Ex blies op m'n kut true story.quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zo tease ik chicks
.
En nagels van een meterquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut om Sosjelief te zijn, die is ietsje mollig en niet erg knap, maar naast Kim ziet ze er dan behoorlijk lelijk uit.
Hoorde je toen zo'n Chileens panfluitorkest of viel dat wel mee met die echo?quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ex blies op m'n kut true story.
Wel joh, blazen is teasen. Worden je tepels extra hard van als ze nat zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blazen? Is dat iets wat negers doen?
[..]
VreselijkBen altijd allergisch geweest voor zulke typstijlen
Geil geworden. Tli wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel joh, blazen is teasen. Worden je tepels extra hard van als ze nat zijn
Godverdommequote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je toen zo'n Chileens panfluitorkest of viel dat wel mee met die echo?
Godverquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op FOK! lees je altijd dat knappe meisjes expres vriendinnen worden met lelijke, maar ik heb juist dat lelijke meisjes vriendinnen worden met elkaar en sws meisjes uit ongeveer dezelfde league met elkaar enz.quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En nagels van een meterMaar inderdaad naast Kim is ze al helemaal niet geefbaar met haar spinnenpoten mascara.
Daarom heb ik alleen maar lelijke vriendinnen.
Ik dol ook maar wat, ken eigenlijk inderdaad alleen maar vriendinnen groepjes die qua uiterlijk wel beetje hetzelfde zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! lees je altijd dat knappe meisjes expres vriendinnen worden met lelijke, maar ik heb juist dat lelijke meisjes vriendinnen worden met elkaar en sws meisjes uit ongeveer dezelfde league met elkaar enz.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik, zou wel gemeen zijn anders van mij he.quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dol ook maar wat, ken eigenlijk inderdaad alleen maar vriendinnen groepjes die qua uiterlijk wel beetje hetzelfde zijn.
Lijkt me sterk toch. Dan ben je wel heel oppervlakkig (quote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! lees je altijd dat knappe meisjes expres vriendinnen worden met lelijke, maar ik heb juist dat lelijke meisjes vriendinnen worden met elkaar en sws meisjes uit ongeveer dezelfde league met elkaar enz.
Nog niet eens gezienquote:
Dat zijn geen stoppels meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk dat figuurtje. Dikke care, wat stoppels
.
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn kut heb gehad.quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk dat figuurtje. Dikke care, wat stoppels
.
Pics van jouw "schaamhaar" ter vergelijkingquote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn schaamhaar heb gehad.
Haar op je schaamhaar, wat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn schaamhaar heb gehad.
Haha Vas, kon je soms ook zo stukgaan om shit die mocro's op hun Ping hadden? Deze bijvquote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zal vast daaronder ook wel behaard zijn dan
Jij hebt haar op je schaamhaar?quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat stoppels, dude daar zit nog meer haar dan dat ik ooit op mijn kut heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |