voor je kk neus
Laag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een beta en zeg beter voor je kk neus
Gewoon even laten zien wie hier de broek aan heeft.quote:
Spiegel voorhouden dus, ik snap hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon even laten zien wie hier de broek aan heeft.
Kan beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan maar jpgs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn geen gifjes van.
5-1. Maakt allemaal niet meer uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef wickedmen het volgende:
Btw zie nu pas dat die overtreding van De Vrij helemaal geen overtreding was.
Diego Costa is echt slim en zet gewoon halverwege na die tackle zijn voet voor die van De Vrij zodat hij alsnog wordt meegesleept.
Echt raar want ik was als enige in de huiskamer ervan overtuigd dat het een overtreding was, wat raar was.
Stoer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef Gridlok het volgende:
Echt niks van die wedstrijd meegekregen.
ik ook niet want hard aan het werkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef Gridlok het volgende:
Echt niks van die wedstrijd meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook niet want hard aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag mag je weer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat even niet hoef.
Tegen drie uur een keer wakker worden en zo inderdaad.quote:
Dude, de gemiddelde vent heeft nog dikkere tietenquote:
quote:
Dit ís de groepsfase, dom vrouwmensch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:31 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Niet te vroeg juichen, Spanje kan de groepsfase nog halen.
boeit niet, hebben nu van ze gewonnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:31 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Niet te vroeg juichen, Spanje kan de groepsfase nog halen.
Dat weet ik, dom oermensch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit ís de groepsfase, dom vrouwmensch.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Dat weet ik, dom oermensch.
heb je m een vuist op zn oog gegeven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kom je de kibbelingtoko uit, komt Badr Hari je rechtstreeks tegemoet gelopen.
Ben je gek man, die gast is groter dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je m een vuist op zn oog gegeven?
Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
ik dacht dat hij best klein wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je gek man, die gast is groter dan ik had verwacht. Helemaal toen 'ie 10 cm langs me liep.
En ik ben +/- 1m90.
Verkapte doodsverwensing, TR gemacht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:43 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon effe potje sparren met hem, weet je dat je leeft.
Ja lijkt hij ook wel hier bijv. http://www.dumpert.nl/med(...)loopt_badr_hari.htmlquote:
daarom vertekent het altijd zo idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lijkt hij ook wel hier bijv. http://www.dumpert.nl/med(...)loopt_badr_hari.html
Maar die tegenstander is 2,12 en hij 1,98.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danzig zeker? ;')quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[quote[ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja
LEKKER UITJEDAAAAKGEKDOENZUIPUHHELMAALNAARDEKKWAAAAAAHHHquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Danzig zeker? ;')
Even ja. Ben overal geweest. Op het plein dan.
Ja dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:13 schreef Modus het volgende:
[..]
LEKKER UITJEDAAAAKGEKDOENZUIPUHHELMAALNAARDEKKWAAAAAAHHH
Liever Estelle in je appie met haar moeilijk penetrante parfumlucht dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kom je de kibbelingtoko uit, komt Badr Hari je rechtstreeks tegemoet gelopen.
hahhahahaah ha ;Dquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Beetje sneu is het wel, dat gefeest. Blijf gewoon lekker thuis en lees een boek.
Dan heb je je op dat tijdstip toch zeker wel onmeunig hard laten douwen, ander excuus is er niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Serieus iedereen (klanten) begint gewoon constant random dingen over die wedstrijd te zeggen. Helemaal verbaasd als je niet gekeken hebt om vervolgens toch nog een heel verhaal over de komende wedstrijden dn kansen en shit op te hangen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan heb je je op dat tijdstip toch zeker wel onmeunig laten douwen, ander excuus is er niet..
Ja was het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had gewoon geen zin in voetbal dn Bridget Jones's Diary was op tv en die had ik pas 100 keer gezien"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Die outfit van haar in de sneeuw.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest![]()
Had gewoon geen zin in voetbal dn Bridget Jones's Diary was op tv en die had ik pas 100 keer gezien
Hey, ik bedenk me nu dat ik in jouw woonplaats ook wel eens in de AH kwam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Serieus iedereen (klanten) begint gewoon constant random dingen over die wedstrijd te zeggen. Helemaal verbaasd als je niet gekeken hebt om vervolgens toch nog een heel verhaal over de komende wedstrijden dn kansen en shit op te hangen
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Die outfit van haar in de sneeuw.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Misschien moet jij je eens wassen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En gewenning. Als ik een volle bos laat staan heb ik daar de hele tijd jeuk aan.
Is toch lekker, mag je weer even krabbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
En gewenning. Als ik een volle bos laat staan heb ik daar de hele tijd jeuk aan.
Maar eh, dat went ook wel weer. Ik heb nooit jeuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:23 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Heerlijk opstaan met die gifjes hier.
Jij laat wel eens een volle bos staan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
In de winter heeft de hamburger het koud zonder een beetje wol.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij laat wel eens een volle bos staan?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
In de winter heeft de hamburger het koud zonder een beetje wol.
[..]
Stel je niet aan man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij laat wel eens een volle bos staan?
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
Moest daar meteen aan denken iddquote:
Waarom ben je gestopt op dat acc? Omdat je 70.000 posts had?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest daar meteen aan denken idd. Wel ziek, toen ik het postte was het 4 jaar geleden gebeurd, nu alweer 6
.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest daar meteen aan denken idd. Wel ziek, toen ik het postte was het 4 jaar geleden gebeurd, nu alweer 6
.
[..]
Omdat zijn username een soort msnnaam uit 2005 was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt op dat acc? Omdat je 70.000 posts had?
Mooie random mijlpaal, en op gegeven moment teveel mensen die kwamen van 'jij bent toch..' en andere variantenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt op dat acc? Omdat je 70.000 posts had?
#Carequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat zijn username een soort msnnaam uit 2005 was.
Niks beter dan een reputatie toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooie random mijlpaal, en op gegeven moment teveel mensen die kwamen van 'jij bent toch..' en andere varianten. Bijkomend voordeel is dat ik minder levenloos lijk
.
Hahah okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooie random mijlpaal, en op gegeven moment teveel mensen die kwamen van 'jij bent toch..' en andere varianten. Bijkomend voordeel is dat ik minder levenloos lijk
.
Maar nog steeds door iedereen dWc genoemd worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
kkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef BlauweTijger het volgende:
En vervolgens noemt iedereen je hier dwc
Not really.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
De reputatie van Braddie kan zelfs Jack de Vries niet meer lijmenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niks beter dan een reputatie toch?
Kijk Braddie!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah okeEn vervolgens noemt iedereen je hier dwc
Da's vooral hier in de SC hčquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar nog steeds door iedereen dWc genoemd worden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Over levenloos gesproken, hoe ging je sollicitatie, Modus?.
Maar ik ben ook benieuwd ja.quote:
Nou ja wel OK denk ik, maar ik was niet de enige en het is maar een klus tot eind augustus door vakantiedrukte. Maar ik denk dat ik wel een goeie kans maak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Over levenloos gesproken, hoe ging je sollicitatie, Modus?.
Heb jij geen saaie kantoorbaan waar genoeg tijd is voor FOK!ken dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja wel OK denk ik, maar ik was niet de enige en het is maar een klus tot eind augustus door vakantiedrukte. Maar ik denk dat ik wel een goeie kans maak.
Die had ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij geen saaie kantoorbaan waar genoeg tijd is voor FOK!ken dan?
Ja ik denk die in het winkelcentrum dan of niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, ik bedenk me nu dat ik in jouw woonplaats ook wel eens in de AH kwam.
Gewoon keigoed werk leveren zodat ze je na de vakantie willen houden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja wel OK denk ik, maar ik was niet de enige en het is maar een klus tot eind augustus door vakantiedrukte. Maar ik denk dat ik wel een goeie kans maak.
Hoe ga jij dat straks doen, als je de boerderij van je ouders overneemt en van 05:00u 's ochtends tot 23:00u 's avonds bezig bent met het boerinnenleven? Cold turkey van FOK! af?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij geen saaie kantoorbaan waar genoeg tijd is voor FOK!ken dan?
Ja. Is er maar 1 winkelcentrum?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik denk die in het winkelcentrum dan of niet?
Ik ga die de komende 20 jaar sowieso niet overnemen hoor. En het is geen traditioneel bedrijf, dus het is geen fulltime baan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat straks doen, als je de boerderij van je ouders overneemt en van 05:00u 's ochtends tot 23:00u 's avonds bezig bent met het boerinnenleven? Cold turkey van FOK! af?
Jaquote:
"Teun".quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
Plus er komt waarschijnlijk komend jaar een extra vaste kracht op het bedrijf bij die er dan ook woont en zo.
waar kan ik solliciteren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die de komende 20 jaar sowieso niet overnemen hoor. En het is geen traditioneel bedrijf, dus het is geen fulltime baan.
Plus er komt waarschijnlijk komend jaar een extra vaste kracht op het bedrijf bij die er dan ook woont en zo.
Nou, hoe ga je dat over 20 jaar doen dan? En doe niet net alsof je dan niet meer FOK!t.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die de komende 20 jaar sowieso niet overnemen hoor. En het is geen traditioneel bedrijf, dus het is geen fulltime baan.
Gvd dat wilde ik net posten, I'll fight you irl for this job fgt.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaOfja, één semi fatsoenlijke en daar zit die AH ook
kom dan, jonguhquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, hoe ga je dat over 20 jaar doen dan? En doe niet net alsof je dan niet meer FOK!t.
[..]
Gvd dat wilde ik net posten, I'll fight you irl for this job fgt.
Nou dan is het nog steeds geen traditioneel bedrijf, dus heb er nog steeds ander werk naast en tijd om te FOK!ken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, hoe ga je dat over 20 jaar doen dan? En doe niet net alsof je dan niet meer FOK!t.
Moet je mijn vader laten ontdekken dat hij gay is en verliefd op je laten worden.quote:
Ik trek je aan je haar hoor.quote:
Zal jouw prostaat eens melken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even tussen ons, krio z'n zwakke plek is z'n prostaat.
hmm, nevermind.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds geen traditioneel bedrijf, dus heb er nog steeds ander werk naast en tijd om te FOK!ken.
[..]
Moet je mijn vader laten ontdekken dat hij gay is en verliefd op je laten worden.
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds geen traditioneel bedrijf, dus heb er nog steeds ander werk naast en tijd om te FOK!ken.
Dus je vader is verliefd op die toekomstige werknemer? Wat vindt je moeder daarvan?quote:[..]
Moet je mijn vader laten ontdekken dat hij gay is en verliefd op je laten worden.
I'm in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nevermind.
Krio, it's all yours
niks tegen anale sex, maar gay liefde gaat te verquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
[..]
Dus je vader is verliefd op die toekomstige werknemer? Wat vindt je moeder daarvan?
[..]
I'm in.
Die edit was zodat het kwartje wellicht sneller zou vallen bij je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Van het Chinese boerenland of wat?
Met je edit.
Nee haha. Mijn zusje welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh.Maar daar werk jij dus niet? (no stalker)
Ik zou eerder stellen "niks tegen gayliefde, maar anale seks gaat me te ver". Ieder z'n dingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks tegen anale sex, maar gay liefde gaat te ver
tja, doe je niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen "niks tegen gayliefde, maar anale seks gaat me te ver". Ieder z'n ding.
Ja, hou jij maar van mannen, dan hou ik van anale seks met vrouwen. Homo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen "niks tegen gayliefde, maar anale seks gaat me te ver". Ieder z'n ding.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, hou jij maar van mannen, dan hou ik van anale seks met vrouwen. Homo.
Hm, mjah, nou dan zijn we toch een beetje dicht bij elkaar geweest via via.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, hou jij maar van mannen, dan hou ik van anale seks met vrouwen. Homo.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, mjah, nou dan zijn we toch een beetje dicht bij elkaar geweest via via.Naast dat je laatst in Tilburg was en als dat bij de concertzaal en zo was ben ik er langsgefietst.
> no stalkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
> stalker
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, mjah, nou dan zijn we toch een beetje dicht bij elkaar geweest via via.Naast dat je laatst in Tilburg was en als dat bij de concertzaal en zo was ben ik er langsgefietst.
Zit daar ook gewoon op school hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Nietsverhullende kledij? Weet niet wat jij in de sportschool zou dragen als je er heen ging maar ik draag gewoon sportkleding hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Jij staat meermaals per week in nietsverhullende kledij te zweten en te puffen in een relatief kleine ruimte met tientallen andere mannen, kweenie.
Niet. Quit playing games with my heart.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zit daar ook gewoon op school hoor![]()
Echt wel hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet. Quit playing games with my heart.
Jaloers, ook omdat ik vorige week of de week ervoor in dezelfde straat als ntm was.quote:
SRS? (respect srs tag)quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jaloers, ook omdat ik vorige week of de week ervoor in dezelfde straat als ntm was.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga je nou alles wat krio zegt co-signen? Holmaatjes zeker?
Als ik dwc was zoveel mogelijk heheeehehee hehequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nietsverhullende kledij? Weet niet wat jij in de sportschool zou dragen als je er heen ging maar ik draag gewoon sportkleding hoor.
Negro alsjeblieft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Real life versie van 'i'd drag my dick through 1000 miles of glass [...] just to walk on the same street'.
Over levenloos gesproken.
Stalker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Weet ik niet waarom jij dat niet wist... Heb het wel ooit eerder gezegd hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:25 schreef krioro het volgende:
[..]
SRS? (respect srs tag)
En zo ja, waarom wist ik dat niet? Ik kom daar altijd langs op weg naar de gym (en terug huehue). =$
Ja zeg. Zit je daar gewoon 3 jaar lang uit je raampje naar mij te loeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik niet waarom jij dat niet wist... Heb het wel ooit eerder gezegd hoor
Maar volgende week studeer ik af dus dan is het einde oefening.
Ja heb altijd verrekijker bij mequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja zeg. Zit je daar gewoon 3 jaar lang uit je raampje naar mij te loeren.
Je kan me gelukkig toch niet zien door die massa artistiekelingen heen. Van die jongens met broekrokken en zo altijd.quote:
Die heb ik toch geen in de klas gelukkig. Zullen wel van rockacademie of dans zijn ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan me gelukkig toch niet zien door die massa artistiekelingen heen. Van die jongens met broekrokken en zo altijd.
Ja, de mensen met muziekinstrumenten zijn meestal redelijk normaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die heb ik toch geen in de klas gelukkig. Zullen wel van rockacademie of dans zijn ofzo.
Of musical![]()
irritante mensen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Negro alsjeblieft.
Zij postte dat ze op een bepaalde plaats in een bepaalde stad was, ik zag dat, ik was daar dezelfde dag ook en nee niet voor haar en nee ik wist niet vantevoren dat zij er zou zijn STOP ACCUSING ME.Haha, madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik doe geen conservatorium he. Maar dat zijn wel de normalere mensen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, de mensen met muziekinstrumenten zijn meestal redelijk normaal.
musical![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:R
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oh, dat dacht ik. Of deed je dat eerst wel en ben je naar wat anders overgestapt? Ik weet het allemaal niet meer. Dementie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik doe geen conservatorium he. Maar dat zijn wel de normalere mensen inderdaad.
Die van musical lopen echt rond alsof het High School Musical is.
Doodsverwensing jegens een groot aantal LIF-boys/girls.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso jongeren die zo KK OVERDREVEN excentriek/hipster/uitgesproken/whatever willen zijn.
Echt, schiet ze neer.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso jongeren die zo KK OVERDREVEN excentriek/hipster/uitgesproken/whatever willen zijn.
Echt, schiet ze neer.
quote:Of hij is gewoon iemand met een eigen smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee nee speel gewoon al heel lang klarinet en heb er wel ooit aan gedacht maar vond kunst toch net iets leuker om mee verder te gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Of deed je dat eerst wel en ben je naar wat anders overgestapt? Ik weet het allemaal niet meer. Dementie.
Heb vooral een hekel aan musicalmensen omdat ik een musicalbuurjongen had, altijd zang oefenen op die typische kkirritante gaymusicalmanier.Verder weinig last van zolang ze niet voor m'n fiets lopen.
Ja ik weet wat je bedoelt en zo lopen ze bij ons dus allemaal door school te jengelen echt irritant."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga je die nog posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Oh ja, er begint me iets te dagen over kunst idd. =$ Wat ga je doen na je afstuderen? Werkte je nog bij dat museum waar je stage liep? =$quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee speel gewoon al heel lang klarinet en heb er wel ooit aan gedacht maar vond kunst toch net iets leuker om mee verder te gaan.
Ja ik weet wat je bedoelt en zo lopen ze bij ons dus allemaal door school te jengelen echt irritant.full stops and exclamation marks![]()
quote:quote:The eel's tail glows pink and gives off red flashes, so its prey can enjoy a rave before getting devoured.
Ik wilde die rave zien maar kan zo snel geen filmpje vinden waarin dat voorkomt.
Desalniettemin best wel kekke beesten.
full stops and exclamation marks![]()
Echt kki gaaf hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde die rave zien maar kan zo snel geen filmpje vinden waarin dat voorkomt.
Desalniettemin best wel kekke beesten.Ook die ''football fish'' waarbij het vrouwtje 60cm is en het mannetje 4cm
![]()
''imagine their sex life''
Thank you.
En altijd het laatste woord.![]()
Mortie en Dromenwalvisje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt kki gaaf heOok die ''football fish'' waarbij het vrouwtje 60cm is en het mannetje 4cm
![]()
''imagine their sex life''
Thank you.full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha echt leuk ja mensen uitlachen hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Eerst een jaar werken en dan master.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, er begint me iets te dagen over kunst idd. =$ Wat ga je doen na je afstuderen? Werkte je nog bij dat museum waar je stage liep? =$
Ja freelance nu, dinsdag en woensdag workshops geven voor dat museum"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Als een soort Bob Ross?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eerst een jaar werken en dan master.
Ja freelance nu, dinsdag en woensdag workshops geven voor dat museum![]()
Doe jij nooit zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha echt leuk ja mensen uitlachen hahahaha.![]()
Hoi.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Oh, k.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, vind het toch ook grappig.![]()
Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eerst een jaar werken en dan master.
Ja freelance nu, dinsdag en woensdag workshops geven voor dat museumfull stops and exclamation marks![]()
Tijdens benentraining squatten en legpress allebei doen of beter focussen op 1 van de 2 die je dan zwaar pakt en je de volgende keer de ander pakt?. Dus afwisselen. Wat vind jij?quote:En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]Tommy Hilfiger.
Dat was hem weer.
Gr![]()
![]()
![]()
watquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Waarom post je dat soort foto's, BT?Stop the violence
Down with the hate
Snap sowieso niet waarom je daar zou posten, maar goed.Stop the violence
Down with the hate
Laat het rusten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Snap sowieso niet waarom je daar zou posten, maar goed.En altijd het laatste woord.![]()
Oké.quote:Stop the violence
Down with the hate
Ik zie dat sommige users daar zelfs vermelden welke merken ze aanhebben.Stop the violence
Down with the hate
Ja dat schijnt te moeten? Want anders gaat iedereen het vragenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
Ik zie dat sommige users daar zelfs vermelden welke merken ze aanhebben.
Man man man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat schijnt te moeten? Want anders gaat iedereen het vragenStop the violence
Down with the hate
wat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Che_ het volgende:
Allemaal skater punk death metal style. Helemaal op die mensen![]()
![]()
quote:Stop the violence
Down with the hate
Wat zou je er dan nog bij doen als je alleen 1 van de 2 doet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tijdens benentraining squatten en legpress allebei doen of beter focussen op 1 van de 2 die je dan zwaar pakt en je de volgende keer de ander pakt?. Dus afwisselen. Wat vind jij?![]()
Curls, extensions, calf raise en front squate(lichtgewicht en tevens laatste oefening)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zou je er dan nog bij doen als je alleen 1 van de 2 doet?En altijd het laatste woord.![]()
Je bent een flikkertje speelt buite tikkertje en je bent een slikkertjequote:
Mc gino pino pak chillouh zn coco tuurlijk ben je loco je ppijpt rico voor een lotto![]()
kkrquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent een flikkertje speelt buite tikkertje en je bent een slikkertje
Mc gino pino pak chillouh zn coco tuurlijk ben je loco je ppijpt rico voor een lotto
Speelt net pas tikkertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mc gino pino pak chillouh zn coco tuurlijk ben je loco je ppijpt rico voor een lottoStop the violence
Down with the hate
Oké.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mc gino pino pak chillouh zn coco tuurlijk ben je loco je ppijpt rico voor een lotto![]()
En naffer is aids.Stop the violence
Down with the hate
Curls en calf raise hebben niks met quads te maken dus die boeien even niet. Sowieso zouden extensions, leg press en een squatvorm (niks lichtgewicht) op zijn minst de basis moeten zijn imo. Quads zijn niet zomaar een spiergroepje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Curls, extensions, calf raise en front squate(lichtgewicht en tevens laatste oefening)![]()
Nee true. Het ging mij even om de combinatie van Squatten en legpressen. Of je die zeg maar allebei kan pakken of om het beter is om te focussen op 1 van de 2. Want als ik 130 kg squat kan ik daarna niet meer max legpressen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Curls en calf raise hebben niks met quads te maken dus die boeien even niet. Sowieso zouden extensions, leg press en een squatvorm (niks lichtgewicht) op zijn minst de basis moeten zijn imo. Quads zijn niet zomaar een spiergroepje.En altijd het laatste woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: