Ik zou best wel een weekendje de oostblok-experience willen doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Overigens is dat gehurkt zitten wat die gasten altijd doen best relaxed.
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
Is snel achter elkaar kunnen posten ook een onderdeel van abonnement of zo?
Dit is gewoon onze sc, maar we moeten het zo noemen omdat het anders niet getolereerd wordt.quote:
Zou daar ook wel eens heen willen. Verder dan Stettin ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou best wel een weekendje de oostblok-experience willen doen
Kunnen we niet een sc op een ander subforum kapen of zo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is gewoon onze sc, maar we moeten het zo noemen omdat het anders niet getolereerd wordt.
Klinkt niet slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:54 schreef spambot31 het volgende:
Gewoon de hele dag gehurkt ergens in een parkje bier drinken in een trainingspak
Haha zullen we dat een keer doen jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kunnen we niet een sc op een ander subforum kapen of zo?
In de onz-sc posten volgens mij best veel toffe users.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is op zich een idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een fantastisch idee, gewoon zo een waar toch al nooit word gepostquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Haha zullen we dat een keer doen ja
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
Al is met de klb-sc ook niks mis over het algemeen.
Leuke SC inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de onz-sc posten volgens mij best veel toffe users.
wat weet jij a boelerquote:
Waarom hebben zij 20 verschillende sc's en mogen wij er niet eenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de onz-sc posten volgens mij best veel toffe users.
In ONZ zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef DieselTank het volgende:
Allemaal even zoeken naar een rustige sc dan stiekem andere keer toeslaan.
tsjaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom hebben zij 20 verschillende sc's en mogen wij er niet een.
Omdat zij als oldbies worden voorgetrokken met hun kringtrek-cs'squote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers omdat wij zo cool zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het ONZ is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar mogen geen tetten gepost worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
Knutselen en creativiteit heeft nog een SC. Mogelijkheden, wow.
Klinkt als een prettige omgeving.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar mogen geen tetten gepost worden.
Oh ja nu je het over tetten hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar mogen geen tetten gepost worden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt als een prettige omgeving.
Je drinkt nog steeds moedermelk?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh ja nu je het over tetten hebt
Net aan paar tetten gezogen![]()
![]()
![]()
Ben je niet wat oud voor borstvoeding?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh ja nu je het over tetten hebt
Net aan paar tetten gezogen![]()
![]()
![]()
Eiwittenquote:
quote:
Zo voorspelbaar, doch grappig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor borstvoeding?
Ik zie er geen hoor, link?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:58 schreef voederbietel het volgende:
Knutselen en creativiteit heeft nog een SC. Mogelijkheden, wow.
Was meer voor genotquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je niet wat oud voor borstvoeding?
Hoe gaan we ons zelf dan noemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
Misschien mogen we onze eigen sc in onz als we Hork inpalmen met gifjes van dolfijnen.
dpscquote:
die tags? [blabla] dit volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hoe doe je die grijze shit ook alweer in de TT?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp en vb faggot thee uurtje toch?
Je mag ook wel sb zeggen in plaats van faggot hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp en vb faggot thee uurtje toch?
Eheh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je mag ook wel sb zeggen in plaats van faggot hoor
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is beeldmateriaal van anti-loper's ervaring van vandaag?
Gepijpt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepen
Had ze zulke grote tepels dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer jouw typtfoutje. Dat er een SC zou zijn. Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad. Begon met waterpijpen en toen werd er heel wat anders gepepen
Is het nou gepijpt of gepepen?quote:
quote:
hehequote:
KLB heeft tegenwoordig meestal ook een nachtbagger. Loopt alleen niet al te goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
Waarom staat nachtbagger niet waar het hoort, in ONZ?
[ afbeelding ]
Dat vraagt dit arme meisje zich ook af.
Wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB heeft tegenwoordig meestal ook een nachtbagger. Loopt alleen niet al te goed.
Die sc van je is ook dood.quote:
Had het ook over deze avond.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Loopt vaak best redelijk toch. Al zijn er zeker ook matige avonden.
6/10 zou raqenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je met sadpanda op stap geweest?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gestorven nadat de ONZ-SC werd geopend. Sorry.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
kankewr op lamaapquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-gedronken-hebben-post
Leer Engels, leer Nederlands, doe iets a sahbi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef wenfer2 het volgende:
i will get famous, wie wilt een handtekening?
Je bent niet dronken, ga nou maar weer weg en kom pas terug als je je weer als een keuning weet te gedragen.quote:
goede tetten thoquote:
hommotjequote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gestorven nadat de ONZ-SC werd geopend. Sorry.
Ach, KLB is nu toch het baggerforum, past dus wel.
Juist degene die van "GROTE TETTEN HHAHAHAHAH LEKKER TOG" roepen zijn niet helemaal zeker van hun geaardheidquote:
En jammer van die tattooquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
kleine tetten zijn beter
alleen beetje matig hoofd
Ik heb geen enkel probleem met kleine tieten, maar het is ook niet alsof die van dat gifje gigantisch zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist degene die van "GROTE TETTEN HHAHAHAHAH LEKKER TOG" roepen zijn niet helemaal zeker van hun geaardheid
Mja, heb daar verder geen problemen mee, kan juist wel nice zijn. Behalve als het tokkie-tattoo's zijn ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
kleine tetten zijn beter
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist degene die van "GROTE TETTEN HHAHAHAHAH LEKKER TOG" roepen zijn niet helemaal zeker van hun geaardheid
Zo'n kleintje gaat nog wel, maar liever gewoon puurquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mja, heb daar verder geen problemen mee, kan juist wel nice zijn. Behalve als het tokkie-tattoo's zijn ofzo.
quote:
Die eens mod worden en het fixen met oeverloos geouwehoer in FC dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En die SC is ook nog eens op mijn aandringen geopend. Sorry relmof.
kankerlelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
geen tetten, maar who cares
twee pogingen ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
deze nog maar eens recyclen.
faalhaasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, dan komt static zeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Die eens mod worden en het fixen met oeverloos geouwehoer in FC dan?
Nice set.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wel chick met tongpiercing een keertje maar alleen supergirl meldt zich aanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:49 schreef wenfer2 het volgende:
neuspiercings majj gawdt,![]()
.... als het de mijne wat zou ik hem er uit laten trekken.
Opscheppen over niet waar gebeurde dm´s van niet waar gebeurde users.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil wel chick met tongpiercing een keertje maar alleen supergirl meldt zich aan
dat kapsel.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuke foto voor dress-up-like-a-grandma-day.
Dat posten hier vind ik oprecht nergens op slaan. Oke een plaatje van tieten. Leuk hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:52 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp ook niet wat er überhaupt zo bijzonder is aan een stel tieten.
Het is wel leuk hoor, beetje eraan zitten wanneer het uitkomt en dergelijke maar verder kan je er gewoon niet zo heel veel mee.
Flikker op, dan krijg ik dadelijk een ban omdat ik hier tetten heb gepost.quote:
Crew bashen waar het mag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nog het leukste aan FC die gekke static frontaal aanvallen
Hmm nu wordt het echt verleidelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Flikker op, dan krijg ik dadelijk een ban omdat ik hier tetten heb gepost.
Tuurlijk kun je er wel een hoop mee...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:52 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp ook niet wat er überhaupt zo bijzonder is aan een stel tieten.
Het is wel leuk hoor, beetje eraan zitten wanneer het uitkomt en dergelijke maar verder kan je er gewoon niet zo heel veel mee.
Heerlijk.quote:
Ik raakte even in de war.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je er wel een hoop mee...![]()
[ afbeelding ]
perfecte pijppositiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je er wel een hoop mee...![]()
[ afbeelding ]
Is jouw schuld dan, ik hou me aan de regels van klb.quote:
Double monks.quote:
Bashen ze in FC ook echt dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar het lullige is dat alleen de goeie mods leuk verweer bieden. De slechten taaien meteen al af
ahwquote:
Mijn post was ook niet sarcastisch, het doet mij gewoon weinig tot niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat posten hier vind ik oprecht nergens op slaan. Oke een plaatje van tieten. Leuk hoor
Herkenbaar wel. Al snap ik die billenobsessie ook niet goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn post was ook niet sarcastisch, het doet mij gewoon weinig tot niets.
Ik word altijd erg wantrouwig wanneer mannen alleen maar ''tetten, tetten en nog meer tetten'' kunnen zeggen en bij het minste of geringste aanwezigheid van borst helemaal doordraaien, het zou eventueel zo kunnen zijn dat dat hun echte voorkeur is maar mijn theorie is dat ze gewoon niet beter weten behalve dan dat dat zo ''hoort'' en zij zichzelf op die manier een houding proberen aan te meten.
De enige die ik vertrouw zijn billenmannen, die kunnen niet liegen.
alsof iemand een meuq geeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn post was ook niet sarcastisch, het doet mij gewoon weinig tot niets.
Ik word altijd erg wantrouwig wanneer mannen alleen maar ''tetten, tetten en nog meer tetten'' kunnen zeggen en bij het minste of geringste aanwezigheid van borst helemaal doordraaien, het zou eventueel zo kunnen zijn dat dat hun echte voorkeur is maar mijn theorie is dat ze gewoon niet beter weten behalve dan dat dat zo ''hoort'' en zij zichzelf op die manier een houding proberen aan te meten.
De enige die ik vertrouw zijn billenmannen, die kunnen niet liegen.
werd het maar in ieder topic gespammedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:05 schreef deadprez het volgende:
Niks mis met wat foto's van tieten, zolang het niet in ieder topic gespammed wordt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Waarom is Joppiesaus nu alweer ge-unband trouwens?
De belangrijkere vraag is waarom dit topic nog steeds niet in SHO staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Waarom is Joppiesaus nu alweer ge-unband trouwens?
Ik was spellchecker (dus toegang tot het FP-forum, Sport, Games etc.), maar daar viel dat allemaal wel mee.quote:
Jij geeft i.i.g. helemaal niets.quote:
Ik denk dat het een aangeboren voorkeur is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Al snap ik die billenobsessie ook niet goed.
Ja leuk FOK en al die FP-subforums, maar FC is pas echt grappig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik was spellchecker (dus toegang tot het FP-forum, Sport, Games etc.), maar daar viel dat allemaal wel mee.
Nou ja, modjes zijn ook wel een beetje apart natuurlijk.
quote:
Gewoon MED-mod toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja leuk FOK en al die FP-subforums, maar FC is pas echt grappig.
Ik mis het, maar wil helemaal geen moderator worden in de zin dat ik dan ook wat moet doen, misschien kunnen ze me in december mod van King Williams Testpaper maken
neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gewoon MED-mod toch?
Ik word wel mod als ze GRA openen.
Nee, dat forum liep jarenlang een maand met wisselende mods.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Op KWT mogen ze zo te zien wel drie of vier mods neerzetten.
Sarcasme.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat forum liep jarenlang een maand met wisselende mods.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Dit.
Elke keer als ik zo'n jankneger op tv zie vraag ik me af of we die niet beter een maandje richting Afrika kunnen sturen. Dan ziet hij meteen hoe goed hij het hier heeft.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Met een kleurtje. Het klinkt zo heerlijk politiek correct. Laten we het anders gewoon pigment gehandicapt noemen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe veel van jullie hier nou werkelijk een voorliefde hebben voor negers of hoe veel van jullie eigenlijk net zo'n grote hekel hebben aan Gario en de rest als alle anderen, maar dolgraag politiek correct en niet racistisch over willen komen.
wat is ditquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze aardig, ze weten dat jij degene bent die hun uitkering betaalt,
Jij wel he?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent ook al zeker een vieze racist?
Triest menneke.quote:
Wat is er vies aan een racist? Ik bedoel, hoe weet je zeker dat ze niet douchen enzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent ook al zeker een vieze racist?
Ik ken je niet, ik baseer mijn oordeel alleen maar op je uitspraken op dit forum.quote:
Welke racistische uitspraken van mij, heb jij het precies overquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken je niet, ik baseer mijn oordeel alleen maar op je uitspraken op dit forum.
En dan nog alleen die die ik gelezen heb.
Ik zou niet met ze douchen als je een andere huidskleur hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er vies aan een racist? Ik bedoel, hoe weet je zeker dat ze niet douchen enzo?
38 en dan zulke slechte humor hebben..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er vies aan een racist? Ik bedoel, hoe weet je zeker dat ze niet douchen enzo?
Niks, ik ken je nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welke racistische uitspraken van mij, heb jij het precies over?
Geeft het af ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet met ze douchen als je een andere huidskleur hebt.
Humor heb je of dat heb je niet....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
38 en dan zulke slechte humor hebben..
Truste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
Nouja weetje, ik kap met dit kinderachtige spelletje. Zoeken jullie het maar uit. Ik ga slapen.
Oke dan.quote:
Niet boos zijn man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
Nouja weetje, ik kap met dit kinderachtige spelletje. Zoeken jullie het maar uit. Ik ga slapen.
Dan hebben we een verschillende smaak.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vroeg om tieten niet om poffertjes.
Dat kan en is tevens niet erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hebben we een verschillende smaak.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vroeg om tieten niet om poffertjes.
Komen in de buurt, maar ik hou van goeie kwarktassen. Goeie hand vol zeg maar.quote:
die foto komt ook uit een post van jouquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
die foto komt ook uit een post van jou
Oh jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:48 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
bazentopic.
deze manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
Tss. E3 is toch al voorbij?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:50 schreef Pheno het volgende:
Op klaarlichte dag in een nachtbaggertopic posten, ik doe het
Handje vol is de norm.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:40 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
kleine tetten zijn beter
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow, ik leek wel calimero vogeltjesdans vannacht.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow, ik leek wel calimero vannacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |