Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha Vas, kon je soms ook zo stukgaan om shit die mocro's op hun Ping hadden? Deze bijv.
[ afbeelding ]
Nee dus.quote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik bedoelde kut ipv schaamhaar maar dat snappen jullie vast wel.
Haar in je kutquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik snapte er niks vanquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
Boh,quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere extra prikkeling aan je penis.
Snap dat nooit hèquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had maar één Moker op de ping![]()
Ping
BB
graftakkenzooi
Reinigt ook extra diep danquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekkere extra prikkeling aan je penis.
Ja maar BB is echt iets voor paupers/negers/mocro's/tokkies gewordenquote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap dat nooit hè. M'n BB is gewoon prima voor wat ik ermee doe. Muziek luisteren, foto's maken en af en toe wat FOK!ken. Internet kon sneller (GPRS
) maar dat ligt aan m'n abo.
Ping! Sowieso overzichtelijker/sneller/beter dan WhatsApp.
BB had inderdaad vroegâh wel het imago van zakelijke telefoon. Zal wel netals Gucci/LV/Prada zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar BB is echt iets voor paupers/negers/mocro's/tokkies gewordenWeetniet, kan me oprecht irriteren als iemand random aan me vraagt ey wat is je ping
Donderop ik heb geen ping.
Stabiel zeg jequote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
BB had inderdaad vroegâh wel het imago van zakelijke telefoon. Zal wel netals Gucci/LV/Prada zijn.
Ping is gewoon fucking stabiel, snel en handig.
Één keer 3 dagen wegens die wereldwijde storing ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stabiel zeg jeDat teringnetwerk van ping lag er ook om de haverklap uit.
3 dagen?! Was 8 dagen cuntlickerquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Één keer 3 dagen wegens die wereldwijde storing ofzo. Verder nooit last gehad hoor? Bij WhatsApp heb ik véél vaker dat berichten veel later aankomen, of dat de app zelf traag werkte. Enige voordeel is de bazensmileys in WA.
Ik over 104.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 256 posts heb ik 50k posts. Ik ga mezelf verhangen.
Nouen ik heb meer dan de helft van jou en ik ben 'pas' 2 jaar bezig met dit accountquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 256 posts heb ik 50k posts. Ik ga mezelf verhangen.
Dus jij zou graag met je gezicht in een harige muffin zitten?quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met n flinke bos schaamhaar
Watquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jawel. Een kleine bos schaamhaar duidt op evolutie, schaamhaar zal uiteindelijk verdwijnen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |