Helaas makkelijk gezegd dan gedaan..quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef Inaithnir het volgende:
Toegegeven, heb er zelf ook moeite mee, maar het idee is: gewoon doen. Vrouwen zijn (blijkbaar) ook gewoon mensen, die ook wel van een praatje houden.
Makkelijker Marokkaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Helaas makkelijk gezegd dan gedaan..
Jaaa dit heel erg. Ik haat het als mannen op je afkomen en dat je ze gewoon al zo ziet kijken, doe mij maar een gezellige vent die ook eens een dansje durft te wagen! (Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens een uitgaansavond, gezellig mee gekletst en de gekste dansjes mee gedaan, heerlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef A-mineur het volgende:
Als je zonder enige intenties met vrouwen kan praten dan ga je de goede richting op. Anders kom je een beetje kansloos over, en ja dat voelen ze vaak wel aankomen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren.
http://memeguy.com/photos(...)tting-laid-46488.jpgquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Pietiepoe het volgende: Jaaa dit heel erg. Ik haat het als mannen op je afkomen en dat je ze gewoon al zo ziet kijken,
Dit idd. Bij mij volkomen kansloos als zo'n vent duidelijk op de versiertoer is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef A-mineur het volgende:
Als je zonder enige intenties met vrouwen kan praten dan ga je de goede richting op. Anders kom je een beetje kansloos over, en ja dat voelen ze vaak wel aankomen.
Principieel hoor. Dit is nu juist het hele punt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit idd. Bij mij volkomen kansloos als zo'n vent duidelijk op de versiertoer is.
Op één keertje na dan, maar die deed dat ook zó leuk (en had een vreselijk leuke grijns en waanzinnig lekker lijf) dat ik geen 'nee' meer kon zeggen.. nu ja.. ik heb het een paar keer gemompeld
Gewoon doen. Iedereen gaat weleens op z'n bek, zelfs ik. Trek daar lering uit en laat je niet van de wijs brengen. Oefening baart kinderen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Elke keer als ik uit ga en ik zie een leuke vrouw dan durf ik er niet op af te stappen.
Dit is een beetje onzekerheid en ik weet niet wat ik er aan kan doen.
Hoe doen jullie het?![]()
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren. Weet niet of het me gaat helpen maar voor dat prijsje kan ik er wel wat uit halen hoop ik.
Heb ik jou versierd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit idd. Bij mij volkomen kansloos als zo'n vent duidelijk op de versiertoer is.
Op één keertje na dan, maar die deed dat ook zó leuk (en had een vreselijk leuke grijns en waanzinnig lekker lijf) dat ik geen 'nee' meer kon zeggen.. nu ja.. ik heb het een paar keer gemompeld
Hoe versier jij een vrouw als je denkt dat ik het over jou zou kunnen hebben (ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij ook maar enigszins aantrekkelijk bent maar dat terzijde)?quote:
bahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn grijns is 8/10 keer al genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe versier jij een vrouw als je denkt dat ik het over jou zou kunnen hebben (ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij ook maar enigszins aantrekkelijk bent maar dat terzijde)?
Ouch. Recht op m'n ziel getrapt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kansloos dus. En nee, jij was het dus niet. Deze man maakte er echt werk van.
Als je uitgaat, probeer zo veel mogelijk naar dezelfde plaats te gaan , zo leer je de barman en serveersters kennen. Via hen kom je sneller in contact met mensen die daar vaak komen en voor je het weet, hoor je er gewoon bij etc...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef Amor5 het volgende:
Hi,
Elke keer als ik uit ga en ik zie een leuke vrouw dan durf ik er niet op af te stappen.
Dit is een beetje onzekerheid en ik weet niet wat ik er aan kan doen.
Hoe doen jullie het?![]()
Heb trouwens ook nog een boek gekocht over vrouwen versieren. Weet niet of het me gaat helpen maar voor dat prijsje kan ik er wel wat uit halen hoop ik.
Dit zijn goede tips =)quote:Als je uitgaat, probeer zo veel mogelijk naar dezelfde plaats te gaan , zo leer je de barman en serveersters kennen. Via hen kom je sneller in contact met mensen die daar vaak komen en voor je het weet, hoor je er gewoon bij etc...
En als je tijd hebt, bied je je in juli/augustus aan als vrijwilliger tijdens een festival, zo ga je gegarandeerd leuke mensen tegenkomen en ben je verplicht om toch te praten. En na het festival leer je ook veel mensen kennen, geloof mij. Bovendien leer je jouw sociale skills te gebruiken.
EN DEZEquote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En als je tijd hebt, bied je je in juli/augustus aan als vrijwilliger tijdens een festival, zo ga je gegarandeerd leuke mensen tegenkomen en ben je verplicht om toch te praten. En na het festival leer je ook veel mensen kennen, geloof mij. Bovendien leer je jouw sociale skills te gebruiken.
Je doet nu alsof er 1 magische routine is. Mijn ervaring is dat de 'kom je hier vaker' het prima doet. Sterker nog, het maakt geen reet uit wat je zegt, de manier waarop is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef Bayora het volgende:
Schat een beetje in of ze open staat voor een praatje. Als ze druk is met haar telefoon of met iemand anders, spring er dan maar niet tussen.![]()
Een leuk complimentje is wel echt de beste ijsbreker (naar mijn mening dan). Iets als; "Wat zie je er leuk uit." doet het vrij wel altijd goed. Meiden doen nou eenmaal veel moeite voor hun outfit en een complimentje daarover is dan ook echt een inkoppertje.
Ohja:
Stel open vragen om het gesprek goed op gang te houden. Met vragen zoals "Kom je hier vaker?" zal jullie hele gesprek verpesten
Vraag ook niet meteen om haar nummer. Heb je het gevoel dat zij ook interesse toont in jou? Vraag dit dan aan het einde van het gesprek.
[..]
EN DEZE
Ook. Maar het is echt wel leuker als je wordt aangesproken met iets anders dan zoiets standaards.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je doet nu alsof er 1 magische routine is. Mijn ervaring is dat de 'kom je hier vaker' het prima doet. Sterker nog, het maakt geen reet uit wat je zegt, de manier waarop is veel belangrijker.
"Zeg meisje, zal ik jou eens uitleggen hoe kwamtummechanica werkt, he? Lijkt je dat wat?"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:20 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ook. Maar het is echt wel leuker als je wordt aangesproken met iets anders dan zoiets standaards.
Ja, die moet je vooral gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
"Zeg meisje, zal ik jou eens uitleggen hoe kwamtummechanica werkt, he? Lijkt je dat wat?"
Is niet standaard ja tochquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |