Double monks.quote:
Bashen ze in FC ook echt dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar het lullige is dat alleen de goeie mods leuk verweer bieden. De slechten taaien meteen al af
ahwquote:
Mijn post was ook niet sarcastisch, het doet mij gewoon weinig tot niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat posten hier vind ik oprecht nergens op slaan. Oke een plaatje van tieten. Leuk hoor
Herkenbaar wel. Al snap ik die billenobsessie ook niet goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn post was ook niet sarcastisch, het doet mij gewoon weinig tot niets.
Ik word altijd erg wantrouwig wanneer mannen alleen maar ''tetten, tetten en nog meer tetten'' kunnen zeggen en bij het minste of geringste aanwezigheid van borst helemaal doordraaien, het zou eventueel zo kunnen zijn dat dat hun echte voorkeur is maar mijn theorie is dat ze gewoon niet beter weten behalve dan dat dat zo ''hoort'' en zij zichzelf op die manier een houding proberen aan te meten.
De enige die ik vertrouw zijn billenmannen, die kunnen niet liegen.
alsof iemand een meuq geeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn post was ook niet sarcastisch, het doet mij gewoon weinig tot niets.
Ik word altijd erg wantrouwig wanneer mannen alleen maar ''tetten, tetten en nog meer tetten'' kunnen zeggen en bij het minste of geringste aanwezigheid van borst helemaal doordraaien, het zou eventueel zo kunnen zijn dat dat hun echte voorkeur is maar mijn theorie is dat ze gewoon niet beter weten behalve dan dat dat zo ''hoort'' en zij zichzelf op die manier een houding proberen aan te meten.
De enige die ik vertrouw zijn billenmannen, die kunnen niet liegen.
werd het maar in ieder topic gespammedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:05 schreef deadprez het volgende:
Niks mis met wat foto's van tieten, zolang het niet in ieder topic gespammed wordt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Waarom is Joppiesaus nu alweer ge-unband trouwens?
De belangrijkere vraag is waarom dit topic nog steeds niet in SHO staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Waarom is Joppiesaus nu alweer ge-unband trouwens?
Ik was spellchecker (dus toegang tot het FP-forum, Sport, Games etc.), maar daar viel dat allemaal wel mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |