Ja dat was dus het probleem bij WK 2010, die kankerscheids die de vele overtredingen van spanje maar niet zagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef Chai het volgende:
En dan beginnen met zo'n onterechte penalty.Sws die kankerscheids die voor elke liggende Spanjaard floot, maar toch met 5-1 winnen
Instant orgasm
Allemaal de schuld van de scheidsrechter!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was dus het probleem bij WK 2010, die kankerscheids die de vele overtredingen van spanje maar niet zagviel wel mee nu
Ha, id~quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de scheidsrechter!
Hey Frank, je bent ook tijdelijke voetbalfan nu?quote:
Neuh, volg altijd voetbal hoor. Maar ik heb de gelegenheid aangegrepen om eens creatief te doen. Anders heb ik alleen Sinterklaas en Kerst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey Frank, je bent ook tijdelijke voetbalfan nu?
Ik deed soms met Pasen konijnenoren op mijn UI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, volg altijd voetbal hoor. Maar ik heb de gelegenheid aangegrepen om eens creatief te doen. Anders heb ik alleen Sinterklaas en Kerst.
Een van je olijke buien waren dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik deed soms met Pasen konijnenoren op mijn UI.
Maar verder alles goed hier? Best uitgestorven denk ik?
Dat merk ik vaker. Kom ik kijken en ligt het helemaal stil, beetje jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een van je olijke buien waren dat.
KLB an sich is nog even druk als altijd, alleen wat andere namen natuurlijk prominent in de topics. De SC is op bepaalde momenten wat stiller heb ik het idee.
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat merk ik vaker. Kom ik kijken en ligt het helemaal stil, beetje jammer.
Dat heb ik gezien, zonde. Af en toe wil wel weer eens SC'en en is er niemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.
Waarom laten jullie dan regelmatig 2 SCs toe, maar sturen af en toe op schijnbaar volkomen willekeurige momenten weer iedereen hierheen? Zal mij aan mijn reet roesten, maar een beetje helderheid en consequent zijn is voor iedereen handig toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is zo'n spreekwoord over hoe later de nacht. Maar het is hier zo schoon af en toe dat het doods is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |