Ik zal jou eens leiden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We staan hier niet in het circus, meneer de reisleider
Ik kan anders ook geen logische verklaring vinden voor die smurrie daar beneden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas is niet om te verzinnen
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en blaquote:
Huh?quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en bla
Nee, jij dan.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en bla
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..
Klinkt spannend en vies.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal jou eens leiden.
[..]
Ik kan anders ook geen logische verklaring vinden voor die smurrie daar beneden.
Ja laat maarquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..
Ging toch over schoenen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje met die.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laat maarToo lazy to explain
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mensen van de interwebzzz van mij vindenquote:
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging toch over schoenen?Of heb ik weer niet op zitten letten?
Flauw manquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laat maarToo lazy to explain
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof dat boeit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mensen van de interwebzzz van mij vinden
Volgensmij welquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.
Ik weet niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Vas is in de war met Cher volgens mij.
Echt hequote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, alles was met een knipoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |