quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Prima topic a mattie
maar ik moet nu wel naar bed
Trusten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
Toch nog even uit principe posten omdat dit een goed initiatief is, maar wel slapen nu.
En terecht. Tis laatquote:
Nee, jullie hebben geen wilskracht en doorzettingsvermogen. Op deze manier zou je geen oorlog winnen hoor.quote:
Waarom een klb-sc proberen te openen in fora waar het totaal niet relevant is en niks toevoegt¿quote:
Omdat we anders overdag niet kunnen baggeren, duh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom een klb-sc proberen te openen in fora waar het totaal niet relevant is en niks toevoegt¿
Weer geen argumentatie hè.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef deadprez het volgende:
Het is gewoon een beetje kansloos, maar whatever.
Volgens mij is de basis van de meeste SC's juist dat de vaste users van het desbetreffende forum een plek krijgen om te kunnen slow chatten over het onderwerp van het forum, wat uiteindelijk gewoon uitgroeit tot een SC over allerlei shit. Zomaar een SC openen in een random forum omdat je er ergens anders geen krijgt is nogal lame.quote:
Doet dat er nou toe dan. Waarom is dat lame?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is de basis van de meeste SC's juist dat de vaste users van het desbetreffende forum een plek krijgen om te kunnen slow chatten over het onderwerp van het forum, wat uiteindelijk gewoon uitgroeit tot een SC over allerlei shit. Zomaar een SC openen in een random forum omdat je er ergens anders geen krijgt is nogal lame.
Het is toch een beetje raar om een KLB-SC te openen in WKN?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Doet dat er nou toe dan. Waarom is dat lame? [ afbeelding ]
Erg open-minded ben je niet hè?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is toch een beetje raar om een KLB-SC te openen in WKN?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Erg open-minded ben je niet hè? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |