De hilariteit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij welDat ze altijd met tli over kleding praatte ofzo
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, alles was met een knipoog.
Weet ik niet, ik kijk vrij weinig films.quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef fyah het volgende:
Dus, Fas,
[..]
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?geen wijvenfilms
Ik ben er niet zo vaak meer.quote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent hier anders ook nog
The Fall.quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef fyah het volgende:
[..]
DER UNTERGANGquote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef fyah het volgende:
Dus, Fas,
[..]
Haha, jij furieus fappen en nu voel je jezelf vies.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Zosk het volgende:
Wat zie ik nu trouwens in foto topic, krulbol die 15 is._
Maar je bent er nog steeds.quote:
Dat kan toch geen kerel geweest zijnquote:
Kom je nu pas achter? Vind haar er sowieso echt niet ouder uitzien dan 15/16 hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Zosk het volgende:
Wat zie ik nu trouwens in foto topic, krulbol die 15 is._
Aber.. Das ist doch wahnsin?!quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DER UNTERGANG
Iig .. die kijk ik niet in de zomer.
Befehl ist befehl.quote:
Ja, precies dat.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, jij furieus fappen en nu voel je jezelf vies.
Nu nog wel, ja. Ik ga al hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je bent er nog steeds.
jaaquote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DER UNTERGANG
Iig .. die kijk ik niet in de zomer.
Ik praat niet met haar en dat was ik ook niet van plan, nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 september 2012 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter? Vind haar er sowieso echt niet ouder uitzien dan 15/16 hoor.
Nee blijf.quote:
Oh zegt ie dat..quote:
Gaat niet om praten, maar ze heeft toch nog een hartstikke jong koppie man.quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik praat niet met haar en dat was ik ook niet van plan, nu al helemaal niet meer.
Dus daar kom ik nu achter, ja.
Ik let soms niet zo goed opquote:
Ik 1x.quote:Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik let soms niet zo goed op![]()
Ook al heb ik em + 5x gezien
Schadequote:
Voor mij ook wel.quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schade![]()
Dat is naast BOB wel een van de films die ik keer op keer kan zien
Dat ik die wel meer dan een keer kan zien.quote:
Nope, aanrader?quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor mij ook wel.![]()
Letters of Iwo Jima gehad al?
Nee WD heeft het allemaal gedaan, vervolgens niks meer gehoordquote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kan toch geen kerel geweest zijn?
Is er eigenlijk al een update Vas via dat FB van de eckte?
Ah, je zegt tot morgenquote:
Ja, het is een heel stuk minder geworden. Duurt allemaal veel te lang.quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
Ik dacht dat Fas juist veel films keek. Veel voor mijn begrippen dan.
Geen idee, ik let er niet echt op maar zag het voorbij komen in een reactie.quote:Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat niet om praten, maar ze heeft toch nog een hartstikke jong koppie man.
Heel veel, maar chick flicks vermijd ik.quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, aanrader?
Sowieso, wat voor genre kijk jij?
Als ze een foto post, heeft ze haar fix nodig.quote:
Dat heb ik met series.quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het is een heel stuk minder geworden. Duurt allemaal veel te lang.
Juist ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze een foto post, heeft ze haar fix nodig.
Ik ben een beetje te oud voor chick flicks..quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel veel, maar chick flicks vermijd ik.![]()
En ja, aanrader.
Ik merk hetquote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien, op het werk heb ik sowieso geen tijd meer.
Ok cool, laat weten wat je ervan vond.quote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te oud voor chick flicks..![]()
Mooi, dan ga ik hem binnenkort kijken
Ja is goedquote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok cool, laat weten wat je ervan vond.
Weet ik nog niet.quote:
Moest huilen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herfst: "SILENCE! I CHILL YOU!"
Schuddenbuiken.quote:
Zeker als ze het in een kekke Hawaiibroek doet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
meer sporten kom je daar misschien vanaf
Oh myquote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeker als ze het in een kekke Hawaiibroek doet.
Ja, nu heb je me hoor. Met je Hawaiibroek.quote:
is sexyheid een emotie?quote:
NOU?!quote:
Woudenberg de meeste incest XD XD (lees: de gekste)quote:Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom kunnen ze in Woudenberg niet een keer normaal doen
quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Woudenberg de meeste incest XD XD (lees: de gekste)
Ik steek je.quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo agressief, mapangpang noord afrikaan
Met je mufasa?quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik steek je.
Dat is ook emotie.
Lust is geen emotie.quote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je mufasa?
Dit was geen emotie.
Ik las "een"quote:
Heb er serieus een nodig voor hoorcollegesquote:
Horen doe je toch met je oren :Squote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb er serieus een nodig voor hoorcolleges
HI HA HO HA HIquote:
Domme nikkerquote:
TR gemacht, mede domme nikkerquote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HI HA HO HA HI
[..]
Domme nikker
quote:
quote:
boobsche bollen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet siliconen bakvormen hebben
Van Jumi ook niks meer zeker? Was wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijkquote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee WD heeft het allemaal gedaan, vervolgens niks meer gehoord
Iedereen, maar zo gaat dat bij fakers, die verdwijnen meestal geruisloosquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van Jumi ook niks meer zeker? Was wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijk.
Echt werkelijk alles aan haar is irritant.quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Carice bij DWDD reclame maken voor haar album bij DWDD.
Nope, reageerde ook niet op de berichtjes van Tli. Vind ik wel jammer ja, nu wil ik nog grager weten wie erachterzatquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van Jumi ook niks meer zeker? Was wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijk.
Als ze gewoon haar mond houdt en niet steeds haar tandvlees zou laten zien zou ik haar wel doenquote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt werkelijk alles aan haar is irritant.
Ik haat degene die openbaarde nogsteeds, de confrontatie was spannender geweestquote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen, maar zo gaat dat bij fakers, die verdwijnen meestal geruisloos
Ik ben erg benieuwd naar het psychologische profiel van de faker.
De tering, 2e dag op rij hardop gelachen om je Chaiquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gewoon haar mond houdt en niet steeds haar tandvlees zou laten zien zou ik haar wel doen
quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt werkelijk alles aan haar is irritant.
Ziba dus.quote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik haat degene die openbaarde nogsteeds, de confrontatie was spannender geweest.
Ik vind haar tieten niet mooi. Plus dat je ze in iedere film ziet, maakt het ook niet meer speciaal. Ze heeft ze nog net in Minoes niet laten zien.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
Vinden jullie haar tieten ook irritant dan? :S
Tiny nipplesquote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar tieten niet mooi. Plus dat je ze in iedere film ziet, maakt het ook niet meer speciaal. Ze heeft ze nog net in Minoes niet laten zien.
Zelfs d'r tieten zijn irritant, met d'r miniscule tepels. Fucking raar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
Vinden jullie haar tieten ook irritant dan? :S
quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar tieten niet mooi. Plus dat je ze in iedere film ziet, maakt het ook niet meer speciaal. Ze heeft ze nog net in Minoes niet laten zien.
Als ik al redelijk geil ben en een chick wrijft een halve seconde over m'n tepel = instant boner.quote:Op maandag 24 september 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Likje op je extreem gevoelige tepel.
Daarom zei ik het ook, heb je echt al te vaak gezegd. Net alsof je wilt dat een random fokker langs je huis gaat en je even over je tepels wrijft.quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik al redelijk geil ben en een chick wrijft een halve seconde over m'n tepel = instant boner.
For those who wanted to know.
I know. Is trouwens pas de derde keer dat ik het over m'n tepels heb hoor (nu de 4e).quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, heb je echt al te vaak gezegd. Net alsof je wilt dat een random fokker langs je huis gaat en je even over je tepels wrijft.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know. Is trouwens pas de derde keer dat ik het over m'n tepels heb hoor (nu de 4e).
Sowieso geen FOK!ker. Alhoewel, uitzonderingen daar gelaten. Maar liever niet. Tenzij anders. Snap je.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik al redelijk geil ben en een chick wrijft een halve seconde over m'n tepel = instant boner.
For those who wanted to know.
Als Jumi echt die chick was en ze vroeg of ze aan m'n tepels mocht zitten nou REKEN MAAR VAN YES.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know. Is trouwens pas de derde keer dat ik het over m'n tepels heb hoor (nu de 4e).
Sowieso geen FOK!ker. Alhoewel, uitzonderingen daar gelaten. Maar liever niet. Tenzij anders. Snap je.
Vas op latere leeftijdquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als Jumi echt die chick was en ze vroeg of ze aan m'n tepels mocht zitten nou REKEN MAAR VAN YES.
Beter ga je toegeven dat ik een van die uitzonderingen ben.quote:
quote:
Dacht lekker wijf, toen zag ik pas dat het Jumi was, of nou ja kamper Kim.quote:
Ik mag echt wel aan je tepels zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind d'r nog wel leuk. Plus ze heeft een Mini.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dacht lekker wijf, toen zag ik pas dat het Jumi was, of nou ja kamper Kim.
Toen ik al die andere foto's had gezien van Kamper Kim vond ik d'r ook gelijk een stuk minder mooi door die trashy poses en kleding/makeupquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dacht lekker wijf, toen zag ik pas dat het Jumi was, of nou ja kamper Kim.
Ik vind het zo zonde dat het een kamper is.quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik al die andere foto's had gezien van Kamper Kim vond ik d'r ook gelijk een stuk minder mooi door die trashy poses en kleding/makeup
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beter ga je toegeven dat ik een van die uitzonderingen ben.
Eerste uitzondering heeft zich gemeldquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag echt wel aan je tepels zitten.
Ok je mag het verzwijgen voor de anderen.quote:
kankerlul, als ik je ooit in amsterdam tegenkom ga ik in je tepels knijpen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerste uitzondering heeft zich gemeld.
True, maar haar manier van praten is al één grote afknapper.quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik al die andere foto's had gezien van Kamper Kim vond ik d'r ook gelijk een stuk minder mooi door die trashy poses en kleding/makeup
Kom niet zo doen of ik knijp je tepels helemaal verrotquote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerste uitzondering heeft zich gemeld.
haha jaahh he lkkr sushi eten met sosjelief en mitchieeeee xd mami houd van sushiiiiquote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, maar haar manier van praten is al één grote afknapper.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
True, maar haar manier van praten is al één grote afknapper.
Om moelleux te makenquote:
HAHA, precies zoquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha jaahh he lkkr sushi eten met sosjelief en mitchieeeee xd mami houd van sushiiii
Ik zou je tepels likken en erop blazen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom niet zo doen of ik knijp je tepels helemaal verrot
Blazen? Is dat iets wat negers doen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou je tepels likken en erop blazen.
Vreselijkquote:
Lijkt me wel kut om Sosjelief te zijn, die is ietsje mollig en niet erg knap, maar naast Kim ziet ze er dan behoorlijk lelijk uit.quote:
Weet ik veelquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blazen? Is dat iets wat negers doen?
Ex blies op m'n kut true story.quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zo tease ik chicks
.
En nagels van een meterquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut om Sosjelief te zijn, die is ietsje mollig en niet erg knap, maar naast Kim ziet ze er dan behoorlijk lelijk uit.
Hoorde je toen zo'n Chileens panfluitorkest of viel dat wel mee met die echo?quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ex blies op m'n kut true story.
Wel joh, blazen is teasen. Worden je tepels extra hard van als ze nat zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blazen? Is dat iets wat negers doen?
[..]
VreselijkBen altijd allergisch geweest voor zulke typstijlen
Geil geworden. Tli wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel joh, blazen is teasen. Worden je tepels extra hard van als ze nat zijn
Godverdommequote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je toen zo'n Chileens panfluitorkest of viel dat wel mee met die echo?
Godverquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK! lees je altijd dat knappe meisjes expres vriendinnen worden met lelijke, maar ik heb juist dat lelijke meisjes vriendinnen worden met elkaar en sws meisjes uit ongeveer dezelfde league met elkaar enz.quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En nagels van een meterMaar inderdaad naast Kim is ze al helemaal niet geefbaar met haar spinnenpoten mascara.
Daarom heb ik alleen maar lelijke vriendinnen.
Ik dol ook maar wat, ken eigenlijk inderdaad alleen maar vriendinnen groepjes die qua uiterlijk wel beetje hetzelfde zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! lees je altijd dat knappe meisjes expres vriendinnen worden met lelijke, maar ik heb juist dat lelijke meisjes vriendinnen worden met elkaar en sws meisjes uit ongeveer dezelfde league met elkaar enz.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik, zou wel gemeen zijn anders van mij he.quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dol ook maar wat, ken eigenlijk inderdaad alleen maar vriendinnen groepjes die qua uiterlijk wel beetje hetzelfde zijn.
Lijkt me sterk toch. Dan ben je wel heel oppervlakkig (quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! lees je altijd dat knappe meisjes expres vriendinnen worden met lelijke, maar ik heb juist dat lelijke meisjes vriendinnen worden met elkaar en sws meisjes uit ongeveer dezelfde league met elkaar enz.
Nog niet eens gezienquote:
Dat zijn geen stoppels meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk dat figuurtje. Dikke care, wat stoppels
.
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn kut heb gehad.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk dat figuurtje. Dikke care, wat stoppels
.
Pics van jouw "schaamhaar" ter vergelijkingquote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn schaamhaar heb gehad.
Haar op je schaamhaar, wat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn schaamhaar heb gehad.
Haha Vas, kon je soms ook zo stukgaan om shit die mocro's op hun Ping hadden? Deze bijvquote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zal vast daaronder ook wel behaard zijn dan
Jij hebt haar op je schaamhaar?quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn kut heb gehad.
Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha Vas, kon je soms ook zo stukgaan om shit die mocro's op hun Ping hadden? Deze bijv.
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik bedoelde kut ipv schaamhaar maar dat snappen jullie vast wel.
Haar in je kutquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik snapte er niks vanquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Boh,quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere extra prikkeling aan je penis.
Snap dat nooit hèquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had maar één Moker op de ping![]()
Ping
BB
graftakkenzooi
Reinigt ook extra diep danquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere extra prikkeling aan je penis.
Ja maar BB is echt iets voor paupers/negers/mocro's/tokkies gewordenquote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap dat nooit hè. M'n BB is gewoon prima voor wat ik ermee doe. Muziek luisteren, foto's maken en af en toe wat FOK!ken. Internet kon sneller (GPRS
) maar dat ligt aan m'n abo.
Ping! Sowieso overzichtelijker/sneller/beter dan WhatsApp.
BB had inderdaad vroegâh wel het imago van zakelijke telefoon. Zal wel netals Gucci/LV/Prada zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar BB is echt iets voor paupers/negers/mocro's/tokkies gewordenWeetniet, kan me oprecht irriteren als iemand random aan me vraagt ey wat is je ping
Donderop ik heb geen ping.
Stabiel zeg jequote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
BB had inderdaad vroegâh wel het imago van zakelijke telefoon. Zal wel netals Gucci/LV/Prada zijn.
Ping is gewoon fucking stabiel, snel en handig.
Één keer 3 dagen wegens die wereldwijde storing ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stabiel zeg jeDat teringnetwerk van ping lag er ook om de haverklap uit.
3 dagen?! Was 8 dagen cuntlickerquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Één keer 3 dagen wegens die wereldwijde storing ofzo. Verder nooit last gehad hoor? Bij WhatsApp heb ik véél vaker dat berichten veel later aankomen, of dat de app zelf traag werkte. Enige voordeel is de bazensmileys in WA.
Ik over 104.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 256 posts heb ik 50k posts. Ik ga mezelf verhangen.
Nouen ik heb meer dan de helft van jou en ik ben 'pas' 2 jaar bezig met dit accountquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 256 posts heb ik 50k posts. Ik ga mezelf verhangen.
Dus jij zou graag met je gezicht in een harige muffin zitten?quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met n flinke bos schaamhaar
Watquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jawel. Een kleine bos schaamhaar duidt op evolutie, schaamhaar zal uiteindelijk verdwijnen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog liever jouw nick dan een flinke Australische afroquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat. Ik heb nog liever m'n postcount dan een Australische afro
.
Twijfel of ik een nieuwe account moet maken. Wel zonde want alle bookmarks + MyAT kwijt.quote:
geregistreerd op: woensdag 3 september 2003 @ 09:14quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog liever jouw nick dan een flinke Australische afro
uiteraard. De geur blijft zo lekker hangenquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen ik heb meer dan de helft van jou en ik ben 'pas' 2 jaar bezig met dit account[ afbeelding ]
[..]
Dus jij zou graag met je gezicht in een harige muffin zitten?
Het per definitie levenloos vinden is pas kansloos. In een snelle SC heb je helemaal niet veel tijd nodig om veel posts te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twijfel of ik een nieuwe account moet maken. Wel zonde want alle bookmarks + MyAT kwijt.
Voordeel is wel dat ik minder levenloos lijk.
dan nog is er niets mis meequote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Een kleine bos schaamhaar duidt op evolutie, schaamhaar zal uiteindelijk verdwijnen.
Lekker retro, moet je van houden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteraard. De geur blijft zo lekker hangen
Het is wel een stuk minder aantrekkelijk daardoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is er niets mis mee
dat is een kwestie van smaakquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is wel een stuk minder aantrekkelijk daardoor.
Daarnaast kan ik een nieuwe e-rep opbouwen, want dat komt met deze account hier nooit meer goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het per definitie levenloos vinden is pas kansloos. In een snelle SC heb je helemaal niet veel tijd nodig om veel posts te maken.
Een heel stukquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou daar echt gigantisch op afknappen als man zijndequote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En een streepje, is dat wel geil?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
Eén keer een chick gehad die nog nooit van een scheermesje had gehoord.. Zelfs een schaar kende ze niet volgens mij
Ja, mits goed onderhouden, getrimd en niet te breed. Ook pas beginnen boven de schedequote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een streepje, is dat wel geil?
Haar benen en oksels schoor ze ook nooit?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
Eén keer een chick gehad die nog nooit van een scheermesje had gehoord.. Zelfs een schaar kende ze niet volgens mij
Ja, die van jouw rekt straks drie meter op en fluft dan weer in elkaarquote:
ik vind dat echt niks, beetje lachwekkend vind ik het zelfsquote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, mits goed onderhouden, getrimd en niet te breed. Ook pas beginnen boven de schede
Ach, met JB is het ook goed gekomen toch.quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die van jouw rekt straks drie meter op en fluft dan weer in elkaar
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereidquote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
mijn stoelen:quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker retro, moet je van houden.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoo aan het aaien was
.
http://www.whoopsiedaisy.(...)010/06/Kokosnoot.jpg
Truequote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, met JB is het ook goed gekomen toch.
Ik hou daar ook niet van, gewoon kaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik vind dat echt niks, beetje lachwekkend vind ik het zelfs
Oew... Da's alwel 3 jaar ouderquote:
whehequote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew... Da's alwel 3 jaar ouder![]()
Nou ja, zal vast wel goed komen.. Vast wel
Volgens mij is het dat laatste ook vaakquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van, gewoon kaal.Sowieso te veel werk om alles netjes bij te werken
Kokosnootquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Weet je wat je te wachten staat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.
Dus als Ado geilt op een flinke bos dan laat je het groeien?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pas me eerlijk gezegd meestal gewoon aan aan wat hij wil
Bíjna, niet die dag though. Lang verhaal, maar komt erop neer dat ik d'r meer heb gefriendzoned dan wat andersquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wheheMaar de vraag is: Did you bang her?
dat zou ik wel doen ja.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als Ado geilt op een flinke bos dan laat je het groeien?
Dat niet, maar het ligt wel in stukjes met een mangodipsaus in de Albert Heijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kokosnoot
Ook zo hard ja? En kwam er ook van dat wit melkachtig spul uit?
whutquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat niet, maar het ligt wel in stukjes met een mangodipsaus in de Albert Heijn.
Hij zal maar geilen op haar wat onder je bikinibroekje uit piept.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk het ook niet elke dag meer bij hoor, ook geen tijd voor idd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vroeger echt obsessed met glad glad gladmaar nu care ik niet meer, heb echt geen tijd/zin om dat elke dag bij te houden
quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dames...quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zal maar geilen op haar wat onder je bikinibroekje uit piept.
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vroeger echt obsessed met glad glad gladmaar nu care ik niet meer, heb echt geen tijd/zin om dat elke dag bij te houden
quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?
Geen idee.quote:
Jezus, ben je zo oudquote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik met kaal begon, was dat nog helemaal niet zo normaal.
Ja oksels doe ik wel elke dag, maar dat is echt 10 seconden werk. Nah het groeit op zich wel snel down under maar als ik het 2 keer per week bij houd dan zij het maar zo dat er wat stoppels zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk het ook niet elke dag meer bij hoor, ook geen tijd voor idd.Maar het groeit dan ook niet snel, oksels wel daar gaat elke dan een scheermesje overheen. Daar mogen echt geen stoppeltjes zitten.
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?! Dat kan ze toch laten doen??quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.
Dan kan haar vriend het toch doen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.
ik kon daar nog jongens mee verrassen, nu verras je ze als je haar hebtquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jezus, ben je zo oud.
Haha Jezus, die is ook oud.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?! Dat kan ze toch laten doen??
Precies, waarom nog moeite doen, buit is binnen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja om het zelf te doen hehe. Maar als haar buik zo dik is komt er toch geen piemel meer in, als hij dan iets tegen de baarmoeder tikt, tikt hij indirect het babytje misschien wel aan.quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?! Dat kan ze toch laten doen??
Ow god, ben jij er zo eenquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja om het zelf te doen hehe. Maar als haar buik zo dik is komt er toch geen piemel meer in, als hij dan iets tegen de baarmoeder tikt, tikt hij indirect het babytje misschien wel aan.
Perverseling dat je d'r los rondlooptquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja om het zelf te doen hehe. Maar als haar buik zo dik is komt er toch geen piemel meer in, als hij dan iets tegen de baarmoeder tikt, tikt hij indirect het babytje misschien wel aan.
hmmm..quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Precies, waarom nog moeite doen, buit is binnen.
quote:Het Nederlandse scheidingspercentage is door de jaren heen sterk toegenomen en benadert inmiddels zelfs al de 40% (bron: proefschrift dr. D.P.H. Barelds)
Zo een deuk in het hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind een babyhoofdje aantikken toch een beetje het tegenovergestelde van seksueel opwindend.quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow god, ben jij er zo een
Dat kind zal niks doorvertellen later hoor
maar ja, hij ligt wel met zn hoofd naar beneden, dus misschien prik je zn fontanel wel lekquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow god, ben jij er zo een
Dat kind zal niks doorvertellen later hoor
En dan druk maken over of het geschoren moet zijn tijdens de bevalling. De stront vliegt dan bijkans tegen de muren maar OH OH OH er zal maar wat haar op zitten, wat MOETEN ZE WEL NIET DENKEN!quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
Dan zou ik maar rap beginnen met weer te scherenquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
We zijn niet eens getrouwd dus dat gaat niet op voor ons.
denk je dat ik daaraan dacht als ik sex had?quote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind een babyhoofdje aantikken toch een beetje het tegenovergestelde van seksueel opwindend.
dat was ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
We zijn niet eens getrouwd dus dat gaat niet op voor ons.
Nee, maar is je baarmoeder ook niet een stuk gevoeliger als die zo erg gevuld is? dan wordt je er door de scheut die door je lichaam heen gaat vanzelf wel aan herinnert.quote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk je dat ik daaraan dacht als ik sex had?
quote voor het nageslachtquote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar is je baarmoeder ook niet een stuk gevoeliger als die zo erg gevuld is? dan wordt je er door de scheut die door je lichaam heen gaat vanzelf wel aan herinnert.
dat dacht ik juist van als ik kaal zou zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan druk maken over of het geschoren moet zijn tijdens de bevalling. De stront vliegt dan bijkans tegen de muren maar OH OH OH er zal maar wat haar op zitten, wat MOETEN ZE WEL NIET DENKEN!
Aan de stront?!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat dacht ik juist van als ik kaal zou zijn![]()
Gek genoeg heb ik daar dus wel serieus over nagedacht
je voelt het idd wel en hij moet wat voorzichtiger doen, maar het deed geen pijn ofzo. Vond het gewoon lekker.quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar is je baarmoeder ook niet een stuk gevoeliger als die zo erg gevuld is? dan wordt je er door de scheut die door je lichaam heen gaat vanzelf wel aan herinnert.
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb die tijd niet meegemaakt, maar als een kale kut nog een beetje beschouwd werd als pervers en je vagina op een kinderkutje willen laten lijken snap ik het wel.quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat, dat de stront in het rond zou vliegen als je wél je kut had geschoren?quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]. "Die vrouw die net beviel, die had een kale vagina. Wat een slet.
"
"
"
ik geloof niet dat het zo erg was, maar ik vond het in elk geval nog niet helemaal normaalquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb die tijd niet meegemaakt, maar als een kale kut nog een beetje beschouwd werd als pervers en je vagina op een kinderkutje willen laten lijken snap ik het wel.
"
ik denk nooit aan ontlastingquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, dat de stront in het rond zou vliegen als je wél je kut had geschoren?
[ afbeelding ]
Haha, plaatje lijkt op die 2-koppige spinnenkoelie.
De poep die in het rond vliegt is een 'ver van m'n bed show' iddquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef L0t.. het volgende:
Maar goed, dit is allemaal nog een ver van m'n bed show
Pardon? Jij komt er als eerste van de sc dames hier nu mee in aanraking!quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef L0t.. het volgende:
Maar goed, dit is allemaal nog een ver van m'n bed show
Komt ze weer precies als ik er ook ben.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef VeerEli het volgende:
Zo, ik was ook even weg. Leuke stof hier om terug te lezen
Hoe vaak scheer jij je?quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef VeerEli het volgende:
Zo, ik was ook even weg. Leuke stof hier om terug te lezen
Ik heb al 3 mokka baby's rondkruipen hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon? Jij komt er als eerste van de sc dames hier nu mee in aanraking!
Dichterbij je bed komt het niet hoor
Jaja, volgens mij gewoon andersom weer, jij stalkerdquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt ze weer precies als ik er ook ben..
Ja normaal is het andersom.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt ze weer precies als ik er ook ben..
Fuck dat, ik heb een bliksemschicht die ik dagelijks bijhoud.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe vaak scheer jij je?
Jij lijkt me wel een typetje voor een pijl figuurtje naar beneden in je schaamhaar geschoren
Ik heb me alleen nog bezig gehouden met de verwekking, niet met hoe het er weer uit moetquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon? Jij komt er als eerste van de sc dames hier nu mee in aanraking!
Dichterbij je bed komt het niet hoor
Mokkaslet!quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al 3 mokka baby's rondkruipen hoor.
zoiets jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Fascination het volgende:
"
Wacht maar tot je jezelf niet meer kan vingeren omdat je buik in de weg zitquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb me alleen nog bezig gehouden met de verwekking, niet met hoe het er weer uit moetDaar denk ik liever nog even niet aan, is nogal onwerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |