Danzig zeker? ;')quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[quote[ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja
LEKKER UITJEDAAAAKGEKDOENZUIPUHHELMAALNAARDEKKWAAAAAAHHHquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Danzig zeker? ;')
Even ja. Ben overal geweest. Op het plein dan.
Ja dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:13 schreef Modus het volgende:
[..]
LEKKER UITJEDAAAAKGEKDOENZUIPUHHELMAALNAARDEKKWAAAAAAHHH
Liever Estelle in je appie met haar moeilijk penetrante parfumlucht dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kom je de kibbelingtoko uit, komt Badr Hari je rechtstreeks tegemoet gelopen.
hahhahahaah ha ;Dquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Beetje sneu is het wel, dat gefeest. Blijf gewoon lekker thuis en lees een boek.
Dan heb je je op dat tijdstip toch zeker wel onmeunig hard laten douwen, ander excuus is er niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Serieus iedereen (klanten) begint gewoon constant random dingen over die wedstrijd te zeggen. Helemaal verbaasd als je niet gekeken hebt om vervolgens toch nog een heel verhaal over de komende wedstrijden dn kansen en shit op te hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan heb je je op dat tijdstip toch zeker wel onmeunig laten douwen, ander excuus is er niet..
Ja was het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had gewoon geen zin in voetbal dn Bridget Jones's Diary was op tv en die had ik pas 100 keer gezien"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Die outfit van haar in de sneeuw.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest![]()
Had gewoon geen zin in voetbal dn Bridget Jones's Diary was op tv en die had ik pas 100 keer gezien
Hey, ik bedenk me nu dat ik in jouw woonplaats ook wel eens in de AH kwam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Serieus iedereen (klanten) begint gewoon constant random dingen over die wedstrijd te zeggen. Helemaal verbaasd als je niet gekeken hebt om vervolgens toch nog een heel verhaal over de komende wedstrijden dn kansen en shit op te hangen
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Die outfit van haar in de sneeuw.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |