Ok cool, laat weten wat je ervan vond.quote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te oud voor chick flicks..![]()
Mooi, dan ga ik hem binnenkort kijken
Ja is goedquote:Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok cool, laat weten wat je ervan vond.
Weet ik nog niet.quote:
Moest huilen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Herfst: "SILENCE! I CHILL YOU!"
Schuddenbuiken.quote:
Zeker als ze het in een kekke Hawaiibroek doet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
meer sporten kom je daar misschien vanaf
Oh myquote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeker als ze het in een kekke Hawaiibroek doet.
Ja, nu heb je me hoor. Met je Hawaiibroek.quote:
is sexyheid een emotie?quote:
NOU?!quote:
Woudenberg de meeste incest XD XD (lees: de gekste)quote:Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom kunnen ze in Woudenberg niet een keer normaal doen
quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Woudenberg de meeste incest XD XD (lees: de gekste)
Ik steek je.quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo agressief, mapangpang noord afrikaan
Met je mufasa?quote:Op maandag 24 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik steek je.
Dat is ook emotie.
Lust is geen emotie.quote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je mufasa?
Dit was geen emotie.
Ik las "een"quote:
Heb er serieus een nodig voor hoorcollegesquote:
Horen doe je toch met je oren :Squote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb er serieus een nodig voor hoorcolleges
HI HA HO HA HIquote:
Domme nikkerquote:
TR gemacht, mede domme nikkerquote:Op maandag 24 september 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HI HA HO HA HI
[..]
Domme nikker
quote:
quote:
boobsche bollen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet siliconen bakvormen hebben
Van Jumi ook niks meer zeker? Was wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijkquote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee WD heeft het allemaal gedaan, vervolgens niks meer gehoord
Iedereen, maar zo gaat dat bij fakers, die verdwijnen meestal geruisloosquote:Op maandag 24 september 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van Jumi ook niks meer zeker? Was wel benieuwd naar het hoe en waarom eigenlijk.
Echt werkelijk alles aan haar is irritant.quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Carice bij DWDD reclame maken voor haar album bij DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |