Ik heb nog liever jouw nick dan een flinke Australische afroquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat. Ik heb nog liever m'n postcount dan een Australische afro
.
Twijfel of ik een nieuwe account moet maken. Wel zonde want alle bookmarks + MyAT kwijt.quote:
geregistreerd op: woensdag 3 september 2003 @ 09:14quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog liever jouw nick dan een flinke Australische afro
uiteraard. De geur blijft zo lekker hangenquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouen ik heb meer dan de helft van jou en ik ben 'pas' 2 jaar bezig met dit account[ afbeelding ]
[..]
Dus jij zou graag met je gezicht in een harige muffin zitten?
Het per definitie levenloos vinden is pas kansloos. In een snelle SC heb je helemaal niet veel tijd nodig om veel posts te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twijfel of ik een nieuwe account moet maken. Wel zonde want alle bookmarks + MyAT kwijt.
Voordeel is wel dat ik minder levenloos lijk.
dan nog is er niets mis meequote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel. Een kleine bos schaamhaar duidt op evolutie, schaamhaar zal uiteindelijk verdwijnen.
Lekker retro, moet je van houden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteraard. De geur blijft zo lekker hangen
Het is wel een stuk minder aantrekkelijk daardoor.quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is er niets mis mee
dat is een kwestie van smaakquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is wel een stuk minder aantrekkelijk daardoor.
Daarnaast kan ik een nieuwe e-rep opbouwen, want dat komt met deze account hier nooit meer goed.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Het per definitie levenloos vinden is pas kansloos. In een snelle SC heb je helemaal niet veel tijd nodig om veel posts te maken.
Een heel stukquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou daar echt gigantisch op afknappen als man zijndequote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En een streepje, is dat wel geil?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
Eén keer een chick gehad die nog nooit van een scheermesje had gehoord.. Zelfs een schaar kende ze niet volgens mij
Ja, mits goed onderhouden, getrimd en niet te breed. Ook pas beginnen boven de schedequote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een streepje, is dat wel geil?
Haar benen en oksels schoor ze ook nooit?quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
Eén keer een chick gehad die nog nooit van een scheermesje had gehoord.. Zelfs een schaar kende ze niet volgens mij
Ja, die van jouw rekt straks drie meter op en fluft dan weer in elkaarquote:
ik vind dat echt niks, beetje lachwekkend vind ik het zelfsquote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, mits goed onderhouden, getrimd en niet te breed. Ook pas beginnen boven de schede
Ach, met JB is het ook goed gekomen toch.quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die van jouw rekt straks drie meter op en fluft dan weer in elkaar
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereidquote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een heel stuk![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met n flinke bos schaamhaar
mijn stoelen:quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker retro, moet je van houden.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoo aan het aaien was
.
http://www.whoopsiedaisy.(...)010/06/Kokosnoot.jpg
Truequote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, met JB is het ook goed gekomen toch.
Ik hou daar ook niet van, gewoon kaal.quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik vind dat echt niks, beetje lachwekkend vind ik het zelfs
Oew... Da's alwel 3 jaar ouderquote:
whehequote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew... Da's alwel 3 jaar ouder![]()
Nou ja, zal vast wel goed komen.. Vast wel
Volgens mij is het dat laatste ook vaakquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van, gewoon kaal.Sowieso te veel werk om alles netjes bij te werken
Kokosnootquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Weet je wat je te wachten staat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geruststellende woorden.
Dus als Ado geilt op een flinke bos dan laat je het groeien?quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pas me eerlijk gezegd meestal gewoon aan aan wat hij wil
Bíjna, niet die dag though. Lang verhaal, maar komt erop neer dat ik d'r meer heb gefriendzoned dan wat andersquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wheheMaar de vraag is: Did you bang her?
dat zou ik wel doen ja.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus als Ado geilt op een flinke bos dan laat je het groeien?
Dat niet, maar het ligt wel in stukjes met een mangodipsaus in de Albert Heijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kokosnoot
Ook zo hard ja? En kwam er ook van dat wit melkachtig spul uit?
whutquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat niet, maar het ligt wel in stukjes met een mangodipsaus in de Albert Heijn.
Hij zal maar geilen op haar wat onder je bikinibroekje uit piept.quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk het ook niet elke dag meer bij hoor, ook geen tijd voor idd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vroeger echt obsessed met glad glad gladmaar nu care ik niet meer, heb echt geen tijd/zin om dat elke dag bij te houden
quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dames...quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zal maar geilen op haar wat onder je bikinibroekje uit piept.
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik was vroeger echt obsessed met glad glad gladmaar nu care ik niet meer, heb echt geen tijd/zin om dat elke dag bij te houden
quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?
Geen idee.quote:
Jezus, ben je zo oudquote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik met kaal begon, was dat nog helemaal niet zo normaal.
Ja oksels doe ik wel elke dag, maar dat is echt 10 seconden werk. Nah het groeit op zich wel snel down under maar als ik het 2 keer per week bij houd dan zij het maar zo dat er wat stoppels zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik werk het ook niet elke dag meer bij hoor, ook geen tijd voor idd.Maar het groeit dan ook niet snel, oksels wel daar gaat elke dan een scheermesje overheen. Daar mogen echt geen stoppeltjes zitten.
Op het eind wordt haar kut scheren wel heel moeilijk als ze een flinke buik heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker zwanger en een kerel gestrikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |