Nope, reageerde ook niet op de berichtjes van Tli. Vind ik wel jammer ja, nu wil ik nog grager weten wie erachterzatquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van Jumi ook niks meer zeker? Was wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijk.
Als ze gewoon haar mond houdt en niet steeds haar tandvlees zou laten zien zou ik haar wel doenquote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt werkelijk alles aan haar is irritant.
Ik haat degene die openbaarde nogsteeds, de confrontatie was spannender geweestquote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen, maar zo gaat dat bij fakers, die verdwijnen meestal geruisloos
Ik ben erg benieuwd naar het psychologische profiel van de faker.
De tering, 2e dag op rij hardop gelachen om je Chaiquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze gewoon haar mond houdt en niet steeds haar tandvlees zou laten zien zou ik haar wel doen
quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt werkelijk alles aan haar is irritant.
Ziba dus.quote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik haat degene die openbaarde nogsteeds, de confrontatie was spannender geweest.
Ik vind haar tieten niet mooi. Plus dat je ze in iedere film ziet, maakt het ook niet meer speciaal. Ze heeft ze nog net in Minoes niet laten zien.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
Vinden jullie haar tieten ook irritant dan? :S
Tiny nipplesquote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar tieten niet mooi. Plus dat je ze in iedere film ziet, maakt het ook niet meer speciaal. Ze heeft ze nog net in Minoes niet laten zien.
Zelfs d'r tieten zijn irritant, met d'r miniscule tepels. Fucking raar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
Vinden jullie haar tieten ook irritant dan? :S
quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar tieten niet mooi. Plus dat je ze in iedere film ziet, maakt het ook niet meer speciaal. Ze heeft ze nog net in Minoes niet laten zien.
Als ik al redelijk geil ben en een chick wrijft een halve seconde over m'n tepel = instant boner.quote:Op maandag 24 september 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Likje op je extreem gevoelige tepel.
Daarom zei ik het ook, heb je echt al te vaak gezegd. Net alsof je wilt dat een random fokker langs je huis gaat en je even over je tepels wrijft.quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik al redelijk geil ben en een chick wrijft een halve seconde over m'n tepel = instant boner.
For those who wanted to know.
I know. Is trouwens pas de derde keer dat ik het over m'n tepels heb hoor (nu de 4e).quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, heb je echt al te vaak gezegd. Net alsof je wilt dat een random fokker langs je huis gaat en je even over je tepels wrijft.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know. Is trouwens pas de derde keer dat ik het over m'n tepels heb hoor (nu de 4e).
Sowieso geen FOK!ker. Alhoewel, uitzonderingen daar gelaten. Maar liever niet. Tenzij anders. Snap je.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik al redelijk geil ben en een chick wrijft een halve seconde over m'n tepel = instant boner.
For those who wanted to know.
Als Jumi echt die chick was en ze vroeg of ze aan m'n tepels mocht zitten nou REKEN MAAR VAN YES.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know. Is trouwens pas de derde keer dat ik het over m'n tepels heb hoor (nu de 4e).
Sowieso geen FOK!ker. Alhoewel, uitzonderingen daar gelaten. Maar liever niet. Tenzij anders. Snap je.
Vas op latere leeftijdquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als Jumi echt die chick was en ze vroeg of ze aan m'n tepels mocht zitten nou REKEN MAAR VAN YES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |