Gewoon keigoed werk leveren zodat ze je na de vakantie willen houden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja wel OK denk ik, maar ik was niet de enige en het is maar een klus tot eind augustus door vakantiedrukte. Maar ik denk dat ik wel een goeie kans maak.
Hoe ga jij dat straks doen, als je de boerderij van je ouders overneemt en van 05:00u 's ochtends tot 23:00u 's avonds bezig bent met het boerinnenleven? Cold turkey van FOK! af?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij geen saaie kantoorbaan waar genoeg tijd is voor FOK!ken dan?
Ja. Is er maar 1 winkelcentrum?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik denk die in het winkelcentrum dan of niet?
Ik ga die de komende 20 jaar sowieso niet overnemen hoor. En het is geen traditioneel bedrijf, dus het is geen fulltime baan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat straks doen, als je de boerderij van je ouders overneemt en van 05:00u 's ochtends tot 23:00u 's avonds bezig bent met het boerinnenleven? Cold turkey van FOK! af?
Jaquote:
"Teun".quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
Plus er komt waarschijnlijk komend jaar een extra vaste kracht op het bedrijf bij die er dan ook woont en zo.
waar kan ik solliciteren?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die de komende 20 jaar sowieso niet overnemen hoor. En het is geen traditioneel bedrijf, dus het is geen fulltime baan.
Plus er komt waarschijnlijk komend jaar een extra vaste kracht op het bedrijf bij die er dan ook woont en zo.
Nou, hoe ga je dat over 20 jaar doen dan? En doe niet net alsof je dan niet meer FOK!t.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die de komende 20 jaar sowieso niet overnemen hoor. En het is geen traditioneel bedrijf, dus het is geen fulltime baan.
Gvd dat wilde ik net posten, I'll fight you irl for this job fgt.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaOfja, één semi fatsoenlijke en daar zit die AH ook
kom dan, jonguhquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, hoe ga je dat over 20 jaar doen dan? En doe niet net alsof je dan niet meer FOK!t.
[..]
Gvd dat wilde ik net posten, I'll fight you irl for this job fgt.
Nou dan is het nog steeds geen traditioneel bedrijf, dus heb er nog steeds ander werk naast en tijd om te FOK!ken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, hoe ga je dat over 20 jaar doen dan? En doe niet net alsof je dan niet meer FOK!t.
Moet je mijn vader laten ontdekken dat hij gay is en verliefd op je laten worden.quote:
Ik trek je aan je haar hoor.quote:
Zal jouw prostaat eens melken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even tussen ons, krio z'n zwakke plek is z'n prostaat.
hmm, nevermind.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds geen traditioneel bedrijf, dus heb er nog steeds ander werk naast en tijd om te FOK!ken.
[..]
Moet je mijn vader laten ontdekken dat hij gay is en verliefd op je laten worden.
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds geen traditioneel bedrijf, dus heb er nog steeds ander werk naast en tijd om te FOK!ken.
Dus je vader is verliefd op die toekomstige werknemer? Wat vindt je moeder daarvan?quote:[..]
Moet je mijn vader laten ontdekken dat hij gay is en verliefd op je laten worden.
I'm in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nevermind.
Krio, it's all yours
niks tegen anale sex, maar gay liefde gaat te verquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
[..]
Dus je vader is verliefd op die toekomstige werknemer? Wat vindt je moeder daarvan?
[..]
I'm in.
Die edit was zodat het kwartje wellicht sneller zou vallen bij je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Van het Chinese boerenland of wat?
Met je edit.
Nee haha. Mijn zusje welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh.Maar daar werk jij dus niet? (no stalker)
Ik zou eerder stellen "niks tegen gayliefde, maar anale seks gaat me te ver". Ieder z'n dingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks tegen anale sex, maar gay liefde gaat te ver
tja, doe je niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen "niks tegen gayliefde, maar anale seks gaat me te ver". Ieder z'n ding.
Ja, hou jij maar van mannen, dan hou ik van anale seks met vrouwen. Homo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen "niks tegen gayliefde, maar anale seks gaat me te ver". Ieder z'n ding.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, hou jij maar van mannen, dan hou ik van anale seks met vrouwen. Homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |