Ik heb nog liever jouw nick dan een flinke Australische afroquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat. Ik heb nog liever m'n postcount dan een Australische afro
.
Twijfel of ik een nieuwe account moet maken. Wel zonde want alle bookmarks + MyAT kwijt.quote:
geregistreerd op: woensdag 3 september 2003 @ 09:14quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog liever jouw nick dan een flinke Australische afro
uiteraard. De geur blijft zo lekker hangenquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen ik heb meer dan de helft van jou en ik ben 'pas' 2 jaar bezig met dit account[ afbeelding ]
[..]
Dus jij zou graag met je gezicht in een harige muffin zitten?
Het per definitie levenloos vinden is pas kansloos. In een snelle SC heb je helemaal niet veel tijd nodig om veel posts te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twijfel of ik een nieuwe account moet maken. Wel zonde want alle bookmarks + MyAT kwijt.
Voordeel is wel dat ik minder levenloos lijk.
dan nog is er niets mis meequote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Een kleine bos schaamhaar duidt op evolutie, schaamhaar zal uiteindelijk verdwijnen.
Lekker retro, moet je van houden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteraard. De geur blijft zo lekker hangen
Het is wel een stuk minder aantrekkelijk daardoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is er niets mis mee
dat is een kwestie van smaakquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is wel een stuk minder aantrekkelijk daardoor.
Daarnaast kan ik een nieuwe e-rep opbouwen, want dat komt met deze account hier nooit meer goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het per definitie levenloos vinden is pas kansloos. In een snelle SC heb je helemaal niet veel tijd nodig om veel posts te maken.
Een heel stukquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou daar echt gigantisch op afknappen als man zijndequote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En een streepje, is dat wel geil?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
Eén keer een chick gehad die nog nooit van een scheermesje had gehoord.. Zelfs een schaar kende ze niet volgens mij
Ja, mits goed onderhouden, getrimd en niet te breed. Ook pas beginnen boven de schedequote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een streepje, is dat wel geil?
Haar benen en oksels schoor ze ook nooit?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
Eén keer een chick gehad die nog nooit van een scheermesje had gehoord.. Zelfs een schaar kende ze niet volgens mij
Ja, die van jouw rekt straks drie meter op en fluft dan weer in elkaarquote:
ik vind dat echt niks, beetje lachwekkend vind ik het zelfsquote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, mits goed onderhouden, getrimd en niet te breed. Ook pas beginnen boven de schede
Ach, met JB is het ook goed gekomen toch.quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die van jouw rekt straks drie meter op en fluft dan weer in elkaar
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereidquote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met n flinke bos schaamhaar
mijn stoelen:quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker retro, moet je van houden.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoo aan het aaien was
.
http://www.whoopsiedaisy.(...)010/06/Kokosnoot.jpg
Truequote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, met JB is het ook goed gekomen toch.
Ik hou daar ook niet van, gewoon kaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik vind dat echt niks, beetje lachwekkend vind ik het zelfs
Oew... Da's alwel 3 jaar ouderquote:
whehequote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew... Da's alwel 3 jaar ouder![]()
Nou ja, zal vast wel goed komen.. Vast wel
Volgens mij is het dat laatste ook vaakquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van, gewoon kaal.Sowieso te veel werk om alles netjes bij te werken
Kokosnootquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Weet je wat je te wachten staat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.
Dus als Ado geilt op een flinke bos dan laat je het groeien?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pas me eerlijk gezegd meestal gewoon aan aan wat hij wil
Bíjna, niet die dag though. Lang verhaal, maar komt erop neer dat ik d'r meer heb gefriendzoned dan wat andersquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wheheMaar de vraag is: Did you bang her?
dat zou ik wel doen ja.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als Ado geilt op een flinke bos dan laat je het groeien?
Dat niet, maar het ligt wel in stukjes met een mangodipsaus in de Albert Heijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kokosnoot
Ook zo hard ja? En kwam er ook van dat wit melkachtig spul uit?
whutquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat niet, maar het ligt wel in stukjes met een mangodipsaus in de Albert Heijn.
Hij zal maar geilen op haar wat onder je bikinibroekje uit piept.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk het ook niet elke dag meer bij hoor, ook geen tijd voor idd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vroeger echt obsessed met glad glad gladmaar nu care ik niet meer, heb echt geen tijd/zin om dat elke dag bij te houden
quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dames...quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zal maar geilen op haar wat onder je bikinibroekje uit piept.
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vroeger echt obsessed met glad glad gladmaar nu care ik niet meer, heb echt geen tijd/zin om dat elke dag bij te houden
quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?
Geen idee.quote:
Jezus, ben je zo oudquote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik met kaal begon, was dat nog helemaal niet zo normaal.
Ja oksels doe ik wel elke dag, maar dat is echt 10 seconden werk. Nah het groeit op zich wel snel down under maar als ik het 2 keer per week bij houd dan zij het maar zo dat er wat stoppels zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk het ook niet elke dag meer bij hoor, ook geen tijd voor idd.Maar het groeit dan ook niet snel, oksels wel daar gaat elke dan een scheermesje overheen. Daar mogen echt geen stoppeltjes zitten.
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?! Dat kan ze toch laten doen??quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.
Dan kan haar vriend het toch doen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.
ik kon daar nog jongens mee verrassen, nu verras je ze als je haar hebtquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jezus, ben je zo oud.
Haha Jezus, die is ook oud.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?! Dat kan ze toch laten doen??
Precies, waarom nog moeite doen, buit is binnen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja om het zelf te doen hehe. Maar als haar buik zo dik is komt er toch geen piemel meer in, als hij dan iets tegen de baarmoeder tikt, tikt hij indirect het babytje misschien wel aan.quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?! Dat kan ze toch laten doen??
Ow god, ben jij er zo eenquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja om het zelf te doen hehe. Maar als haar buik zo dik is komt er toch geen piemel meer in, als hij dan iets tegen de baarmoeder tikt, tikt hij indirect het babytje misschien wel aan.
Perverseling dat je d'r los rondlooptquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja om het zelf te doen hehe. Maar als haar buik zo dik is komt er toch geen piemel meer in, als hij dan iets tegen de baarmoeder tikt, tikt hij indirect het babytje misschien wel aan.
hmmm..quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Precies, waarom nog moeite doen, buit is binnen.
quote:Het Nederlandse scheidingspercentage is door de jaren heen sterk toegenomen en benadert inmiddels zelfs al de 40% (bron: proefschrift dr. D.P.H. Barelds)
Zo een deuk in het hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind een babyhoofdje aantikken toch een beetje het tegenovergestelde van seksueel opwindend.quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow god, ben jij er zo een
Dat kind zal niks doorvertellen later hoor
maar ja, hij ligt wel met zn hoofd naar beneden, dus misschien prik je zn fontanel wel lekquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow god, ben jij er zo een
Dat kind zal niks doorvertellen later hoor
En dan druk maken over of het geschoren moet zijn tijdens de bevalling. De stront vliegt dan bijkans tegen de muren maar OH OH OH er zal maar wat haar op zitten, wat MOETEN ZE WEL NIET DENKEN!quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Chai het volgende:
Dan zou ik maar rap beginnen met weer te scherenquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
We zijn niet eens getrouwd dus dat gaat niet op voor ons.
denk je dat ik daaraan dacht als ik sex had?quote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind een babyhoofdje aantikken toch een beetje het tegenovergestelde van seksueel opwindend.
dat was ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
We zijn niet eens getrouwd dus dat gaat niet op voor ons.
Nee, maar is je baarmoeder ook niet een stuk gevoeliger als die zo erg gevuld is? dan wordt je er door de scheut die door je lichaam heen gaat vanzelf wel aan herinnert.quote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk je dat ik daaraan dacht als ik sex had?
quote voor het nageslachtquote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar is je baarmoeder ook niet een stuk gevoeliger als die zo erg gevuld is? dan wordt je er door de scheut die door je lichaam heen gaat vanzelf wel aan herinnert.
dat dacht ik juist van als ik kaal zou zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan druk maken over of het geschoren moet zijn tijdens de bevalling. De stront vliegt dan bijkans tegen de muren maar OH OH OH er zal maar wat haar op zitten, wat MOETEN ZE WEL NIET DENKEN!
Aan de stront?!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat dacht ik juist van als ik kaal zou zijn![]()
Gek genoeg heb ik daar dus wel serieus over nagedacht
je voelt het idd wel en hij moet wat voorzichtiger doen, maar het deed geen pijn ofzo. Vond het gewoon lekker.quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar is je baarmoeder ook niet een stuk gevoeliger als die zo erg gevuld is? dan wordt je er door de scheut die door je lichaam heen gaat vanzelf wel aan herinnert.
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb die tijd niet meegemaakt, maar als een kale kut nog een beetje beschouwd werd als pervers en je vagina op een kinderkutje willen laten lijken snap ik het wel.quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat, dat de stront in het rond zou vliegen als je wél je kut had geschoren?quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]. "Die vrouw die net beviel, die had een kale vagina. Wat een slet.
"
"
"
ik geloof niet dat het zo erg was, maar ik vond het in elk geval nog niet helemaal normaalquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb die tijd niet meegemaakt, maar als een kale kut nog een beetje beschouwd werd als pervers en je vagina op een kinderkutje willen laten lijken snap ik het wel.
"
ik denk nooit aan ontlastingquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, dat de stront in het rond zou vliegen als je wél je kut had geschoren?
[ afbeelding ]
Haha, plaatje lijkt op die 2-koppige spinnenkoelie.
De poep die in het rond vliegt is een 'ver van m'n bed show' iddquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef L0t.. het volgende:
Maar goed, dit is allemaal nog een ver van m'n bed show
Pardon? Jij komt er als eerste van de sc dames hier nu mee in aanraking!quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef L0t.. het volgende:
Maar goed, dit is allemaal nog een ver van m'n bed show
Komt ze weer precies als ik er ook ben.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef VeerEli het volgende:
Zo, ik was ook even weg. Leuke stof hier om terug te lezen
Hoe vaak scheer jij je?quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef VeerEli het volgende:
Zo, ik was ook even weg. Leuke stof hier om terug te lezen
Ik heb al 3 mokka baby's rondkruipen hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon? Jij komt er als eerste van de sc dames hier nu mee in aanraking!
Dichterbij je bed komt het niet hoor
Jaja, volgens mij gewoon andersom weer, jij stalkerdquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt ze weer precies als ik er ook ben..
Ja normaal is het andersom.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt ze weer precies als ik er ook ben..
Fuck dat, ik heb een bliksemschicht die ik dagelijks bijhoud.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe vaak scheer jij je?
Jij lijkt me wel een typetje voor een pijl figuurtje naar beneden in je schaamhaar geschoren
Ik heb me alleen nog bezig gehouden met de verwekking, niet met hoe het er weer uit moetquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon? Jij komt er als eerste van de sc dames hier nu mee in aanraking!
Dichterbij je bed komt het niet hoor
Mokkaslet!quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al 3 mokka baby's rondkruipen hoor.
zoiets jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Fascination het volgende:
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |