De hilariteit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij welDat ze altijd met tli over kleding praatte ofzo
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, alles was met een knipoog.
Weet ik niet, ik kijk vrij weinig films.quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef fyah het volgende:
Dus, Fas,
[..]
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?geen wijvenfilms
Ik ben er niet zo vaak meer.quote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent hier anders ook nog
The Fall.quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef fyah het volgende:
[..]
DER UNTERGANGquote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef fyah het volgende:
Dus, Fas,
[..]
Haha, jij furieus fappen en nu voel je jezelf vies.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Zosk het volgende:
Wat zie ik nu trouwens in foto topic, krulbol die 15 is._
Maar je bent er nog steeds.quote:
Dat kan toch geen kerel geweest zijnquote:
Kom je nu pas achter? Vind haar er sowieso echt niet ouder uitzien dan 15/16 hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Zosk het volgende:
Wat zie ik nu trouwens in foto topic, krulbol die 15 is._
Aber.. Das ist doch wahnsin?!quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DER UNTERGANG
Iig .. die kijk ik niet in de zomer.
Befehl ist befehl.quote:
Ja, precies dat.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, jij furieus fappen en nu voel je jezelf vies.
Nu nog wel, ja. Ik ga al hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je bent er nog steeds.
jaaquote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DER UNTERGANG
Iig .. die kijk ik niet in de zomer.
Ik praat niet met haar en dat was ik ook niet van plan, nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 september 2012 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter? Vind haar er sowieso echt niet ouder uitzien dan 15/16 hoor.
Nee blijf.quote:
Oh zegt ie dat..quote:
Gaat niet om praten, maar ze heeft toch nog een hartstikke jong koppie man.quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik praat niet met haar en dat was ik ook niet van plan, nu al helemaal niet meer.
Dus daar kom ik nu achter, ja.
Ik let soms niet zo goed opquote:
Ik 1x.quote:Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik let soms niet zo goed op![]()
Ook al heb ik em + 5x gezien
Schadequote:
Voor mij ook wel.quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schade![]()
Dat is naast BOB wel een van de films die ik keer op keer kan zien
Dat ik die wel meer dan een keer kan zien.quote:
Nope, aanrader?quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor mij ook wel.![]()
Letters of Iwo Jima gehad al?
Nee WD heeft het allemaal gedaan, vervolgens niks meer gehoordquote:Op maandag 24 september 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat kan toch geen kerel geweest zijn?
Is er eigenlijk al een update Vas via dat FB van de eckte?
Ah, je zegt tot morgenquote:
Ja, het is een heel stuk minder geworden. Duurt allemaal veel te lang.quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
Ik dacht dat Fas juist veel films keek. Veel voor mijn begrippen dan.
Geen idee, ik let er niet echt op maar zag het voorbij komen in een reactie.quote:Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat niet om praten, maar ze heeft toch nog een hartstikke jong koppie man.
Heel veel, maar chick flicks vermijd ik.quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, aanrader?
Sowieso, wat voor genre kijk jij?
Als ze een foto post, heeft ze haar fix nodig.quote:
Dat heb ik met series.quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het is een heel stuk minder geworden. Duurt allemaal veel te lang.
Juist ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze een foto post, heeft ze haar fix nodig.
Ik ben een beetje te oud voor chick flicks..quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heel veel, maar chick flicks vermijd ik.![]()
En ja, aanrader.
Ik merk hetquote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien, op het werk heb ik sowieso geen tijd meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |