Helaas makkelijk gezegd dan gedaan..quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef Inaithnir het volgende:
Toegegeven, heb er zelf ook moeite mee, maar het idee is: gewoon doen. Vrouwen zijn (blijkbaar) ook gewoon mensen, die ook wel van een praatje houden.
Makkelijker Marokkaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Helaas makkelijk gezegd dan gedaan..
Jaaa dit heel erg. Ik haat het als mannen op je afkomen en dat je ze gewoon al zo ziet kijken, doe mij maar een gezellige vent die ook eens een dansje durft te wagen! (Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens een uitgaansavond, gezellig mee gekletst en de gekste dansjes mee gedaan, heerlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef A-mineur het volgende:
Als je zonder enige intenties met vrouwen kan praten dan ga je de goede richting op. Anders kom je een beetje kansloos over, en ja dat voelen ze vaak wel aankomen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren.
http://memeguy.com/photos(...)tting-laid-46488.jpgquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Pietiepoe het volgende: Jaaa dit heel erg. Ik haat het als mannen op je afkomen en dat je ze gewoon al zo ziet kijken,
Dit idd. Bij mij volkomen kansloos als zo'n vent duidelijk op de versiertoer is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef A-mineur het volgende:
Als je zonder enige intenties met vrouwen kan praten dan ga je de goede richting op. Anders kom je een beetje kansloos over, en ja dat voelen ze vaak wel aankomen.
Principieel hoor. Dit is nu juist het hele punt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit idd. Bij mij volkomen kansloos als zo'n vent duidelijk op de versiertoer is.
Op één keertje na dan, maar die deed dat ook zó leuk (en had een vreselijk leuke grijns en waanzinnig lekker lijf) dat ik geen 'nee' meer kon zeggen.. nu ja.. ik heb het een paar keer gemompeld
Gewoon doen. Iedereen gaat weleens op z'n bek, zelfs ik. Trek daar lering uit en laat je niet van de wijs brengen. Oefening baart kinderen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Elke keer als ik uit ga en ik zie een leuke vrouw dan durf ik er niet op af te stappen.
Dit is een beetje onzekerheid en ik weet niet wat ik er aan kan doen.
Hoe doen jullie het?![]()
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren. Weet niet of het me gaat helpen maar voor dat prijsje kan ik er wel wat uit halen hoop ik.
Heb ik jou versierd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit idd. Bij mij volkomen kansloos als zo'n vent duidelijk op de versiertoer is.
Op één keertje na dan, maar die deed dat ook zó leuk (en had een vreselijk leuke grijns en waanzinnig lekker lijf) dat ik geen 'nee' meer kon zeggen.. nu ja.. ik heb het een paar keer gemompeld
Hoe versier jij een vrouw als je denkt dat ik het over jou zou kunnen hebben (ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij ook maar enigszins aantrekkelijk bent maar dat terzijde)?quote:
bahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn grijns is 8/10 keer al genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe versier jij een vrouw als je denkt dat ik het over jou zou kunnen hebben (ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij ook maar enigszins aantrekkelijk bent maar dat terzijde)?
Ouch. Recht op m'n ziel getrapt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kansloos dus. En nee, jij was het dus niet. Deze man maakte er echt werk van.
Als je uitgaat, probeer zo veel mogelijk naar dezelfde plaats te gaan , zo leer je de barman en serveersters kennen. Via hen kom je sneller in contact met mensen die daar vaak komen en voor je het weet, hoor je er gewoon bij etc...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Elke keer als ik uit ga en ik zie een leuke vrouw dan durf ik er niet op af te stappen.
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren. Weet niet of het me gaat helpen maar voor dat prijsje kan ik er wel wat uit halen hoop ik.
Dit zijn goede tips =)quote:Als je uitgaat, probeer zo veel mogelijk naar dezelfde plaats te gaan , zo leer je de barman en serveersters kennen. Via hen kom je sneller in contact met mensen die daar vaak komen en voor je het weet, hoor je er gewoon bij etc...
En als je tijd hebt, bied je je in juli/augustus aan als vrijwilliger tijdens een festival, zo ga je gegarandeerd leuke mensen tegenkomen en ben je verplicht om toch te praten. En na het festival leer je ook veel mensen kennen, geloof mij. Bovendien leer je jouw sociale skills te gebruiken.
EN DEZEquote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En als je tijd hebt, bied je je in juli/augustus aan als vrijwilliger tijdens een festival, zo ga je gegarandeerd leuke mensen tegenkomen en ben je verplicht om toch te praten. En na het festival leer je ook veel mensen kennen, geloof mij. Bovendien leer je jouw sociale skills te gebruiken.
Je doet nu alsof er 1 magische routine is. Mijn ervaring is dat de 'kom je hier vaker' het prima doet. Sterker nog, het maakt geen reet uit wat je zegt, de manier waarop is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef Bayora het volgende:
Schat een beetje in of ze open staat voor een praatje. Als ze druk is met haar telefoon of met iemand anders, spring er dan maar niet tussen.![]()
Een leuk complimentje is wel echt de beste ijsbreker (naar mijn mening dan). Iets als; "Wat zie je er leuk uit." doet het vrij wel altijd goed. Meiden doen nou eenmaal veel moeite voor hun outfit en een complimentje daarover is dan ook echt een inkoppertje.
Ohja:
Stel open vragen om het gesprek goed op gang te houden. Met vragen zoals "Kom je hier vaker?" zal jullie hele gesprek verpesten
Vraag ook niet meteen om haar nummer. Heb je het gevoel dat zij ook interesse toont in jou? Vraag dit dan aan het einde van het gesprek.
[..]
EN DEZE
Ook. Maar het is echt wel leuker als je wordt aangesproken met iets anders dan zoiets standaards.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je doet nu alsof er 1 magische routine is. Mijn ervaring is dat de 'kom je hier vaker' het prima doet. Sterker nog, het maakt geen reet uit wat je zegt, de manier waarop is veel belangrijker.
"Zeg meisje, zal ik jou eens uitleggen hoe kwamtummechanica werkt, he? Lijkt je dat wat?"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:20 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ook. Maar het is echt wel leuker als je wordt aangesproken met iets anders dan zoiets standaards.
Ja, die moet je vooral gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
"Zeg meisje, zal ik jou eens uitleggen hoe kwamtummechanica werkt, he? Lijkt je dat wat?"
Is niet standaard ja tochquote:
Niet altijd het geval. Toen ik 17 was vroeg mijn vriendin me mee uit en inmiddels al bijna 5 jaar verder, verloofd en eerste kind op komst. En dat met mijn eerste liefde. Ik heb het nooit nodig gehad om een vrouw aan te spreken met als doel een relatie eraan over te houden. Ideaal!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik dacht dat vrouwen altijd zo nodig gelijk moeten zijn aan mannen?
Iets met emancipatie of iets dergelijks?
Waarom stapt de vrouw dan niet op de man af?
Heb ik gedaan. Is nu al 10 jaar mijn vaste vriend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik dacht dat vrouwen altijd zo nodig gelijk moeten zijn aan mannen?
Iets met emancipatie of iets dergelijks?
Waarom stapt de vrouw dan niet op de man af?
Welk boek heb je trouwens gekocht over vrouwen versieren ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
"Ik heb 7 level 90 World of Warcraft accounts, echt te leip en epic, ik raid op het hoogste niveau en ben gladiator in de arena. How 'bout that, chick?"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
"Zeg meisje, zal ik jou eens uitleggen hoe kwamtummechanica werkt, he? Lijkt je dat wat?"
Nu suggereer je dat geëmancipeerde vrouwen slim zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
TS, ben je op zoek naar een vriendin of naar een one-night-stand? Maakt nogal wat verschil.
Vriendin: wees gewoon vriendelijk, maak een praatje, bied een drankje aan, toon belangstelling maar laat vooral niet merken dat je 'op jacht' bent. Afknapper #1 in een dergelijke situatie.
Bouw het contact langzaam op. Word eerst gewoon vrienden. Vooral niet pushen.
ONS: blijf tot sluitingstijd hangen in het café (of waar dan ook), en kijk of er nog wat rondhangt met dezelfde intentie maar dan van het vrouwelijke soort. Dan zul je er op af moeten gaan. Ballen tonen!
(niet letterlijk bedoeld, althans niet direct in dat café)![]()
Succes!
[..]
Heb ik gedaan. Is nu al 10 jaar mijn vaste vriend.
Slimme geëmancipeerde vrouwen nemen zelf ook initiatief.
Correctie: gaat héél vaak keihard op je plaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:49 schreef Hallmark het volgende:
Oefening baart kunst.
Je gaat echt een paar keer kei- en keihard op je plaat. Je wordt ook afgesnauwd door vrouwen. Maar ja, boeien.
Sorry maar dit deel ik totaal niet. Ik zie mijzelf niet als de nieuwe Don Juan, maar als je niet zomaar op iedereen afstapt wordt je echt zelden afgepoeierd. Wanneer je eerst even de tijd neemt om wat langer oogcontact te maken en ander lichaamstaal te lezen, is de kans dat je wordt afgeblaft niet groot.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:25 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Correctie: gaat héél vaak keihard op je plaat.
Het is iets wat je gewoon vaak moet doen om er een prettig gevoel bij te krijgen. De eerste keren ben je zenuwachtig en dat zullen ze zien aan je lichaamstaal, waarschijnlijk zul je dan geen goede indruk achterlaten en blaffen ze je af. No worries.
Probeer niet teveel te praten over jezelf, school of werk. Houd het een beetje luchtig en koop geen drankjes voor haar.
Samen met een vriend op 1 dame afstappen kan intimiderend overkomen, dat zou ik afraden. Als je vriend wel een goede babbel heeft, kun je hem wel meenemen als je op 2 of meerdere dames afstapt. Maar hij kan het ook voor je verpesten...
En als alles faalt:
"Volgens mijn horloge heb je geen slipje meer aan"
- ECHT WEL!
"Oh shit, dan loopt hij alweer een uur voor"
Hier ga je de fout in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Met die laatste zin ben ik het 100% eens. Luister niet naar wat vrouwen zeggen, maar kijk naar hun lichaamstaal en hoe ze het zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sorry maar dit deel ik totaal niet. Ik zie mijzelf niet als de nieuwe Don Juan, maar als je niet zomaar op iedereen afstapt wordt je echt zelden afgepoeierd. Wanneer je eerst even de tijd neemt om wat langer oogcontact te maken en ander lichaamstaal te lezen, is de kans dat je wordt afgeblaft niet groot.
Niet alles hoeft dan natuurlijk precies zo te verlopen zoals jij in gedachten had, maar dat betekent niet dat je op je plaat gaat.
Overigens is het al dan niet afknappen op zenuwachtigheid/onzekerheid erg verschillend bij vrouwen. De één ziet het misschien als lief en is zelf misschien ook wat zenuwachtig. De ander vindt het inderdaad niks, maar veel reden is er niet om erg onzeker te zijn als je de non-verbale signalen die vrouwen altijd uitzenden een beetje goed kan interpreteren.
22, verloofd en kind op komst. O god, sta hem bijquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:18 schreef Saleu het volgende:
[..]
Niet altijd het geval. Toen ik 17 was vroeg mijn vriendin me mee uit en inmiddels al bijna 5 jaar verder, verloofd en eerste kind op komst. En dat met mijn eerste liefde. Ik heb het nooit nodig gehad om een vrouw aan te spreken met als doel een relatie eraan over te houden. Ideaal!
Maar de standaard is ook in de huidige samenleving nog steeds dat de man het initiatief moet nemen. De man de leider. Vanuit het oogpunt van vrouwen ook niet echt slim om het zo te bekijken. Op deze manier laten de vrouwen waarschijnlijk ook veel kansen liggen.
Dat!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je doet nu alsof er 1 magische routine is. Mijn ervaring is dat de 'kom je hier vaker' het prima doet. Sterker nog, het maakt geen reet uit wat je zegt, de manier waarop is veel belangrijker.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Serieus? Denk je dat vrouwen van een andere planeet komen ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik herken het heel erg. Ik wil ook met vrouwen praten maar ik durf het niet.. pas als iemand zelf tegen mij begint te praten.
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand niet kenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? Denk je dat vrouwen van een andere planeet komen ofzo?![]()
Ja, en dat boek vrouwen komen van Venus en mannen van Mars ken ik![]()
tenminste de titel, ik heb het nooit gelezen
Begin gewoon met Hoi... als ze Hoi terugzegt zeg jij nog iets, als ze niks zegt, dan loop je verderquote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand niet ken
Leuke schoenen heb je aan. Leuk truitje. Kom je hier vaker?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen als ik iemand niet ken
Dan moet ik nog wel het goede moment kiezen. In de trein kijken mensen vaak op hun telefoon dus dat lijkt me niet het goede moment.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Begin gewoon met Hoi... als ze Hoi terugzegt zeg jij nog iets, als ze niks zegt, dan loop je verder
Godverquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Wat een toepasselijk topic trouwens. Afgelopen zondag op straat aangesproken door een gast (waarschijnlijk een fokker ofzo): "Joh, misschien een vreemde vraag, maarruh ik zag je net langs lopen en vind je erg schattig... hoe heet je eigenlijk?"...bla bla bla "Ben je Frans?" "Ben je Duits?" "Wat? Turks? Echt? En dat zonder snor?" Wat een reactie godverdomme![]()
Op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer waarna ik liet weten dat ik geen interesse had. Meneer werd boos"Ik vind het heel asociaal dat jij je zo in het openbaar begeeft als je niet op zoek bent naar een relatie..." Pardon? Hoezo vrouw onvriendelijk op klaarlichte dag. Waarom zijn Nederlandse mannen van die enorme horken? Alsjeblieft mannen, doe er wat aan
Ze is waarschijnlijk sowieso te oudquote:Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want kneusjes zoeken kneusjes.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Wat een toepasselijk topic trouwens. Afgelopen zondag op straat aangesproken door een gast (waarschijnlijk een fokker ofzo): "Joh, misschien een vreemde vraag, maarruh ik zag je net langs lopen en vind je erg schattig... hoe heet je eigenlijk?"...bla bla bla "Ben je Frans?" "Ben je Duits?" "Wat? Turks? Echt? En dat zonder snor?" Wat een reactie godverdomme![]()
Op een gegeven moment vroeg hij mijn nummer waarna ik liet weten dat ik geen interesse had. Meneer werd boos"Ik vind het heel asociaal dat jij je zo in het openbaar begeeft als je niet op zoek bent naar een relatie..." Pardon? Hoezo vrouw onvriendelijk op klaarlichte dag. Waarom zijn Nederlandse mannen van die enorme horken? Alsjeblieft mannen, doe er wat aan
Dat is voor mij precies de reden om het niet te doen. En die gasten denken allemaal dat ze zo 'special' zijn. Het is gewoon een loterij.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:12 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
Gewoon erop af gaan, want als je dat niet doet dan ligt een ander met haar in bed die avond.
En het Oude Testament is ook allemaal echt gebeurd.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef honeybunnyveryfunny het volgende:
Er zullen heus wel vrouwen zijn die op mannen afstappen maar dat is veel minder.
De meisjes die jij als vriendin materiaal ziet kunnen net zogoed sletten zijn, en vice versa.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:26 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden om het niet te doen. En die gasten denken allemaal dat ze zo 'special' zijn. Het is gewoon een loterij.
Waarom zou je mee doen?
Haha, dat kan niet serieus zijn. Klinkt alsof hij te veel bezig was met overkomen als een alpha mannetjequote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Uh, wie heeft het over special zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:26 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is voor mij precies de reden om het niet te doen. En die gasten denken allemaal dat ze zo 'special' zijn. Het is gewoon een loterij.
Waarom zou je mee doen?
Nou ik weet toch zeker dat ik meerdere keren versierd ben in plaats van zelf iemand versierd heb.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:27 schreef DenWauw het volgende:
[..]
En het Oude Testament is ook allemaal echt gebeurd.
Je bent uiteraard een baas hè.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:59 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Nou ik weet toch zeker dat ik meerdere keren versierd ben in plaats van zelf iemand versierd heb.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef Basxt het volgende:
gozer aan deze tip zul je wat hebben.
Ga naar een festival en bezat jezelf. (xtc kan ook werkt beter)
Succes gegarandeerd!
Ik denk dat het even anders geinterpreteerd wordt. Er is weinig huilie huilie aan. Het is zoals het is, maar ik heb persoonlijk niet veel zin om in zo'n club/kroeg daarmee bezig te zijn. Ik ga liever gewoon bier zuipen en met vrienden lol maken. En dat vind ik helemaal prima.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Je kunt dus eigenlijk twee dingen doen. Huilie huilie of het gewoon accepteren en genieten van de vrouwen om je heen.
Ik bedoel hetzelfde. Kerels voelen zich 'special', maar inderdaad ...zijn het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:53 schreef laforest het volgende:
Uh, wie heeft het over special zijn?mensen die serieus doen over een enkele avond.
Was jij nou die fokker met een lul van 30 cm?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:59 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Nou ik weet toch zeker dat ik meerdere keren versierd ben in plaats van zelf iemand versierd heb.
"Ik heb geen zin om daar mee bezig te zijn"quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:57 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik denk dat het even anders geinterpreteerd wordt. Er is weinig huilie huilie aan. Het is zoals het is, maar ik heb persoonlijk niet veel zin om in zo'n club/kroeg daarmee bezig te zijn. Ik ga liever gewoon bier zuipen en met vrienden lol maken. En dat vind ik helemaal prima.
En volledig waar dat het bij vriendinnenmateriaal net zo werkt. Het werkt uberhaupt zo, vitamine A(andacht). En nee ik ga geen Hans Teeuwen citeren.
[..]
Ik bedoel hetzelfde. Kerels voelen zich 'special', maar inderdaad ...zijn het niet.
Overigens moet TS gewoon zichzelf ten doel stellen 10 vrouwen aan te spreken met een praatje. Er is er vast 1 die wil of dronken zat is.
Geniaalquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Knap om zo de plank mis te slaan. Ik heb leuke vrienden met leuke verhalen en ja er wordt weleens op vrouwen afgestapt. Jij en je vriendjes? Jezus, hoe oud ben jij? 15?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
"Ik heb geen zin om daar mee bezig te zijn"
Dat is echt de slapste smoes ooit. Waarom zou je naar een kroeg/discotheek met een hoop herrie aan je hoofd gaan om vervolgens met je vrienden in een kringetje te blijven staan en domme verhalen te vertellen. Dat is gewoon omdat jij en je vriendjes te schijterig zijn om op vrouwen af te stappen.
"Ik heb er geen behoefte aan". Oh dus jij ligt eind van de avond liever alleen weg te kwijnen in bed dan dat je een schone deerne naast je treft als je wakker wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:49 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Knap om zo de plank mis te slaan. Ik heb leuke vrienden met leuke verhalen en ja er wordt weleens op vrouwen afgestapt. Jij en je vriendjes? Jezus, hoe oud ben jij? 15?
Eng he, als mensen een andere mening zijn toegedaan.
Begrijpend lezen is volgens mij niet jouw ding. Ik heb liever een schone deerne naast me, maar als het niet gebeurd ook prima. Ik hoef niet weg te kwijnen, ik heb genoeg ervaring om daar veel gebalanceerder in te staan. Projectie is a bitch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
"Ik heb er geen behoefte aan". Oh dus jij ligt eind van de avond liever alleen weg te kwijnen in bed dan dat je een schone deerne naast je treft als je wakker wordt.
Beter blijf je gewoon weg uit uitgaansgelegenheden met je vrienden. Niks zo vervelend als een groep mannen die de dansvloer bezet houden door in een kringetje bier staan te zuipen.
ik zou dit oprecht grappig vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
"Wat? Turks? Echt? En dat zonder snor?"
Origineel zijn is niet een noodzakelijk kwaad als het gewoon passend is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:31 schreef fathank het volgende:
Oh we gaan de projectiekaart spelen. Die is pas origineel
Oh kut, nu heb je me echt klem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:39 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Origineel zijn is niet een noodzakelijk kwaad als het gewoon passend is.
Kwamtummechanica lijkt mij zeker een uitleg waard ook.![]()
Iedereen hier toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:03 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Was jij nou die fokker met een lul van 30 cm?
R&P / Op mannen afgaanquote:Op maandag 30 juni 2014 18:58 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Iedereen hier toch?
Nee maar vrouwen versieren soms ook wel eens iemand hoor. Of ze geven een aanzetje waar je op in gaat waardoor het lijkt dat de man een vrouw versierd heb, terwijl deze zichzelf op een presenteerblaadje aanbood. Ik kan wel zeggen dat het voorgekomen is dat vrouwen naar mij toe kwamen om te praten en mij zoende ipv andersom.
Slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:53 schreef Casanova34 het volgende:
Staat ze bijvoorbeeld samen met een jongen en gaat die even naar de wc, loop er dan naartoe en zeg bijvoorbeeld 'jullie zijn samen echt een leuk stel' zij zal antwoorden wat lief van je dankje, Of nee wij zijn geen stel hoor hij is gewoon en vriend! Bingo die andere jongen zal ze nooit meer aankijken en jij hebt vrij spel!
Een echte versierpoging is altijd fake.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:00 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld
Dit ligt er veel te dik bovenop en is best wel fake.
Doe jij eens iets aan je gevoel voor humor.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
Alleen als je zelf nogal fake bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een echte versierpoging is altijd fake.
Helemaal niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen als je zelf nogal fake bent.
Iemand aanspreken, nummer en date regelen en oprechte interesse hebben is net zo goed versieren. Wat daarna komt is niet zo relevant. Alsof je alleen die 2 opties hebt.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Situatie 1: Je komt iemand tegen, die je blijkbaar leuk vind en in de loop van weken leer je elkaar kennen raakt verliefd en raakt in een relatie verzeilt.
Situatie 2: Je doet net alsof en doet dat in 5 minuten.
Situatie 2 is versieren, dat is altijd fake.
Dat ligt er aan hoe je het regelt. Als je gewoon zegt "Hoi je ziet er leuk uit mag ik je nummer" ben je natuurlijk niet aan het versieren. Dan zeg je gewoon wat jouw bedoeling is.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iemand aanspreken, nummer en date regelen en oprechte interesse hebben is net zo goed versieren.
Dan kijk je zelf blijkbaar ook regelmatig. Anders kan jij dat natuurlijk nooit zien. Maar jij bent natuurlijk de Catch of the Dayquote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Oh wat haat ik dat.Steeds blijven kijken maar geen actie ondernemen. Pleur dan maar op.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kijk je zelf blijkbaar ook regelmatig. Anders kan jij dat natuurlijk nooit zien. Maar jij bent natuurlijk de Catch of the Day
Precies.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kijk je zelf blijkbaar ook regelmatig. Anders kan jij dat natuurlijk nooit zien. Maar jij bent natuurlijk de Catch of the Day
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik me wel bij aansluiten. En zorg in ieder geval dat je lacht. Als je een beetje in je glas staat te turen en niks tegen je vrienden zegt dan ben je ook saai bezig. (de meeste) meisjes willen geen saaie man.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef lauwwxxx het volgende:
Sowieso een drankje ophebben, dan gaat het praten sowieso makkelijker. En dan gewoon een goeie openingszin gebruiken ofzo, niet zo'n afgezaagde, daar knapt ieder meisje op af. Als je een goeie hebt, dan kan je er misschien een gesprek aan vastknopen
Het prinsessen-syndroomquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Nooit dat ik op een jongen zou afstappen. Never.
Ja meid je zou zelf eens afstappen op een jongen, van de gekke natuurlijk je verdient beter.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:10 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Oh wat haat ik dat.Steeds blijven kijken maar geen actie ondernemen. Pleur dan maar op.
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:42 schreef TheMechanic het volgende:
Gewoon op af lopen en jezelf voorstellen. Daarna praten over iets dat toepasselijk is, dus bijvoorbeeld iets over de locatie waar je bent. Zo makkelijk is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |