Ja dat was dus het probleem bij WK 2010, die kankerscheids die de vele overtredingen van spanje maar niet zagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef Chai het volgende:
En dan beginnen met zo'n onterechte penalty.Sws die kankerscheids die voor elke liggende Spanjaard floot, maar toch met 5-1 winnen
Instant orgasm
Allemaal de schuld van de scheidsrechter!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was dus het probleem bij WK 2010, die kankerscheids die de vele overtredingen van spanje maar niet zagviel wel mee nu
Ha, id~quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de scheidsrechter!
Hey Frank, je bent ook tijdelijke voetbalfan nu?quote:
Neuh, volg altijd voetbal hoor. Maar ik heb de gelegenheid aangegrepen om eens creatief te doen. Anders heb ik alleen Sinterklaas en Kerst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey Frank, je bent ook tijdelijke voetbalfan nu?
Ik deed soms met Pasen konijnenoren op mijn UI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, volg altijd voetbal hoor. Maar ik heb de gelegenheid aangegrepen om eens creatief te doen. Anders heb ik alleen Sinterklaas en Kerst.
Een van je olijke buien waren dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik deed soms met Pasen konijnenoren op mijn UI.
Maar verder alles goed hier? Best uitgestorven denk ik?
Dat merk ik vaker. Kom ik kijken en ligt het helemaal stil, beetje jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van je olijke buien waren dat.
KLB an sich is nog even druk als altijd, alleen wat andere namen natuurlijk prominent in de topics. De SC is op bepaalde momenten wat stiller heb ik het idee.
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat merk ik vaker. Kom ik kijken en ligt het helemaal stil, beetje jammer.
Dat heb ik gezien, zonde. Af en toe wil wel weer eens SC'en en is er niemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.
SC's sluiten we hoor. Maar een nachtbagger niet altijd. Als sommige lieden intensief willen SC'en, vooral doordeweeks en vaak in gewone topics, dan pluk ik een zooi hierheen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja Frank derbin nette poging hoor
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen plaats voor ons?
Waaronder ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SC's sluiten we hoor. Maar een nachtbagger niet altijd. Als sommige lieden intensief willen SC'en, vooral doordeweeks en vaak in gewone topics, dan pluk ik een zooi hierheen.
Kus op je boosquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?
Nou ik zie het vaak genoeg gebeuren dat jijzelf of Mortie eerst 3 topics meeposten in andere topics en dan ineens bij post #264 van het 4e topic naar de SC verwijzen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SC's sluiten we hoor. Maar een nachtbagger niet altijd. Als sommige lieden intensief willen SC'en, vooral doordeweeks en vaak in gewone topics, dan pluk ik een zooi hierheen.
Dat ben ik toen niet geweest, dat was Lithia geloof ik.quote:
Nee. Ik moest toen van jou hier naartoe want het liep uit de hand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ben ik toen niet geweest, dat was Lithia geloof ik.
pfffftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik zie het vaak genoeg gebeuren dat jijzelf of Mortie eerst 3 topics meeposten in andere topics en dan ineens bij post #264 van het 4e topic naar de SC verwijzen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ik zie het vaak genoeg gebeuren dat jijzelf of Mortie eerst 3 topics meeposten in andere topics en dan ineens bij post #264 van het 4e topic naar de SC verwijzen.
Wat een frustratie, wow.quote:
We doen ook onze best modus. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh, dan word ik dementquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee. Ik moest toen van jou hier naartoe want het liep uit de hand.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook niet niks natuurlijkquote:
Vast omdat hij ergens een punt heeft en niemand dat begrijpt.quote:
Hier hetzelfde. Toedelsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Goede actie wel dit, de lol is er wel van af. Weltrusten.
Ditquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Goede actie wel dit, de lol is er wel van af. Weltrusten.
Je moet dit zien als de Night's Watch hier Modus. Dus vaak schoppen we hier volk heen. Jij mag de maester zijn als je wil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik trek je uitnodiging bij deze weer in. Het was fijn (nou ja) dat je ff langs kwam en nu opgedonderd aub.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We doen ook onze best modus. Meer kan ik er niet van maken.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik trek je uitnodiging bij deze weer in. Het was fijn (nou ja) dat je ff langs kwam en nu opgedonderd aub.
Hou je bek, kut autist, begin een whatsapp groep ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik trek je uitnodiging bij deze weer in. Het was fijn (nou ja) dat je ff langs kwam en nu opgedonderd aub.
Whatsapp chatgroepjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hou je bek, kut autist, begin een whatsapp groep ofzo.
Kijk, dit enthousiasme maakt je een snoepje.quote:
Diegene die je uitnodiging intrekt, kan je niet lezen of zo?quote:
Dat is niet aan jou a sahbi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Diegene die je uitnodiging intrekt, kan je niet lezen of zo?
Anders msn of Skype ofzoquote:
Intrekking geannuleerd door IDH.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Diegene die je uitnodiging intrekt, kan je niet lezen of zo?
Nou, dan niet.quote:
One love toch.quote:
Truste.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, ik ben moe, ik ga er van tussen. Truste!
Gedraag je eens niet als een beta en zeg beter voor je kk neusquote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een beta en zeg beter voor je kk neus
Laag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een beta en zeg beter voor je kk neus
Gewoon even laten zien wie hier de broek aan heeft.quote:
Spiegel voorhouden dus, ik snap hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon even laten zien wie hier de broek aan heeft.
Kan beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan maar jpgs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn geen gifjes van.
5-1. Maakt allemaal niet meer uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef wickedmen het volgende:
Btw zie nu pas dat die overtreding van De Vrij helemaal geen overtreding was.
Diego Costa is echt slim en zet gewoon halverwege na die tackle zijn voet voor die van De Vrij zodat hij alsnog wordt meegesleept.
Echt raar want ik was als enige in de huiskamer ervan overtuigd dat het een overtreding was, wat raar was.
Stoer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef Gridlok het volgende:
Echt niks van die wedstrijd meegekregen.
ik ook niet want hard aan het werkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef Gridlok het volgende:
Echt niks van die wedstrijd meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook niet want hard aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag mag je weer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat even niet hoef.
Tegen drie uur een keer wakker worden en zo inderdaad.quote:
Dude, de gemiddelde vent heeft nog dikkere tietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |